Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » Problem z BSI Peugeot 406 Hdi r.v.2000 |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 12:16 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
Chcel som poslat obrazok ale ma 1.03MB. Pise:1,pocet aktivovanych klučov: 2
2,počitac motoru :odblokovan
3,rele poc.motoru:nepozadovano
4,komunikace s analogovim modulem:neprobiha
5,pocet klicu synchronizovanych:1
6,klic-transpoder:vporadku
7,kod pristupu:rozpoznan
8,inicializace ECM:provedeno
9,zacatek program ECM:provedeno
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne květen 20, 2012 12:26 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
a co to napájení těch ventilů ? máš schéma ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 12:32 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
Este raz.Inak som si všimol že mi zacali svietit dole v pravom rohu tri bodky na červeno . Predtym bola červena iba jedna.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: ne květen 20, 2012 13:44 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
2000 nemá BSM (dvojité relé) .Dej foto měřené parametry ECU při startování.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:24 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:36 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Vždyť to vidíš !!!! požadovaný a skutečný tlak. (dopravní tlak,tlak vysokotlakého čerpadla,vstřik)
Immo máš OK.
Ještě skus –zapni zapalování a odpoj konektor na regulátoru tlaku a změř jestli tam máš +
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:49 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
Ved to vidim ale čo z tym.Ako mislis ci mam immo OK? Mysliš že to roby immo? Na regulatore je 12V.
|
Naposledy upravil automacher dne ne květen 20, 2012 14:52 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:52 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
NEE píši že immo máš OK je to vidět v parametrech ECU. Ještě změř to +. pokud tam je tak to dělá to co jsem psal v závorce.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:55 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
No len najlepšie je že to auto sem prišlo normalne. Budem musiet prepipať tu zasranu kabelaž.U ECU ju mam odbandažovanu ale nič som tam nevidel.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: ne květen 20, 2012 15:20 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
změř to + na regulátoru a hned ti to bude jasný kde je chyba el nebo mechan.(jde ti čerpadlo v nádrži ?)
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne květen 20, 2012 16:48 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Robin napsal:  změř to + na regulátoru a hned ti to bude jasný kde je chyba el nebo mechan.(jde ti čerpadlo v nádrži ?)
já bych si skoro tipnul , že tam to plus nebude ,
diagnostik je mezi lidma už asi dost , ale málo avometů
a ještě míń logické úvahy ...
pokud někdo neví , jak vůbec funguje první generace commoin rail systémů (stejná u hromady dalších aut), jaké tam mají být přibližně tlaky a signály , tak by měl pustit groš a zaplatit nějaká školení.
informace posbírané po forech bez znalosti principu věci jsou víceméně na dvě věci
taky ti může utíkat tlak přes přepady , nemusí spínat předřadné čerpadlo , či nemusí dávat dostatečný tlak , gumička kolem ventilu na čerpadle může být prostřelená a x dalších věcí
soudě ale podle toho že tam je vice zavad co souvisií s napajením akčních členů , tak bych to hledal napřed tam
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:08 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
Ak mysliš ten regulator čo je na čerpadle tak tam + ide aj pri štartovani. Vnadrži čerpadlo tiež ide pri zapati klušika natlači to je vidieť aj na hdičkach.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:15 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
Inak pochybujem že je tam mechanicka zavada ked to odišlo po odpojeni baterky.Ja som odpajal baterku lebo som odpajal BSI a pozeral som sa na kabelaž v motore.Takže som pravdepodobne pohol z nejakym poloodhnitym kablom.Inak ked dam vymazat tie zavady z RJ motora tak mi vyhodi chybu komunikacie.To BSI mi tiež nenajde automaticky Musim zadať kod motoru.Kaed som dal dole BSI nasiel som tam utrhnuty jeden kablik.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:38 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no nevim , bsi tlak v railu nereguluje ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
automacher |
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:44 pm |
|
|
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 32
|
Ešte som si všimol že napetie vstrekov pri štartovani je nejakych 74,6 Volta.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|