Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » EDC15C5 JTD Fiat euro2 |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Miki2t |
Zaslal: st duben 06, 2011 10:39 am |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
Nevie niekto prosim čo predstavujú mapy na adresách 7FBCE 10X16 (ES?x?x?) a 7CF58 16x16 ( ESxRPx?)
Dakujem
|
Naposledy upravil Miki2t dne st duben 06, 2011 11:12 am, celkově upraveno 1 krát.
Komentář: |
Pre Fiat:HW:0281001935 SW:1037356778 |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
Fiat.rar |
Velikost: |
144.87 kB |
Staženo: |
1818 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st duben 06, 2011 11:03 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
A jeje.Dalsi co zkousi.Kdy by jsi aspon prilozil original, tak se ti nekdo podiva.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki2t |
Zaslal: st duben 06, 2011 11:21 am |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
7FBCE:
7FCF58:
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st duben 06, 2011 11:24 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
A trebas origonal data by nebyly?
Pak se muzeme podivat co mas vlastne za problem.
|
Naposledy upravil anydraj dne st duben 06, 2011 12:47 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: st duben 06, 2011 11:27 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
že by alpy ??
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki2t |
Zaslal: st duben 06, 2011 11:41 am |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
Alpy to asi nebudú.
Dumpy prikladam znovu
A nasiel som este jendu ktorú nepoznám 7C53C mám ju ako 8X8 asi (ESxMAF ale to len tipujem)
|
Komentář: |
HW:0281001935 SW:1037356778 Plati pre fiat, pre alfu nie |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
EDC15C5.rar |
Velikost: |
217.25 kB |
Staženo: |
1896 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: st duben 06, 2011 12:15 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
7FCF58 voltáž pre rail, je na to rail calculator, podla voltaže prerata tlak railu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki2t |
Zaslal: st duben 06, 2011 12:31 pm |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
Dakujem, konečne normálna odpoveď.
Ale aj tak tomu úplne nerozumiem. Najprv som to pochopil ako prevodnú tabulku medzi napetim snimača vysokého tlaku a tlakom, ale potom som si uvedomil že tam by sme asi nepotrebovali otáčky motoru. Potom ešte uvažujem že by to mohol byť prevod pre striedu DRV ventilu ale ani to sa mi celkom nezdá.
A keby som náhodou chcel ted niekedy väčší tlak ako 1350bar, znamená to že by som musel upraviť dáta na adresách pre tlakovú osu toho grafu ? Nebol by potom problém s interpoláciou ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st duben 06, 2011 12:55 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
Jak to myslis, konecne normalni odpoved?Neposles original data ,pak se tu muzeme akorat trhat smichy co je to za dalsiho t....a.Adresa mapy mi nic nerika, pokud neprilozis origo.Fakt posledni dobou sem prispivaji lidi co nevi vubec ale vubec nic o elektronice.A keci nekdo taky zacinal neberu.To je zakladni predpoklad.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st duben 06, 2011 13:28 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
Aby jsi nerekl, ze ti tu na foru nikdo nepomuze, je to jedna z map turba /7FBCE/
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki2t |
Zaslal: st duben 06, 2011 15:52 pm |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
Dakujem, ale narazal som skorej na tie Alpy.
A napr Alpiners urcil tu mapu aj bez toho aby si stiahol tie subory.
Samozrejme asi mam vecsiu nadej ked tu tie subory su
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st duben 06, 2011 15:58 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
A muzes nam rict co ti Alpiners rekl co je to za mapu, jestli to neni tajny.I klidne pres SZ, nebudu to nikde ventilovat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki2t |
Zaslal: st duben 06, 2011 16:19 pm |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
Myslim toto:
alpiners2 napsal: 7FCF58 voltáž pre rail, je na to rail calculator, podla voltaže prerata tlak railu
Aj ked mi to nieje uplne jasne,ale aspon ma trochu nasmeroval. Dufam ze mi to niekto vysvetli podrobnejsie. Uvazujem nasledovne: ak by to mala byt linearizacia meranej veliciny ( snimac talku railu ) tak by sme asi nepotrebovali otacky. Ale aj keby to bolo napetie ( strieda ) pre DRV tak je niektorá osa zrkadlovo obrátená, a tiez si myslim ze regulacia ma spetnú vazbu takze upravami tejto mapy by sme toho asi vela nedosiahli. A uz ma ziadne iné napetie pre "rail" nenapadá. Takze toto bol vypis programu v mojej hlave
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: čt duben 07, 2011 7:49 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
Miki2t napsal: Dakujem, ale narazal som skorej na tie Alpy.
A napr Alpiners urcil tu mapu aj bez toho aby si stiahol tie subory.
Samozrejme asi mam vecsiu nadej ked tu tie subory su 
jenomze alpiners ma ten tvuj original na svem foru , kde se ptas na to same
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki2t |
Zaslal: čt duben 07, 2011 9:38 am |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
Ale predmetom tejto temy nieje Alpiners ale nieco ine.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|