Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » 1.8 TSI Eliminace vnitřního EGR |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
dhfool |
Zaslal: pá prosinec 19, 2014 22:07 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
Předpokládám, že jde hlavně o práci s časováním sací vačky. V podstatě mi jde o eliminaci problémů se zakarbonováním sacích ventilů. Zabýval se tím někdo?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 7:07 am |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
jak si na tohle přišel to by mě zajimalo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 12:59 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 14:51 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Vliv časování vačky na karbonování ventilů
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 14:57 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tzv. efekt klepnutí
Když budou cvrdlikat ventily tak z nich bude opadávat karbon sám,pak je potřeba upustit olej aby se lehce chytli šálky a budou klepat i ojnice pístem a dochází samočině k dekarbonizaci...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 15:00 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
no nebo je neotvírat vůbec-taky řešení
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 15:26 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
sundej turbo a máš po starostech a nebo ho nahrad nějakým dospělým turbem co je na kuličkách to tyhle problemy s propouštěnim a karbonem v motoru nemaj a hlavně dej olej něco pro zavodní učely jenže to se bavíme o investicích v řádech tisícu a to je samozřejmě píčovina a vliv časování na ventilech na karbon nemá žádnej na to vem jed karbonu se zbavíš jedině zvýšením teploty a chudší směsí s čímž tfsi nemá zas až takovej problem pokud si složíš správně sekvence vstřikování ale zas to bude mit jiné potíže kámo fyzika platí pro všechny bez výjimky v celým vesmíru je to jako ve všech válkách čím víc se válčí tím víc to stojí peněz to je prostě nezvratnej fakt
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 15:49 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
Aha, takže všichni jistě víte, jak pracuje recirkulace spalin u TSI...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 19:16 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
myslim že je to zatim neřešitelná věc , pokud nechceš totálně předělat odvětrání motoru atd
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 20:40 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
Tady mi pšenka nepokvete Proč časování? Protože u TSI vnitřní recirkulace spalin probíhá skrze dříve otevřený sací ventil při výfukovém cyklu. Toho je dosaženo právě pomocí VVT. Když se tohle eliminuje, tak se 1) omezí střet sraček ze sání (PCV blow-by) a horkých plynů přímo na ventilu a 2) měla by vzrůst teplota ve spalovacím prostoru a opět by měla klesnou tvorba karbonu ve spalovacím prostoru. No není to pěkná teorie?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 21:03 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Teorie pěkná ale jak se ukazuje tak značně nespolehlivá a její vyřazení asi neni zatim k mání co se týká teploty u TSI už tak je vysoká, chce se to spíš zaměřit co ten motor mimo benzínu spaluje
|
|
|
Návrat nahoru |
|
XTC |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 21:18 pm |
|
|
Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 7
|
dhfool napsal: Předpokládám, že jde hlavně o práci s časováním sací vačky. V podstatě mi jde o eliminaci problémů se zakarbonováním sacích ventilů. Zabýval se tím někdo?
are u fool realy? to su take pi....
ches profi riesenie napis info@xtcpower.eu
s pozdravom
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 21:54 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
V čem spočívá to "profi" řešení? Jenom mi neříkej že catch can...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 6:38 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
xtc ti prodá pigibox na ethanol 58 ..
ten je ještě lepší jak e85 v tom, že rychleji rezaví ventily a karbon stihne brzy opadat ...
www.xtcpower.eu
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 10:01 am |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
Fakt! Má ho tam
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|