Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  1.8 TSI Eliminace vnitřního EGR
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

1.8 TSI Eliminace vnitřního EGR

Autor Zpráva
dhfool
Zaslal: pá prosinec 19, 2014 22:07 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 27
Předpokládám, že jde hlavně o práci s časováním sací vačky. V podstatě mi jde o eliminaci problémů se zakarbonováním sacích ventilů. Zabýval se tím někdo?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: so prosinec 20, 2014 7:07 am Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
jak si na tohle přišel to by mě zajimalo
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dhfool
Zaslal: so prosinec 20, 2014 12:59 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 27
Co konkrétně myslíš?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: so prosinec 20, 2014 14:51 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Vliv časování vačky na karbonování ventilů Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: so prosinec 20, 2014 14:57 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Tzv. efekt klepnutí Wink
Když budou cvrdlikat ventily tak z nich bude opadávat karbon sám,pak je potřeba upustit olej aby se lehce chytli šálky a budou klepat i ojnice pístem a dochází samočině k dekarbonizaci...
Embarassed Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ludvik2
Zaslal: so prosinec 20, 2014 15:00 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
no nebo je neotvírat vůbec-taky řešení Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: so prosinec 20, 2014 15:26 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
sundej turbo a máš po starostech a nebo ho nahrad nějakým dospělým turbem co je na kuličkách to tyhle problemy s propouštěnim a karbonem v motoru nemaj a hlavně dej olej něco pro zavodní učely jenže to se bavíme o investicích v řádech tisícu a to je samozřejmě píčovina a vliv časování na ventilech na karbon nemá žádnej na to vem jed karbonu se zbavíš jedině zvýšením teploty a chudší směsí s čímž tfsi nemá zas až takovej problem pokud si složíš správně sekvence vstřikování ale zas to bude mit jiné potíže kámo fyzika platí pro všechny bez výjimky v celým vesmíru je to jako ve všech válkách čím víc se válčí tím víc to stojí peněz to je prostě nezvratnej fakt

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dhfool
Zaslal: so prosinec 20, 2014 15:49 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 27
Aha, takže všichni jistě víte, jak pracuje recirkulace spalin u TSI... Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: so prosinec 20, 2014 19:16 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
myslim že je to zatim neřešitelná věc Smile, pokud nechceš totálně předělat odvětrání motoru atd Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dhfool
Zaslal: so prosinec 20, 2014 20:40 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 27
Tady mi pšenka nepokvete Very Happy Proč časování? Protože u TSI vnitřní recirkulace spalin probíhá skrze dříve otevřený sací ventil při výfukovém cyklu. Toho je dosaženo právě pomocí VVT. Když se tohle eliminuje, tak se 1) omezí střet sraček ze sání (PCV blow-by) a horkých plynů přímo na ventilu a 2) měla by vzrůst teplota ve spalovacím prostoru a opět by měla klesnou tvorba karbonu ve spalovacím prostoru. No není to pěkná teorie? Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: so prosinec 20, 2014 21:03 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Teorie pěkná ale jak se ukazuje tak značně nespolehlivá a její vyřazení asi neni zatim k mání Smile co se týká teploty u TSI už tak je vysoká, chce se to spíš zaměřit co ten motor mimo benzínu spaluje Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
XTC
Zaslal: so prosinec 20, 2014 21:18 pm Citovat
Založen: 15.3.2008 Příspěvky: 7
dhfool napsal:
Předpokládám, že jde hlavně o práci s časováním sací vačky. V podstatě mi jde o eliminaci problémů se zakarbonováním sacích ventilů. Zabýval se tím někdo?



are u fool realy? to su take pi....

ches profi riesenie napis info@xtcpower.eu


s pozdravom
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dhfool
Zaslal: so prosinec 20, 2014 21:54 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 27
V čem spočívá to "profi" řešení? Jenom mi neříkej že catch can... Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 6:38 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
xtc ti prodá pigibox na ethanol 58 .. Laughing Laughing

ten je ještě lepší jak e85 v tom, že rychleji rezaví ventily a karbon stihne brzy opadat ...


www.xtcpower.eu

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dhfool
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 10:01 am Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 27
Fakt! Má ho tam Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne květen 25, 2025 11:39 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.