Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Focus II tdci tlak paliva |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
stony |
Zaslal: út leden 09, 2018 13:40 pm |
|
|
Založen: 27.2.2012
Příspěvky: 70
Bydliště: severní morava
|
Ahoj kluci , potřeboval bych poradit , Focus II 1.6 TDCI 66kw rok 2010 , zastavil se za jízdy ,závada P0193 (SNÍMAČ TLAKU V LIŠTĚ - VELKÁ ÚROVEN) a P0698 (OBVOD C REFERENČNÍ NAPETÍ SNÍMAČE - MALÁ ÚROVEN SIGNÁLU) výměna čidla tlaku na liště a oměření kabeláže , přesto pořád nebeži a hlásí tlak 180 atm , neví někdo ? , před výměnou snímače a oměření kabeláže motor z ničeho nic nehlásil chybu , tlak ok , start taky , při následném vypnutí a čumění na live data po chvilce vyběhla opět závada s tlakem 180 atm
a motor samozdřejmě už nestartuje
dík Tom
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: út leden 09, 2018 15:56 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2180
Bydliště: Ostrava
|
máš zkrat v kabeláží nebo 5V ti sráží jiný snímač
proto ti to taky píše referenční napětí
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
stony |
Zaslal: út leden 09, 2018 15:58 pm |
|
|
Založen: 27.2.2012
Příspěvky: 70
Bydliště: severní morava
|
ještě jsem změřil ve chvilce napájecí napětí přímo z jednotky a nameřeno pouze 1,4v , jednotka ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: út leden 09, 2018 16:03 pm |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 226
|
Jo mas pravdu. Najprv sa zacina jednotkou a potom zvyskom
|
|
|
Návrat nahoru |
|
stony |
Zaslal: út leden 09, 2018 16:20 pm |
|
|
Založen: 27.2.2012
Příspěvky: 70
Bydliště: severní morava
|
no jo no , když jsem blbec
byl to AGR
|
|
|
Návrat nahoru |
|
stony |
Zaslal: út leden 09, 2018 16:23 pm |
|
|
Založen: 27.2.2012
Příspěvky: 70
Bydliště: severní morava
|
a vřelé díky pro OKURU
|
|
|
Návrat nahoru |
|
misokgb |
Zaslal: so únor 20, 2021 14:18 pm |
|
|
Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: Nitra, Slovakia
|
stony napsal: no jo no , když jsem blbec
byl to AGR  Ahoj, mam ten isty problem, bol to AGR v skrate ci kabelaz?
|
_________________ CuoRE SPORTiVO 0-100 8s 20 years old 2.0 engine B)
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: út únor 23, 2021 21:12 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Když nevíme co by vyměníme ECU pak čumím jak puci desítka v píči a závada stejná a nasleduje otázka co stim kurva smazat DTC
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: út únor 23, 2021 22:17 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 296
|
Desítka v těch levnějších případech... Pak jsou taky takový, kdy jednotku odsoudí autorizák (i když jsme následně s kámošem čuměli jak puci, že prošoupanej kabel signálový 5V větve umí srážet napětí ukázkovým obdélníkem ... a navíc byla zrada v tom, že na tý větvi bylo asi 5 snímačů, z nichž až 4 "dokázaly" zapsat chybu, která byla ovšem na cestě k tomu pátýmu ), ovšem v autorizáku chtěj 40, na což naštěstí majitel nepřistoupí, tak si najde někoho, kdo umí zaučit starší, za což si vč. sehnání z nějakýho vraku řekne necelou půlku a problém se tím nevyřeší... A pak přijdou "šťouralové" jako někteří z nás s investigativní diagnostikou a i když se to dá zjednodušeně shrnout jako "oprava jednoho kablíku za deset"(+další případný náklady), tak ve finále nejlevnější a jedinný účinný řešení
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|