Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Schema zapojeni ECU Sprinter CR4.30 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
stb |
Zaslal: st květen 30, 2012 8:12 am |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 168
|
Ahoj vsichni,
prosim pozte potrebuji spustit na stole jednotku Mercedes Sprinter II 318CDI rok 2009, motor 3,0l 135kW
jednotka je ED6108, CR4.30
VIN: WDB9066351S231969
Po flashovani chcipla a auto mlci. Nepomaha ani puvodni zaloha BDM. Asi problem pri rozlepovani. To se mi jeste nestalo.
Pomozte prosim
|
Komentář: |
|
Velikost: |
271.27 kB |
Zobrazeno: |
24073 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: st květen 30, 2012 8:39 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: st květen 30, 2012 8:43 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
jednotka bude mrtva, já frézuji zezadu do hliníku díru na bdm.
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: st květen 30, 2012 9:18 am |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 168
|
Cetl jsem to CMD MPC progem verze 1255. Zatim jsem s nim nemel problemy, je ale pravda, ze Mercedes jsem s nim jeste nedelal. Napajeni jednotky jsem uz nasel, mam i napajeni na MPC a krystaly kmitaji, na CANu nic neni, nevim kde je K line a nemam origo diagnostiku. Pres VAG COM bych se s tim ale mel spojit i po K-Line. Nemate nekdo tucha, kde je tady K-line??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st květen 30, 2012 9:39 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Zkus pin 18 K ,51 can H,52 can L, takhle by to mohlo být...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: st květen 30, 2012 10:04 am |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 168
|
Jsis jisty tim pinem 18, ja mam z nejakych zdroju, ze K-line je na pinu 43 viz foto. Co je pravda?? Mimochodem pres VAG Com to nejde ani tam ani tam.
|
Komentář: |
|
Velikost: |
159.02 kB |
Zobrazeno: |
24051 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: st květen 30, 2012 10:44 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
K-line je na pine 18 šteker F .
V OBD zásuvke je to pin 3
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st květen 30, 2012 11:09 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
miro napsal: K-line je na pine 18 šteker F .
V OBD zásuvke je to pin 3
Mi to právě vychází stejně jako tobě na pin 3 v zásuvce což je trochu nelogický bo vetšinou je K linka na pin 7,koukal sem i do kts a tam to je ta 43 ale píše mi to k jiné ecu proto jsem dal to druhé zapojení..
To stb proto jsem psal zkus,nicméně jistotu fakt nemám je to mergl...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: st květen 30, 2012 11:13 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
ja som to pozeral v origo schéme podľa VIN. Tiež som z toho puk, prečo dali soudruzi K na pin 3 OBD a nie na 7.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st květen 30, 2012 11:18 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Ničemu se už nedivím prostě fiat s hvězdou na kapotě,mám z nich kopřivku pokaždý...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: st květen 30, 2012 11:58 am |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 168
|
Mod dik vsem za reakce,
momentalne to nekomunikuje tak ani tak. Na obou pinech jednotky 43,18 je 12V. Zkusil jsem znovu preflesovat a spocitat sumu a taky nic. AEP mi poslal na PM ze je to PIN43 a tak mu to beha na stole, budu to brat za zavazne a necham to jeste proverit primo na aute kam vede PIN3 a PIN7 OBD. Dnes bych mel mit jinou jednotku na pokusy tak obe porovnam, jestli se chovaji stejne.
Hlava mi to nebere, kdovi co s tim delali. Kdyz to ke mne prislo byly 4piny 45 stupnu ohle pres sebe, majitel se dusoval, ze nevi jak se to stalo jo a navic ani neodpojili baterku kdyz jednotku vytahovali.
Zatim je vse ve hvezdach, dam se na astrologii
Cau a dik
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st květen 30, 2012 12:13 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No víš my máme teď jen schéma,nic víc nic míň,AEP ví a má to vyzkoušený,věřím mu..
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st květen 30, 2012 13:15 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
mam par ecu co nefungují , ale jdou přečíst i zapsat bdmkem, páč tam se napájí z bdm portu jen část mcu..
tím chci říct , že to že jde programovat ještě neznamená ,že funguje komplet
taky bych to viděl na lupnutí při otevirani , osobní zkušenost (mrtvola během půl vteřiny )
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: st květen 30, 2012 14:44 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: st květen 30, 2012 15:45 pm |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 168
|
Nevim co myslis tim epoxidem, ale jednotka byla panna, nikdo do ni nelez. Udelal jsem i reballing MPC a taky nic. Hledam strom a silnou vetev
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|