Obsah fóra checksum.cz » Diesel » EGR renault |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
martin |
Zaslal: út únor 28, 2012 17:30 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
už někdo řešil vypnutí egr na EDC16xx pro renault?
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: út únor 28, 2012 19:25 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
zkoušel jsem na masccotu 2007 nešlo mi to
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: út únor 28, 2012 21:21 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
martin napsal: už někdo řešil vypnutí egr na EDC16xx pro renault?
Pošli orig. obsah, možná jsem to už řešil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá březen 02, 2012 17:38 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tak to neni edc16xx ale edc15 akorát má stejnej obal jako 16tka
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
0281012058_laguna.rar |
Velikost: |
159.15 kB |
Staženo: |
2163 krát |
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá březen 02, 2012 19:49 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
EGR je na adrese 6D6C8 a 6D9DE pokud se nastaví max hodnota v celém rozsahu tak EGR "zůstane stát" na místě a nemělo by si to na něj už stěžovat z důvodu nedosažení určité meze je to tak? pokud se pletu opravte mě
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: pá březen 02, 2012 21:25 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
na edc 15 to většinou funguje
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
tina.mh |
Zaslal: so březen 03, 2012 8:02 am |
|
|
Založen: 16.9.2010
Příspěvky: 47
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so březen 03, 2012 8:14 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
takle by to melo fungovat
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
0281012058_laguna bez egr.zip |
Velikost: |
178.2 kB |
Staženo: |
2021 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: so březen 03, 2012 9:20 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
je to hodne novej soft tak to nebude fungovat asi , je elektrickej zkousel jsem na tom vse mozne a nic.
Muj ale byl vadny a elektricky . U starsiho softu okolo 2000 r.v. staci jen zaslepit a funguje .
stejne to takto nefunguje ani na novejsich HDi atd .
|
_________________ upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: so březen 03, 2012 10:06 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
no u edc 15 udělat mapu a zaslepit (na bmw když se jen zaslepi cuka to s elektrickým egr býva problém hlavně u EDC16 taky jsem zkoušel všemožné a pak novej EGR za 16 tis
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so březen 03, 2012 12:45 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
ja jsem stim bojoval na naftovejch 2,7 od peugeotu s dvema el.egr. na modelech do 2006 to stacilo jen zaslepit ale 06 byl problem a uz to poznalo a pri venkovni teplote nad 20 stupnu to padalo do nouzaku, tak jsem mapu pro egr jenom navysil, ale ne na maximum a bylo to dobry. Jenomze to je kazdej motor jinak...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: so březen 03, 2012 15:50 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Tady mate problem s tim ze se nebavite o off EGR ale o premapovani parametru na prutok vahy tim padem egru. Martin si plete zakladni mapy pro regulatory dmychadla...
Pro vyladeni EGR je potreba prepocitat prutok z kg/hod na mg/str pak dohledat dle davky a otacek a upravit a opet odecist. srry jeste si zmerit prutok po zaslepeni.,
Tim padem nebudete mit chybovej rezim ale pozadavek pujde ruku v ruce s parametrem turba a prutoku a nebude vyhazovat chybu.
Druha moznost je venovat se ladeni tak hluboce, ze dohledat switch pro deaktivovani EGRU prepnutim. dle meho to ale nema kdejaka jednotka... Zalezi jaka byla myslenka vyrobce sw.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so březen 03, 2012 18:41 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
roland702 napsal: Tady mate problem s tim ze se nebavite o off EGR ale o premapovani parametru na prutok vahy tim padem egru. Martin si plete zakladni mapy pro regulatory dmychadla...
Pro vyladeni EGR je potreba prepocitat prutok z kg/hod na mg/str pak dohledat dle davky a otacek a upravit a opet odecist. srry jeste si zmerit prutok po zaslepeni.,
Tim padem nebudete mit chybovej rezim ale pozadavek pujde ruku v ruce s parametrem turba a prutoku a nebude vyhazovat chybu.
Druha moznost je venovat se ladeni tak hluboce, ze dohledat switch pro deaktivovani EGRU prepnutim. dle meho to ale nema kdejaka jednotka... Zalezi jaka byla myslenka vyrobce sw.
Clovek na svem miste je to tak no......
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|