Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » profituning |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
IceTnT |
Zaslal: po říjen 08, 2012 20:53 pm |
|
|
Založen: 15.8.2010
Příspěvky: 40
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po říjen 08, 2012 21:28 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No u BMW úplně zapoměli na benzíny,ale to je asi tím že www.usporanafty.cz
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukas001 |
Zaslal: út říjen 09, 2012 6:25 am |
|
|
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 800
Bydliště: Třebíč
|
Vzhledem ke kvalitní digitální technice chipů RaceChip a RaceChip Pro... hustý...
|
_________________ Vím přesně, co s tím je...je to rozbitý!!!
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: út říjen 09, 2012 6:51 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: út říjen 09, 2012 6:56 am |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
teraz nahraju program do kondenzatoru aby nemohly kopirovat...a pekne ho zaleju do epoxidu....musy to byt ale kvalitny chip das do auta a nahra si vlastnu flash presne aku auto potrebuje a netreba mu ani cislo jednotky...kde sa mi hrabeme???to su profici.....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 09, 2012 8:19 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 09, 2012 8:27 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
zase tak kvalitní ta digitální technika být nemusí ...
pro přepočet napětí 0až 5 volt na výstupní 0až 4volty stačí nějaká obyčejná attina za 30korun
otázkou zůstává , jestli pán ví o tom co chudák čerpadlo a vstřiky říkají na zvyšování tlaku v railu a ještě navíc zbytečně ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: út říjen 09, 2012 10:09 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
DIGI-DELETED napsal: http://www.usporanafty.cz/kontakty
zavolej .  kurna za mých mladých let , jsme do kovomatu chodli kupovat hřebíky, šrouby atd. dnes se tam kupují "chipy " na zvětšení výkonů do aut! za nějakej ten rok si budeme chodit do zverimexu pro náhradní ledvinu nebo játra !!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
peky |
Zaslal: čt říjen 18, 2012 1:30 am |
|
|
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 30
|
DIGI-DELETED napsal:
zase tak kvalitní ta digitální technika být nemusí ...
pro přepočet napětí 0až 5 volt na výstupní 0až 4volty stačí nějaká obyčejná attina za 30korun
otázkou zůstává , jestli pán ví o tom co chudák čerpadlo a vstřiky říkají na zvyšování tlaku v railu a ještě navíc zbytečně .. 
Přesně jak říkáš,docela by mě zajímalo jak dokážou ze signálu snímače tlaku v railu upravit "profesionálně" výkon motoru ..... co na to musej říkat omezovače a třeba DPF????
Jelikož jsem z HK, a jak říká AEP do kovomatu jsme chodili kupovat hřebíky, a vyzbyde čas tak si asi jeden RaceChip koupím a osciloskopem změřím jak to kuci upravujou.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: čt říjen 18, 2012 6:43 am |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 789
|
|
Návrat nahoru |
|
TOMI |
Zaslal: čt říjen 18, 2012 7:57 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 571
|
kluso napsal: http://www.usporanafty.cz/racechip-instalace
možná bych ji zaměstnal,až skončí s profituningem....
a dám ji i stípačky aby se nemordovala s nůžkama 
Mensie noznice uz asi nenasla a neviem ci to bude fungovat presne podla navodu lebo tu druhu skrutku na konektore tocila do druhej strany. Zeby tam mali lavy zavit? Asi nejaky know-how.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt říjen 18, 2012 8:27 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
peky napsal: DIGI-DELETED napsal:
zase tak kvalitní ta digitální technika být nemusí ...
pro přepočet napětí 0až 5 volt na výstupní 0až 4volty stačí nějaká obyčejná attina za 30korun
otázkou zůstává , jestli pán ví o tom co chudák čerpadlo a vstřiky říkají na zvyšování tlaku v railu a ještě navíc zbytečně .. 
Přesně jak říkáš,docela by mě zajímalo jak dokážou ze signálu snímače tlaku v railu upravit "profesionálně" výkon motoru  ..... co na to musej říkat omezovače a třeba DPF????
Jelikož jsem z HK, a jak říká AEP do kovomatu jsme chodili kupovat hřebíky, a vyzbyde čas tak si asi jeden RaceChip koupím a osciloskopem změřím jak to kuci upravujou.
omezovače nic neříkají , páč si celá ecu myslí že je menší tlak a tím pádem dokrmuje ventil na čerpadle aby se jako ten tlak zvýšil.
ještě tam mívají trimr na jemné "doladění map" ,aby kdyby náhodou to bylo na hraně , tak napětí stáhneš a tím ty" mapy" doladíš na limit ...
na to nepotrebuješ osciloscop , na to stačí voltmetr za 20korun z Hornbachu...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt říjen 18, 2012 9:03 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tohle jsem jednou zažil na vlastní kuži je to už pár let co se to seběhlo jezdim pravidelně do jednoho servisu dělat upravy v ten den mě volali že mám přijet dřív že budu čumět ty woe to jsem čuměl přijedu tam a tam dodávka polepená reklamou na powerbox tak jsem nakráčel na dílnu a tam fešák dělal těm šefum a pár blbum přednášku o výhodách powerboxu pro tdi PD tak jsem si vzal židly a sednul si a poslouchal toho guru nakonec se zeptal jestli má někdo dotazy blbové se ptaly jestli neni ten zázračnej krabička na splátky a šefové se jen usmívaly no pak pán na mě jestli si chci vyzkoušet jak to jede po instalaci tak mu říkám proč ne tak jsem ho pustil pod kapotu svojí fobiie rs a fešák nainstaloval box cvak cvak a jednotka věděla píču jak je to s teplotou auto dost zahulilo při rozjezdu pocitově téměř stejné tak jsem si udělal jizdu cca 2km když jsme přijely zpátky do servisu tak mu říkám ted to zkusim já vytáh jsem z kufru notes kess stahnul data upravil nahrál zpět odpojil powerbox a to už fešák koukal jak tele říkám jdem se projet stejná trasa fobie jela jak střelená a žádnej kouř přijely jsme zpátky dealer powerboxu si sebral ten svuj bordel a odjel a už jsme ho tu nikdy neviděly blbové si nechaly udělat upravu a já spokojeně odjížděl domu s vydělanejma kačkama a spocitem že zas tři auta maj víc koní a neposere se jim motor
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
peky |
Zaslal: čt říjen 18, 2012 12:28 pm |
|
|
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 30
|
DIGI-DELETED napsal: peky napsal: DIGI-DELETED napsal:
zase tak kvalitní ta digitální technika být nemusí ...
pro přepočet napětí 0až 5 volt na výstupní 0až 4volty stačí nějaká obyčejná attina za 30korun
otázkou zůstává , jestli pán ví o tom co chudák čerpadlo a vstřiky říkají na zvyšování tlaku v railu a ještě navíc zbytečně .. 
Přesně jak říkáš,docela by mě zajímalo jak dokážou ze signálu snímače tlaku v railu upravit "profesionálně" výkon motoru  ..... co na to musej říkat omezovače a třeba DPF????
Jelikož jsem z HK, a jak říká AEP do kovomatu jsme chodili kupovat hřebíky, a vyzbyde čas tak si asi jeden RaceChip koupím a osciloskopem změřím jak to kuci upravujou.
omezovače nic neříkají , páč si celá ecu myslí že je menší tlak a tím pádem dokrmuje ventil na čerpadle aby se jako ten tlak zvýšil.
ještě tam mívají trimr na jemné "doladění map" ,aby kdyby náhodou to bylo na hraně , tak napětí stáhneš a tím ty" mapy" doladíš na limit ...
na to nepotrebuješ osciloscop , na to stačí voltmetr za 20korun z Hornbachu... 
Já myslel omezovač kroutícího momentu,nebo omezovač teploty paliva (když tam valej zbytečně takovej tlak paliva tak se palivo enormě zahřívá) když uváděj takový "navýšení "
Jinak s tím osciloskopem to bylo myšleno s nadsázkou
Nedám jím zmetkům ani korunu za ten shit co prodávaj "profíci"
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|