Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » Kalibrace tacho passat |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Bugs.Bunny |
Zaslal: čt duben 21, 2011 17:12 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
Poradí někdo jak přizpůsobit dump přístrojovky 3B0 920 847 D? Reálná rychlost je o cca 25% vyšší než udaj rychloměru.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: čt duben 21, 2011 18:41 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 309
|
Je kodování budíků pro danou převodovku?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: pá duben 22, 2011 9:47 am |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
Jafan napsal: Je kodování budíků pro danou převodovku? Pokud by to šlo dohnat pomocí změny kodování, ani bych tu s tím neotravoval. Auto VW T4, budíky passat, převodovka zatím AYF VW T4 pneu 235/55 R17............
Potřebuji upravit k aktuální konstalaci počet impulsů v dumpu.
|
Naposledy upravil Bugs.Bunny dne po únor 10, 2014 21:51 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: pá duben 22, 2011 10:51 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 309
|
Aha tak to jsem netušil, s timhle bohužel pomoct nedokážu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: so duben 30, 2011 6:53 am |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: st duben 18, 2012 19:00 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: čt květen 24, 2012 18:24 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
ladik57 |
Zaslal: pá květen 25, 2012 6:46 am |
|
|
Založen: 18.2.2012
Příspěvky: 53
|
tu ti to nikto nepovie lebo tu nikto nevie zmenit spedmeter scale. hladaj na zahranicnom fore. tam som to zistil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: st květen 30, 2012 10:12 am |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
ladik57 napsal: tu ti to nikto nepovie lebo tu nikto nevie zmenit spedmeter scale. hladaj na zahranicnom fore. tam som to zistil. Na zahraničnom fóre zatím jedinná smysluplná odpověď se týkala změny kodování podobně jako tady.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: pá červen 01, 2012 22:19 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
do T4 si dal pristrojovku z passatu? skus tam hodiť aj soft z T4
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ladik57 |
Zaslal: so červen 02, 2012 21:27 pm |
|
|
Založen: 18.2.2012
Příspěvky: 53
|
ak ti vsetko ide len ti nesedi rychlost tak si pohladaj nejaky origo soft co bol v tychto autach a uprav speed meter scale podla origa. mas to na 220-23F.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: út červen 05, 2012 13:03 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
Janosik93 napsal: do T4 si dal pristrojovku z passatu? skus tam hodiť aj soft z T4  Koukal jsem kam zapojím náhon tachometru, ale nenašel jsem kam to našroubovat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
skoda |
Zaslal: út červen 05, 2012 16:36 pm |
|
|
Založen: 20.10.2008
Příspěvky: 226
Bydliště: Jindřichuv Hradec
|
Si docela hraješ
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: út červen 05, 2012 18:57 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
skoda napsal: Si docela hraješ  Před časem jsem začal přemýšlet o pracovním autě. Materiál na barák a pod.
2.5 jsem nechtěl, 1.9TD s tím se nedá jezdit. Dávat obyč 1,9TDi nemá smysl tak ať to má 2++ps. Velkej cooler, lepší turbo, delší převodovka, spojka, pal. PC, maxidot, tempomat, pořádný brzdy, lepší podvozek, ...............
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: út červen 05, 2012 19:04 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
no pekne ja by som zasa ten 2.5 bral, velmi spolahlivý voz stara 110kw rotačka
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|