|
Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Chiptuning 2.0 TFSI / TSI - jaky HW, SW, rady |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
GTIWorld |
Zaslal: ne srpen 03, 2014 15:55 pm |
|
|
Založen: 3.8.2014
Příspěvky: 7
|
Ahoj,
vlastnim eshop s aftermarket doplnky pro VW GTI (5-7). Zakaznikum dodavam upravy od firmy APR (turbo kity, upravy ECU..). Poslednich par mesicu premyslim o prodeji svych vlastnich turbo kitu a k tem samozrejme upravy rj. Muj plan je mit 3 ruzne typy softu pro a) seriova GTI, b) upravene GTI K04, b) upravena GTI s gtr28.
Ma otazka zni:
Jaky HW potrebuji - flasher, programator, atd
Jaky SW potrebuji - planuji ze ty 3 softy pro me nekdo vytvori na miru a v nejblizsi dobe je z duvodu nedostatku znalosti sam upravovat nebudu
Co dalsho je treba? (VAG-COM, Vag-Prog atd?)
Nejde mi o to sehnat neco nejlevnejsiho nebo z ciny. Chci pouze ozkousene a maximalne funkcni reseni, vyhnout se jakymkoliv problemum.
Jeste dodam ze se jedna o US vozy, takze RJ mohou byt odlisne
Diky moc
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po srpen 04, 2014 5:08 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
univerzální software pro golf 5 až 7 ?? ještě navíc tsi a tfsi ???
radši dál prodávej mračítka , tohle je fakt jiný level ...
a nebo připrav tak cca 400k jen do začátku
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po srpen 04, 2014 9:08 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
DIGI-DELETED napsal: univerzální software pro golf 5 až 7 ?? ještě navíc tsi a tfsi ???
radši dál prodávej mračítka , tohle je fakt jiný level ...
a nebo připrav tak cca 400k jen do začátku 
Pojem průjem to je stejný...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: po srpen 04, 2014 9:11 am |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Takze APR neni takova hitparada jak tvrdis ze?
Ono se to vseobecne vi, staci pocist zahranicni fora a problemy lidi s jejich sw u benzinovych aut, kdy je rozdil v merenem vykonu i 60HP oproti deklarovanemu (serie i prestavby na velka turba).
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
GTIWorld |
Zaslal: po srpen 04, 2014 12:23 pm |
|
|
Založen: 3.8.2014
Příspěvky: 7
|
DIGI-DELETED napsal: univerzální software pro golf 5 až 7 ?? ještě navíc tsi a tfsi ???
radši dál prodávej mračítka , tohle je fakt jiný level ...
a nebo připrav tak cca 400k jen do začátku 
dik moc za velmi prinosnej prispevek, budto si muj prispevek necetl poradne nebo nepochopil to co jsem psal.. jinej level? pro stacece kilometru asi ano
penize na to jsou, 400k rozhodne neni vyhodna investice pro nekoho kdo nedela jen chipy, predstavoval jsem si neco do 200k
|
|
|
Návrat nahoru |
|
GTIWorld |
Zaslal: po srpen 04, 2014 12:31 pm |
|
|
Založen: 3.8.2014
Příspěvky: 7
|
tpower napsal: Takze APR neni takova hitparada jak tvrdis ze?
Ono se to vseobecne vi, staci pocist zahranicni fora a problemy lidi s jejich sw u benzinovych aut, kdy je rozdil v merenem vykonu i 60HP oproti deklarovanemu (serie i prestavby na velka turba).
to ne, APR maji skvelou nabidku, vse je domyslene a maximalne jednoduche, jen jejich vyrobky nabizi opravdu kazdy a zaroven kazdy musi dodrzovat jejich dealer podminky.. a take ne kazdy rad zaplati $600 za chip.. proto bych rad nabidl zakaznikum neco odlisneho a po nutnych investicich a par letech trochu navysil zisk
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: po srpen 04, 2014 12:36 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 498
|
600e je hezka cena za stg2+ med9/med17 upravu, nvm co se na tom komu nelibi.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: po srpen 04, 2014 12:42 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Opravdu loajální zástupce firmy, ještě ani pořádně neprodal, a už vymýšlí zmrdoviny s laciným chiptuningem.
Česká klasika.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: po srpen 04, 2014 12:45 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Ale tak je to bohuzel ve vsem. Trh je v CR jiz presycen a dela to tu opravdu kazdy s flasherama z aukra, lidi chteji nejnizsi cenu a kvalita je jim uplne jedno - sice to skube, ale bylo to za trojku ...
Dokonce jsem tu brzdil par APR uprav (nevim jestli nektere od tebe) a vcelku vsechno bylo bud hodne pod udanym vykonem nebo to ani pocitove moc nejelo, jeden jediny GVI byl asi "jen" 10HP pod udanou hodnotou. Nektere byly i na vice brzdach aby to nebylo jen ze jedna brzda namerila. Tezko rict, nezatracuju, kluci asi vedi co delaji, ale proste nahravat na dalku neni prave orechove.
Moc dobre vis jak to je, ale pokud chces softy "jen" prekupovat, tak to neni dobra cesta. O tom jsme se ale bavili nekolikrat.
Treba Simos 18 jeste aktualne upravovat nejdou, takze v tomhle je APR napred, ale jinak proste neni cim - je to samozrejme otazka casu.
GVII R mi tu cekaji asi 4 kousky az to pujde, ale ani tak neni nikdo ochotny dat 26 tis. Kc za to ze to pujde ted a hlavne za univerzal soft od APR.
Prodavej kity a u mne to muzeme ladit, jinak te ceka hodne dlouha cesta.
Ale preju hodne stesti ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: po srpen 04, 2014 12:47 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
On pisal 600dolarov,to je mozno necelych 500eur,neviem aky je sucasny kurz ale to nie je vobec vela za upravu med9 ci med17.
Ak chces hw na flashovanie tych aut co si spomenul tak sa vojdes uplne v pohode do 200k a este aj na winols ti ostane,ale co potom budes robit netusim
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po srpen 04, 2014 13:17 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
GTIWorld napsal: DIGI-DELETED napsal: univerzální software pro golf 5 až 7 ?? ještě navíc tsi a tfsi ???
radši dál prodávej mračítka , tohle je fakt jiný level ...
a nebo připrav tak cca 400k jen do začátku 
dik moc za velmi prinosnej prispevek, budto si muj prispevek necetl poradne nebo nepochopil to co jsem psal.. jinej level? pro stacece kilometru asi ano
penize na to jsou, 400k rozhodne neni vyhodna investice pro nekoho kdo nedela jen chipy, predstavoval jsem si neco do 200k
pro stacece km ? vidíš zrovna to já považuju za zmrdovinu a taky tak se k tomu vyjadřuji...
jinak našroubovat jiné turbo , případně flexou s a ce-očkem "doladit" parohy a namontovat jine trysky a cooler , to zvládne téměř každý autoservis
vylejt a nalejt soft do určitých typů aut dokáže i malé dítě, ale naladit benzína a navíc s turbem to už je o pár levelů jinde ...
potřebuješ měřit afr, egt a podobně , pochybuju že víš o čem vůbec mluvím ..
pokud se ti dařilo nalévat do tdi 3 druhy softů typu stage 1, 2 a 3 a ono to nějak pobralo , tak tak to u benzínů nefunguje.. opravdu
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
GTIWorld |
Zaslal: po srpen 04, 2014 17:02 pm |
|
|
Založen: 3.8.2014
Příspěvky: 7
|
@K:
dalsi ceska klasika je i kdyz nemam nicim kloudnym prispet, tak tam aspon vybleju totaln srac*u ktera tema nijak neobohati, viz tvuj prispevek
@tpower:
nic takoveho aby to trhalo na 3ku apod prave nechci.. tem rozdilum ve vykonu rozumim, ten soft se naladi podle originalniho filu a pritom se ani nevi jake komponenty jsou na aute.. kazdopadne to tak dela spousta jinych znamych firem, ne jen APR.. normalni praxi tu je vyndat RJ z motoru, poslat ji upravci a ten ji posle zpet upravenou, a neladi na aute fyzicky.. a i pres to cely tento business funguje, kdyby to tisici zakaznikum skubalo nebo nejelo tak jak ma, velice rychle by krachli, VW tu ma celkem velkou komunitu
@DIGI-DELETED:
no uplne kazdy autoservis to taky nezvladne, nebo aspon ne tak aby to bylo spravne a neco to vydrzelo.. zajet s tim treba do Chevy servisu, tak to dopadne spatne.. a o vw autorizaku ani nemluve, ty jsou spatny i v DE
nemyslel jsem ze bych pouzil uplne ten stejny fyzicky soubor pro vsechny seriove GTI, ale ze pri uprave stazeneho obsahu pameti by se nastavily parametry tak jak mi je doda ladic.. chapu ze tam bude nejaka ochrana a ze nemuzu pamet z jednoho auta stahnout a do druhyho nahrat
AFR, EGT - predpokladam ze AFR si jednotka zmeri sama, stejne jako u vykonnejsich verzi tohoto motoru (S3, Cupra R), porad se tu bavime o ladeni s pouzitim v podstate OEM hardwaru.. o EGT netusim zda zakladni tfsi ma sondu, a pokud ji nema ani S3, tak take nebude potreba, max nejakej budik kde si to clovek bude hlidat sam
u buildu nad tech 400k, kde uz se museji pouzit opravdu trochu odlisne komponenty, to chapu, tam by se musela jednotka ladit opravdu individualne (a rozhodne i zakaznik by byl schopen za ni zaplatit nekolikanasobek)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: po srpen 04, 2014 17:25 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Jediná totální sračka jsi ty sám, to je jasné. Nemusí tě to mrzet , je jich tu asi další tisíc.
Pořád jsem nepochopil, o co ti vlastně jde/ být zástupcem ještě pěti dalších firem ?/, ale mohu doporučut firmu autochip. Jsou profesionální, a určitě si vyhovíte.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
GTIWorld |
Zaslal: po srpen 04, 2014 18:48 pm |
|
|
Založen: 3.8.2014
Příspěvky: 7
|
K napsal: Jediná totální sračka jsi ty sám, to je jasné. Nemusí tě to mrzet , je jich tu asi další tisíc.
Pořád jsem nepochopil, o co ti vlastně jde/ být zástupcem ještě pěti dalších firem ?/, ale mohu doporučut firmu autochip. Jsou profesionální, a určitě si vyhovíte.
necekal jsem inteligentni odpoved, pouze ubohou, a v tom jsi nejspis mistr
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: po srpen 04, 2014 18:59 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
GTIWorld napsal: @K:
dalsi ceska klasika je i kdyz nemam nicim kloudnym prispet, tak tam aspon vybleju totaln srac*u ktera tema nijak neobohati, viz tvuj prispevek
@tpower:
nic takoveho aby to trhalo na 3ku apod prave nechci.. tem rozdilum ve vykonu rozumim, ten soft se naladi podle originalniho filu a pritom se ani nevi jake komponenty jsou na aute.. kazdopadne to tak dela spousta jinych znamych firem, ne jen APR.. normalni praxi tu je vyndat RJ z motoru, poslat ji upravci a ten ji posle zpet upravenou, a neladi na aute fyzicky.. a i pres to cely tento business funguje, kdyby to tisici zakaznikum skubalo nebo nejelo tak jak ma, velice rychle by krachli, VW tu ma celkem velkou komunitu
@DIGI-DELETED:
no uplne kazdy autoservis to taky nezvladne, nebo aspon ne tak aby to bylo spravne a neco to vydrzelo.. zajet s tim treba do Chevy servisu, tak to dopadne spatne.. a o vw autorizaku ani nemluve, ty jsou spatny i v DE
nemyslel jsem ze bych pouzil uplne ten stejny fyzicky soubor pro vsechny seriove GTI, ale ze pri uprave stazeneho obsahu pameti by se nastavily parametry tak jak mi je doda ladic.. chapu ze tam bude nejaka ochrana a ze nemuzu pamet z jednoho auta stahnout a do druhyho nahrat
AFR, EGT - predpokladam ze AFR si jednotka zmeri sama, stejne jako u vykonnejsich verzi tohoto motoru (S3, Cupra R), porad se tu bavime o ladeni s pouzitim v podstate OEM hardwaru.. o EGT netusim zda zakladni tfsi ma sondu, a pokud ji nema ani S3, tak take nebude potreba, max nejakej budik kde si to clovek bude hlidat sam
u buildu nad tech 400k, kde uz se museji pouzit opravdu trochu odlisne komponenty, to chapu, tam by se musela jednotka ladit opravdu individualne (a rozhodne i zakaznik by byl schopen za ni zaplatit nekolikanasobek)
s3 ma egt snimac
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne květen 04, 2025 11:56 am
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|