Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Dosla nafta. Treba nieco robit aj s RJ? |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Masleyko |
Zaslal: ne leden 11, 2009 17:08 pm |
|
|
Založen: 2.1.2009
Příspěvky: 4
|
Zdravim. Dosla mi nafta chcem sa spytat ci treba na odvzdusnenie a nastartovanie zmazat nejaku chybu z RJ. no auto audi a6 2.5 tdi 1999 150ps automat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: ne leden 11, 2009 17:47 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
nic mazat nemusis,jen dlouho trva nez se odvzdusni
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TomasHav |
Zaslal: st leden 21, 2009 20:11 pm |
|
|
Založen: 21.1.2009
Příspěvky: 8
|
Ahoj,
pravdepodobne mas zavrene podavaci cerpadlo v nadrzi cidlo G210. takze by se Ti to nemelo ani zavzdusnit.
Dolij naftu aspon 2/3 vytahni pojistku 28 pravou stranu kontaktu po pojistce dej na + baterky aby si podavaci cerpadlo vzalo naftu z nadrze do vzdouvajiciho telesa. A zkus nastartovat. Jak ti to chytne vrat pojistku a uzivej.
Btw: Neni dobre jezdit na sucho muzes spalit podavaci cerpadlo nechladi se tak.
Pokud se Ti to zavzdusnuje nejdrive zkus odstranit zavadu. Nejcasteji je to palivak.
Tomas
|
_________________ Nejdrive piste mail ICQ mam dedikovane.
|
|
Návrat nahoru |
|
gyba |
Zaslal: st leden 21, 2009 20:15 pm |
|
|
Založen: 4.4.2008
Příspěvky: 677
Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
Obávám se že to nemá podávací čerpadlo v nádrži.
Spíš bych se obával zničení vstřik. čerpadla. Už se to několikrát stalo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TomasHav |
Zaslal: st leden 21, 2009 21:40 pm |
|
|
Založen: 21.1.2009
Příspěvky: 8
|
Ahoj,
no podle popisu je to motor AFB tedy klasicka A6 2,5Tdi 110kW, typuji ze to ma jeste starej filtr na odvetrani klikovky nevim jak sedan ,ale Avant urcite.
Tomas
|
_________________ Nejdrive piste mail ICQ mam dedikovane.
|
|
Návrat nahoru |
|
TomasHav |
Zaslal: st leden 21, 2009 21:45 pm |
|
|
Založen: 21.1.2009
Příspěvky: 8
|
No vstrikovaci cerpadlo muze odejit ,ale kdyz tvrdi ,ze mu dosla nafta a jezdil na rybi oko tak na 99% ho zavrel odpor G210 v podavacim cerpadle mozna mu mohlo blikat i zhaveni. Nakonec vstrikovaci cerpadlo muze zkusit zda si bere naftu pokud ma RJ Motoru cistou.
A jestli je to zavdusnene muze si to vzit pres prepad jestli ma nacate vstrik cerpadlo, nakonec staci se podivat na privod mezi cerpadle a palivakem.
Mne se stalo taky, ze mi odesla podavaci cast vstrikovaciho cerpadla, ale naftu v nadrzi mam a podavaci mi po pripojeni na + v nadrzi vrci a RJ Motoru je cista.
|
_________________ Nejdrive piste mail ICQ mam dedikovane.
|
|
Návrat nahoru |
|
TomasHav |
Zaslal: st leden 21, 2009 21:49 pm |
|
|
Založen: 21.1.2009
Příspěvky: 8
|
ted jsem kouk a i A6 sedan ma podavaci cerpadlo pod zadnim sedadlem v nadrzi. Takze pokud myslis nejakou jinou A6 rekni prosim jakou ? Rad se poucim, prece jen zadny uceny z nebe nespadl.
|
_________________ Nejdrive piste mail ICQ mam dedikovane.
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: st leden 21, 2009 21:54 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
audi a6 2,5 TDI nemá podávací čerpadlo v nádrži, to čerpadlo v nádrži je pouze přepouštěcí ( dno není rovné) přepouští pouze z jedné strany na druhou. jako octavia 4*4 tdi. naftu saje čerpadlo vstřikovací samo podtlakem (jeho podávací část).
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TomasHav |
Zaslal: st leden 21, 2009 22:29 pm |
|
|
Založen: 21.1.2009
Příspěvky: 8
|
nevim jestli tady neslovickarime , podavacim cerpadlem jsem mel namysli palivove cerpadlo , ktere precerpava naftu do vzdouvajiciho telesa aby prave melo vstrikovaci cerpadlo porad dostatek nafty pri jakem koliv naklanou pokud hladina nafty v nadrzi je nizka a nedoslo k tak zavzdusneni vstrikovacuho cerpadla. Priste si budu davat pozor na slova s pravnikem mi to nikdy neslo.
|
Komentář: |
|
Velikost: |
97.98 kB |
Zobrazeno: |
32781 krát |

|
_________________ Nejdrive piste mail ICQ mam dedikovane.
|
|
Návrat nahoru |
|
|