Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » chip agr |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
acryll |
Zaslal: so březen 01, 2014 8:41 am |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
nechapem co si podrazdeny, ja mu to neberiem, ved ma pravdu, mohla to byt kludne nejaka cordoba 2002, ktora flashovaciu jednotku moze mat, ale realne som sa s flashovaci agr este nestretol
moj prispevok nebol namiereny voci nikomu, ani nicomu, proste su to len moje skusenosti, a neviem aky kseft by som z tohto mohol mat,ked zijem v inom state...
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: so březen 01, 2014 11:39 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
acryll napsal: nechapem co si podrazdeny, ja mu to neberiem, ved ma pravdu, mohla to byt kludne nejaka cordoba 2002, ktora flashovaciu jednotku moze mat, ale realne som sa s flashovaci agr este nestretol
moj prispevok nebol namiereny voci nikomu, ani nicomu, proste su to len moje skusenosti, a neviem aky kseft by som z tohto mohol mat,ked zijem v inom state...
Kolik jsi tech AGR udelal, jeste minulej rok jses ptal na upraveni felicie a ted delas mraky uprav?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
conex |
Zaslal: so březen 01, 2014 14:29 pm |
|
|
Založen: 2.12.2012
Příspěvky: 10
|
tak po telefonátu s předchozím majitelem, mě ujišťoval že to po kabelu jde. a přímo mi nabídl že to vrátí zpět. Když sem mu říkal, že tato jednotka nejde po kabelu( že mám info od víc lidí), tak mě na to , že jde a není problém. Nevím teda načem sem, protože tomu fakt nerozumím ale nechám mu to předělat... přinejhorším budu muset sehnat jinou jednotku.
je možný že ten chip dělal on ale o tom nemluvil...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
conex |
Zaslal: so březen 01, 2014 14:34 pm |
|
|
Založen: 2.12.2012
Příspěvky: 10
|
No veril bych ze byl prase protoze na tom aute toho bylo vic od fusovanyho...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so březen 01, 2014 15:18 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
038906018 BC po kabelu fakt nejde HW to neumožňuje,takže tě předchozí majitel tahá za nos...
Hledal bych především závadu v autě,protože pokud to někdo chipoval a v případě zrovna téhle ecu se do toho pouští někdo kdo o tom alespoň trochu ví a něco umí přinejmenším má zkušenost s pájením (trafopájku a 1mm vodiče vyjimaje) a ví kde má najít toho broučka nebo jak tomu říkáte...
Bohužel už věk auta mě trochu napovídá že tam zas tak všechno v pohodě nebude a existuje možnost že je to poslepovaný z více komponent a sustředil bych se nejdříve na diagnostiku a hledání závady,měřit hodnoty atd. nežli se hned vrtat už v takhle staré a možná někým zasažené ecu...
Nicméně v rámci kšeftu jsem ti poslal SZ jak sní naložíš je tvoje věc
Zdravím acrylla na slovač
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: so březen 01, 2014 15:30 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
AGR vetsinou zadreny presuvnik, ucpany saci kos nebo schit palivak. V malo pripadech ko turbo,staci i dirka v hadicce a nouze. 018 je pajecka ale 012G okta je AGR edc15 po kablu..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
conex |
Zaslal: so březen 01, 2014 16:58 pm |
|
|
Založen: 2.12.2012
Příspěvky: 10
|
palivák je novej filtron, měnil sem i s olejem a vzduchovým filtrem. turbo - tady je log i s váhou : http://ulozto.cz/xutJ3enR/sedan-csv
rozvody sedí, předvstřik na středu.
ten koš v nádrži z kouknu. jinak auto jede v pohodě, sbírá se taky jen mě štve ta spotřeba jinak bych to neřešil. co mám druhou oct ahf v combi jezdí kolem 5l a to na to mužu i šlapat.
jinak jak se pozná ten zadřenej přesuvník?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: ne březen 02, 2014 7:52 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
conex napsal: palivák je novej filtron, měnil sem i s olejem a vzduchovým filtrem. turbo - tady je log i s váhou : http://ulozto.cz/xutJ3enR/sedan-csv
rozvody sedí, předvstřik na středu.
ten koš v nádrži z kouknu. jinak auto jede v pohodě, sbírá se taky jen mě štve ta spotřeba jinak bych to neřešil. co mám druhou oct ahf v combi jezdí kolem 5l a to na to mužu i šlapat.
jinak jak se pozná ten zadřenej přesuvník? kdyz jsou trysky ko zacne zrat rotacka i 8l. Uz jsem se s tim nekolikrat setkal. Ale chtelo by i ten sw videt.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: ne březen 02, 2014 10:39 am |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
co som si vsimol na tom logu, tak si asi skusal menit kodovanie,vsak?
vidim tam namiesto 1.9l R4 SG 1822 bud " 00SG 1822" alebo " 51SG 1822"
zjednodusene povedane tento software co je v aute, ma z fabriky dva rozne subory map, vyuziva sa to napr ked sa rovnaka ecu pouziva s automatickou prevodovkou alebo manualnou prevodovkou
tieto subory map sa daju prepinat pomocou funkcie kodovanie, ale to uz poznas
z toho ako je to oznacene dedukujem, ze jeden blok je ponechany v seriovom stave, a verzia ktora sa hlasi ako " 51SG 1822" pravdepodobne bude upravena
z toho mozno vzniklo to co predchadzajuci majitel oznacil, ze sa to "da upravovat po kabli" ... upravit sa to neda,ale da sa aktivovat mapa ktora tam je uz naprogramovana
z logu som si este vsimol, ze hodnoty z vahy vzduchu o nieco nizsie ako by som ocakaval, bud to bude opotrebena vaha vzduchu,alebo je vaha dobra, a nizsi prietok je dosledkom inej zavady (napr. zanesene sacie potrubie, prepustajuci egr, ...)
citace: 012G okta je AGR edc15 po kablu
012G je AHF, ale nevadi, ked tvrdis, ze si urobil agr po kabli,tak ja ti verim, nemam problem
exotus-> zdraví Tě kolega čipař
|
Naposledy upravil acryll dne ne březen 02, 2014 10:49 am, celkově upraveno 1 krát.
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: ne březen 02, 2014 10:48 am |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
038906012K AGR flash delal jsem nekolikrat
|
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: ne březen 02, 2014 10:53 am |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
no vidis.. nakoniec ju mam aj ja, no idiot (som)
aspon nam bolo veselo
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
conex |
Zaslal: ne březen 02, 2014 11:07 am |
|
|
Založen: 2.12.2012
Příspěvky: 10
|
dík za povšimnutí toho bych si určitě nevšimnul, já jsem neměnil kodování.
Tak pokud je to takhle. Jak přesně přepnu mezi sebou mapu v kodování? toto mám z visu ale není to asi přímo tento příklad : [/img]
co tedy tam mám přímo zapsat?
|
Komentář: |
|
Velikost: |
12.23 kB |
Zobrazeno: |
34772 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: ne březen 02, 2014 11:23 am |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
zvlastne hodnoty su tam, ak som sa dobre pozeral do toho SW, tak kodovacie bloky su "2", a "5"
zmena sa prejavi az ked sa vypne/zapne zapalovanie
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
conex |
Zaslal: ne březen 02, 2014 17:32 pm |
|
|
Založen: 2.12.2012
Příspěvky: 10
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: ne březen 02, 2014 20:03 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
v tomto logu som nevidel ziadny rozdiel oproti serii... ta uprava sa asi moc nepodarila
moze to byt len vaha,ale moze to byt dalsich 10 veci,idelane by bolo na skusku prehodit vahu o ktorej sa vie, ze funguje a porovnat hodnoty
pripadne to rovno zverit niekomu sikovnemu do ruk,co sa vyzna...urcite by to zvladli clenovia tohto fora,ktori sem uz prispeli, pre nich to bude hracka, a ty sa nebudes musiet s tym moc trapit
ale ak mas tu vahu na skusku,tak prehod, naloguj, uvidime
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
|