Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Tigra 1.6L 78kW - E85
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

Tigra 1.6L 78kW - E85

Autor Zpráva
Dan
Zaslal: st květen 02, 2012 19:54 pm Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
Zdar, nechci zde resit nic ohledne sezranych hadic, tesneni,cerpadel atd. Mam dotaz ohledne upravy benzinove mapy.
Potrebuji plosne pridat xx% paliva, ale bohuzel uz neni kam v urcitych mistech mapy pridat. Asi neni zadne jine reseni, nez vetsi vstriky ze? Mimo samozrejme nejake externi prestavbove jednotky na E85, coz nechci.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: st květen 02, 2012 20:09 pm Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
Jeste pridam originalni obsah



Ori_AM29F010.zip
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  Ori_AM29F010.zip
 Velikost:  71.1 kB
 Staženo:  2401 krát

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: st květen 02, 2012 20:32 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
nemusiš nic upravovat stačí si dát stavitelný regulátor a zvednout tlak paliva
delka otevření vstřiku je dána časováním motoru kdy to ještě má smysl a kdy už je to plejtvání paliva pokud to potřebuješ zvednout plošně tak bud větší vstřiky a nebo větší tlak
a asi než rešit hned upravu palivové mapy by možná stačilo změnit kalibraci lambda sondy
Idea

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: st květen 02, 2012 20:39 pm Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
Dik za info. To tedy znamena, ze pokud firmy nabizeji klasicky chiptuning na tomto motoru bez vymeny vstriku (tj. cena do 5000,-) tak musi pridat tlak v palivove soustave ze? Jsem laik, nicim si sve auto, proto se takto ptam, nezivi me to. Uspesne zatim jezdim na etanol se starickou alhambrou 2L a ted jsem poridil tigru spise na hrani Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: st květen 02, 2012 20:51 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
E85 z fabriky má v ecu několik datových oblastí a umí podle senzoru rozeznat co do motoru teče a podle toho si vybere kterou mapu pro předstih a palivo na e85 by měl bejt AFR cca 10-10,5 na benzin 13-14,7 pro upravy se to pohybuje 9-10 pro E85 a 12,5-13 pro benzin
jinak nějaký keci o poměru jsou tady ale to asi nikdo číst nebude
http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio


Naposledy upravil martin dne st květen 02, 2012 21:04 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: st květen 02, 2012 20:59 pm Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
jo, jasny, ja jsem v te odpovedi myslel chiptuning na benzin, protoze jsem ho nekde nasel za tech necelejch 5k , tj. zrejme pouze sw uprava ecu. regulatory jsem nasel nejaky cca od 2000,- ale zvazujku, jestli to ma cenu resit, aby pak zase dala ten tlak pumpa, respektive aby tlak nekolisal pri max. vykonu. kazdopadne moc dik za pro me velice cenne a poucne info Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: st květen 02, 2012 21:22 pm Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
Mno, jeste jeden dotaz. Koukam, ze konkretne tenhle motor ma origo regulator zavislej jeste na podtlaku, takze to asi nebude zase tak jednoduche prekopat na jiny regulator ze ? nebo ze by stacilo "urvat" ten podtlak ? Very Happy

viz text z APM:

systémový tlak (podtlak nenapojen): 2,8 - 3,2 baru
systémový tlak (podtlak napojen): 2,2 - 2,5 baru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: st květen 02, 2012 21:35 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
doháněj tím bohatost co neurejduje jednotka Very Happy ser na ethanol stejně to není nějak významná uspora pokud nenajezdíš hromadu kilometru pro 10000 ročně to nemá smysl se s tim zaobírat mě kraksna žere kolem 10lit/na sto ropy a taky neřešim nějaký biosračky těch už je dost v normální ropě natož to tam lejt čistý Rolling Eyes

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: st květen 02, 2012 21:43 pm Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
no tak me zase tak vyzname o ten etanol nejde, ale pokud budu chtit trochu pridat na normalnim benzinu, tak to taky nejde, protoze zrovna v nejkritictejsi oblasti benzinovy mapy, kde je temer max. vykon uz se pridat proste neda Smile jak rikam, mam tigru spis na blbnuti a hrani, proto jsem chtel testnout onu ekosracku na tomhle motoru, protoze u alhambry pri plosnem pridani benzinu a drobnych upravach okolo to je znat na vykonu, ovsem i spotrebe. Nic mene pri cene etanolu je to stale rentabilni Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: st květen 02, 2012 21:58 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
tak dej stavitelnej regulátor s podtlakem a max tlak dej tak 3,8-4,5bar pokud ti to dá čerpadlo ale mělo by pokud je ok a pokud neni dej jiný já dávám do motoru co stavim čerpadla z audi Q7 to jsou nej pumpy co se daj sehnat malej odběr velkej prutok a max tlak 8,5bar jo a nezapoměn si měřit afr co ti z toho enginu poleze Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: st květen 02, 2012 22:17 pm Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
Mno, ono AFR je mi tak trochu neznamou, ale nastuduju Very Happy kazdopadne jeste jednou dik, prece jenom do toho asi pujdu a nejakej ten regl testnu Very Happy mas nejakou vyzkosenou spolehlivou znacku tech regulatoru ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: čt květen 03, 2012 7:29 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
je jedno co použiješ ale alespon něco takovéhleho http://www.sportracingparts.cz/sportracingparts/eshop/0/0/5/1196-Regulator-tlaku-paliva-D1-Spec
Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: čt květen 03, 2012 11:09 am Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
ok, na to musim nasetrit Very Happy jeste jsem koukal na ten obsah ecu a srovnaval ho s jinejma neupravenejma ze stejnyho motoru. vypada to, ze uz se na tom nejaky chiptuner vyradil Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan
Zaslal: pá květen 04, 2012 11:47 am Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
A nebude ten tlak 3,8-4,5bar zbytecne moc ? me pro zacatek staci do toho dostat tak 25% paliva navic.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: pá květen 04, 2012 12:37 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
mužeš si to spočítat kolik navíc proteče tryskama ale jednodužší je zapíchnout wideband do fejfuku a změřit a pak zvedat tlak a hned uvidíš jak se ti bude měnit bohatost je to práce na jedno odpoledne Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt květen 29, 2025 13:29 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.