Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Panely přístrojů, immo  »  Problem z BSI Peugeot 406 Hdi r.v.2000
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Problem z BSI Peugeot 406 Hdi r.v.2000

Autor Zpráva
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 12:16 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
Chcel som poslat obrazok ale ma 1.03MB. Pise:1,pocet aktivovanych klučov: 2
2,počitac motoru :odblokovan
3,rele poc.motoru:nepozadovano
4,komunikace s analogovim modulem:neprobiha
5,pocet klicu synchronizovanych:1
6,klic-transpoder:vporadku
7,kod pristupu:rozpoznan
8,inicializace ECM:provedeno
9,zacatek program ECM:provedeno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne květen 20, 2012 12:26 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
a co to napájení těch ventilů ? máš schéma ?

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 12:32 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
Este raz.Inak som si všimol že mi zacali svietit dole v pravom rohu tri bodky na červeno . Predtym bola červena iba jedna.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: ne květen 20, 2012 13:44 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
2000 nemá BSM (dvojité relé) .Dej foto měřené parametry ECU při startování.

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:24 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
Tu to je
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:36 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Vždyť to vidíš !!!! požadovaný a skutečný tlak. (dopravní tlak,tlak vysokotlakého čerpadla,vstřik)
Immo máš OK.

Ještě skus –zapni zapalování a odpoj konektor na regulátoru tlaku a změř jestli tam máš +

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:49 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
Ved to vidim ale čo z tym.Ako mislis ci mam immo OK? Mysliš že to roby immo? Na regulatore je 12V.


Naposledy upravil automacher dne ne květen 20, 2012 14:52 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:52 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
NEE píši že immo máš OK je to vidět v parametrech ECU. Ještě změř to +. pokud tam je tak to dělá to co jsem psal v závorce.

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 14:55 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
No len najlepšie je že to auto sem prišlo normalne. Budem musiet prepipať tu zasranu kabelaž.U ECU ju mam odbandažovanu ale nič som tam nevidel.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: ne květen 20, 2012 15:20 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Rolling Eyes změř to + na regulátoru a hned ti to bude jasný kde je chyba el nebo mechan.(jde ti čerpadlo v nádrži ?)

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne květen 20, 2012 16:48 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Robin napsal:
Rolling Eyes změř to + na regulátoru a hned ti to bude jasný kde je chyba el nebo mechan.(jde ti čerpadlo v nádrži ?)


já bych si skoro tipnul , že tam to plus nebude ,
diagnostik je mezi lidma už asi dost , ale málo avometů
a ještě míń logické úvahy ... Laughing Laughing

pokud někdo neví , jak vůbec funguje první generace commoin rail systémů (stejná u hromady dalších aut), jaké tam mají být přibližně tlaky a signály , tak by měl pustit groš a zaplatit nějaká školení.
informace posbírané po forech bez znalosti principu věci jsou víceméně na dvě věci Smile

taky ti může utíkat tlak přes přepady , nemusí spínat předřadné čerpadlo , či nemusí dávat dostatečný tlak , gumička kolem ventilu na čerpadle může být prostřelená a x dalších věcí
soudě ale podle toho že tam je vice zavad co souvisií s napajením akčních členů , tak bych to hledal napřed tam Smile

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:08 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
Ak mysliš ten regulator čo je na čerpadle tak tam + ide aj pri štartovani. Vnadrži čerpadlo tiež ide pri zapati klušika natlači to je vidieť aj na hdičkach.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:15 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
Inak pochybujem že je tam mechanicka zavada ked to odišlo po odpojeni baterky.Ja som odpajal baterku lebo som odpajal BSI a pozeral som sa na kabelaž v motore.Takže som pravdepodobne pohol z nejakym poloodhnitym kablom.Inak ked dam vymazat tie zavady z RJ motora tak mi vyhodi chybu komunikacie.To BSI mi tiež nenajde automaticky Musim zadať kod motoru.Kaed som dal dole BSI nasiel som tam utrhnuty jeden kablik.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:38 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
no nevim , bsi tlak v railu nereguluje ..

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automacher
Zaslal: ne květen 20, 2012 17:44 pm Citovat
Založen: 24.3.2007 Příspěvky: 32
Ešte som si všimol že napetie vstrekov pri štartovani je nejakych 74,6 Volta.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út květen 06, 2025 7:33 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.