|
Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » Doporučení diagnostiky kompatibilní s Windows 10 |
Strana 3 z 7 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Senor89 |
Zaslal: so říjen 07, 2017 12:30 pm |
|
|
Založen: 21.11.2012
Příspěvky: 93
|
Orginalne diag pre Peugot Renault a podobne bezia len na 32 bit os ci uz Win Xp alebo Win7 Nejeden z nas mame po 5 a viac nootbukov na pracu Kup si nieake starsie dellko a ktomu novu bateriu od chinana a mas vybavene nainstaluj to co mas a pracuj nic ine do 10tis neporiesis jedine do 10tis EU
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne říjen 08, 2017 6:09 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Ten člověk je jen špička ledovce , většina automechaniků co znám se chová naprosto stejně ...
-na školení nechodí (dát 5000 tisíc za půl dne - to ani náhodou)
-do informací nic neinvestují (co není zdarma ke stažení ,jakoby neexistovalo)
-do vybavení taky neinvestují ( autocom , delphi za max 3000 korun)
- o elektrice vůbec nic neví (viz Ohmův zákon)
mnoho z nich má na vratech napsáno : NEJMODERNĚJŠÍ DIAGNOSTIKA VŠECH ZNAČEK AUT ..
Jak mohu opravovat nějaký systém když ani nevím jak funguje ? jednoduše , vyčtu nějakou uni čtečkou číslo chyby a pak za pomoci gooolu hledám dementa ,co má vůz z podobnými příznaky a zkouším a zkouším stále dokola vyměnovat podezřelé součástky, podle návodu na nějakém foru...
Mám takovou otázku : když vezmu dvě žárovky o různém výkonu (např 100 wattů a 40 wattů) zapojím je do serie a připojím na napětí , tak která z nich víc svítí a proč ?
kolik autodiagnostiků dokáže správně odpovědět ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: ne říjen 08, 2017 9:18 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
40w bude svietit viac lebo bude na nej vacsie napatie, ma vacsi odpor..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne říjen 08, 2017 10:09 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
No a ted se na to zeptej kdekoliv , kde "dělají diagnostiku"
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
djpido |
Zaslal: ne říjen 08, 2017 10:30 am |
|
|
Založen: 28.7.2015
Příspěvky: 4
|
eazy20 napsal: 40w bude svietit viac lebo bude na nej vacsie napatie, ma vacsi odpor..
A čo tak si uvedomiť, že v sériovom obvode je el. prúd v každom jednom bode rovnaky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: ne říjen 08, 2017 12:02 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
No digi to napisal celkom pekne, a navyše bez urazok....
Sa ale toho mechanika opytajte kolko zaraba...vy by ste za 600e mesacne robili nejaku samoiniciativu ohmovho zakona? cena práce 20€ hodina?....a veď za "diagnostiku" je 20€ vela?
Nik z Vás nezarába 600€ mesačne, to je mi jasné a nerobíte za 20€ diag...avšak 3/4 ludi by nezaplatili Vašu robotu a radšej budú chodiť po servisoch, kde im to v končenom dôsledku nevyriešia do uplne bezproblémového stavu, ale sú radi že zaplatili menej....to že v priebehu 2 rokov tam nechajú viac ako u vás...to je fakt.
SK/CZ ludia velmi radi šetria a málokto si dá povedať...však nie sú peniaze...no vybavenie a diely stoja v celej EU rovnako..len tie platy sú tu polovičné.
Kde teda je ten elementárny problém?...možeme to rozobrat uplne do atómov...Dopyt robí ponuku, takže kym budu ludia hladat servis kde robia zadarmo, ...vždy sa taký nájde.
Mimo to taketo primitivne veci dnes v aute nepouzijes.. ziarovky v aute su paralelne ..ale tak robí to obraz o "rozhlade, v problematike".
Ja stale dufam že, doba....vývoj a samotní zákazníci preriedia trh sami.
BTW..k tym notebookom, aktualny počet 10ks v skrinke. Fakt je, že tie programy sa neznesú a nik nemoze chciet robit s jednou diag všetky autá...
Mňa skôr straší, že ludí ktorí tomu rozumejú je s dobou čoraz viac a automobilky začínajú presúvať veci na ONLINE, takže za 5-10 rokov už žiadne crack verzie OE diag nebudú...., bez online Vám bude VCI nahovno.
Som zvedavý kto bude potom frajer a kúpi subscription pre 10 značiek. (ale možno len straším)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne říjen 08, 2017 12:49 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
djpido napsal: eazy20 napsal: 40w bude svietit viac lebo bude na nej vacsie napatie, ma vacsi odpor..
A čo tak si uvedomiť, že v sériovom obvode je el. prúd v každom jednom bode rovnaky 
proud ano , ale výkon bude jiný
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenapuc |
Zaslal: po říjen 09, 2017 8:51 am |
|
|
Založen: 22.8.2017
Příspěvky: 42
Bydliště: Chrudim
|
DIGI-DELETED napsal: Ten člověk je jen špička ledovce , většina automechaniků co znám se chová naprosto stejně ...
-na školení nechodí (dát 5000 tisíc za půl dne - to ani náhodou)
-do informací nic neinvestují (co není zdarma ke stažení ,jakoby neexistovalo)
-do vybavení taky neinvestují ( autocom , delphi za max 3000 korun)
- o elektrice vůbec nic neví (viz Ohmův zákon)
mnoho z nich má na vratech napsáno : NEJMODERNĚJŠÍ DIAGNOSTIKA VŠECH ZNAČEK AUT ..
Jak mohu opravovat nějaký systém když ani nevím jak funguje ? jednoduše , vyčtu nějakou uni čtečkou číslo chyby a pak za pomoci gooolu hledám dementa ,co má vůz z podobnými příznaky a zkouším a zkouším stále dokola vyměnovat podezřelé součástky, podle návodu na nějakém foru...
- Na školení chodím, ale v úplně jiném odvětví
- Do informací investuji, ale v úplně jiném odvětví
- Do vybavení jsem ochoten investovat - přibližně těch zmíněných 10 tis - NEŽIVÍM SE TÍM
- O elektrice něco vím, už jsem toho taky dost opravil...
Na vrata bych si rozhodně "nejmodernější diagnostika" nikdy nenapsal...
Když mám nějaký problém, tak rozhodně nehledám na googlu "dementa, co má vůz s podobnými příznaky" a rozhodně nezkouším stále dokola vyměňovat podezřelé součástky, pokud si nejsem jistý, že jsou nefunkční.
Kdyby ano, tak na tom Peugeotu HDI co mi teď stojí v garáži vyměním čidlo tlaku paliva, když to nepomůže tak vyměním palivové čerpadlo, když furt nic tak čidlo otáček kliky a pak třeba čidlo otáček vačky... Prostě točí, točí a nechytne... Vzduch v naftě není... Diagnostiku potřebuji k tomu, abych zjistil jaké hodnoty ukazuje čidlo tlaku paliva. Nic víc. Pak budu hledat případně další příčiny.
Vím na co narážíte, také mám těchto lidí kolem sebe dost a jejich způsob práce mi nevoní...
Moje Škoda Superb 2.8:
- svítí "závada airbagu": potřebuji zjistit který z těch 561613216 airbagů se mu nelíbí, pak můžu řešit proč
- svítí "závada světla": všechno svítí jak má, potřebuji zjistit které světlo se mu nelíbí
- svítí kontrolka motoru: pravá zadní lambdasonda, ale nevím proč. Potřebuji zjistit co ukazuje za hodnoty a jestli vůbec
- za jízdy z ničeho nic vypíná motor. Bez chyby v ŘJ motoru. Kostra dobrá, kabeláž motoru bez fyzického poškození, netěsnost v podtlaku není, dělá to na LPG i na benzín, nezávisle na zátěži/rychlosti/teplotě/otáčkách... může to schazovat převodovka, která na tom byla už hodně špatně. Po výměně převodovky auto za jízdy neškube, ale motor vypíná pořád. Potřebuji vyčíst chyby v ŘJ převodovky.
- topení nepřepíná na sklo/na nohy - fouká pořád zepředu. Potřebuji přes diagnostiku vyčíst chyby komfortní jednotky, nebo jinak zjistit co je špatně. Těch servomotorků tam na to taky není málo.
- jedna řada válců dává větší dávky paliva než druhá. Komprese je na všech válcích dobrá. Když tohle nezmizí po vyřešení problému s lambdasondou, budu také zjišťovat proč - třeba porovnávat mezi sebou hodnoty různých čidel a ventilů pro jednotlivé řady válců.
Moje bývalé Mondeo 2.0 TDCi:
z ničeho nic za jízdy chcíplo a už nešlo nastartovat, točí točí a nechytne... Kdybych měl jak zjistit jaké hodnoty ukazuje čidlo tlaku paliva a podobně, tak by třeba nakonec nešlo na díly...
VW Sharan:
Z ničeho nic začne třeba 20 minut v kuse odemykat a zamykat dveře, na centrál reaguje náladově... Po kontrole kabelů v průchodce dveří, rozebrání tapce a zámku, kontrole kabelů a konektorů uvnitř dveří to nakonec byla utopená jednotka centrálu pod sedačkou řidiče. S diagnostikou bych na to nejspíš přišel hned - buď by hlásila nesmyslné chyby nebo vůbec nereagovala.
A tohle jsou věci, které potřebuji řešit... Žádné nastavování, kódování,... Jen vyčíst chyby a občas nějakou hodnotu čidla... Nic víc...
Abych to uzavřel, ptal jsem se na ten WOW! přímo ve Würth a 40tis bez DPH je pro moje účely trochu mimo.
Koupím tedy vag-com. Superba tím vyřeším, ostatní moje auta jsou VW a do budoucna plánuji starší Audi A8 nebo VW Phaeton. Peugeota prostě na diagnostiku odtáhnu jinam, jestli mi na něm VCDS nic k věci neukáže...
Vyřešeno...
|
_________________ Superb I 2.8 V6 AT | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci | Octavia III 1.4 G-TEC
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: po říjen 09, 2017 11:30 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
a aspon ten vcds mas origo?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po říjen 09, 2017 20:05 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To: Kenapuc
Na ty dvě auta co máš vybraný se mentálně a finančně připrav,aby tě pak něco nezaskočilo...
Tak jak byl mercedes preferovaným vozem utlačované menšiny tak teď to jsou právě tyhle dva kočáry,kdybych mohl poradit tak phaeton v10 a do audi bych volil v12 nebo v8 tdi ať ta cesta vodsejpá
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: po říjen 09, 2017 23:16 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 296
|
DIGI - Ok, hezky napsaný, dobrej názornej příklad, na jednu stranu bych se pod to i podepsal, ale zároveň mi z toho tak trochu vychází to, co se mi na takovym (nejen tvým, většinou lidí, který utopili prachy v něčem, co mohli mít buď levněji nebo zdarma, kde je to ale zas otázka jak času a peněz, tak znalostí, apod. ) způsobu uvažování nelíbí - konzum ... Jasně, kde bychom bez něj byli, ale všeho s mírou, zase nemůžeš jen abys měl práci podporovat vyložený plýtvání za účelem zisku... Teď označuješ za dementa někoho, kdo se zajímá o to, čemu svěřuje často nejen svůj život a je ochotnej se o ty zkušenosti podělit a stejnětak ty "prosíravější" automobilky toho feedbacku využívaj a tim pádem se navážíš i do těch "zodpovědnějších" automobilek (který na tý svý zodpovědnosti bohužel často nevydělaj tolik, co jiný...).
Tady opět narážíme na tu dvojsečnost jak toho vyměňování, tak opravování dílů (aneb i jejich kvalitu, která je sice vesměš v OE nejvyšší, ale pravidlem to taky není...)
eazy20: tak zrovna tady se moc nevyplatí šetřit, i když to není zdaleka jen o tom, aneb je origo a origo ... V rukou někoho schopnýho je i "standart" schopnej nástroj, blbci nepomůže ani MAX ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 10, 2017 5:24 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Fando , kdyby někteří nesypali prachy do vývoje a informací , tak ostatní nemají co kopírovat a kde žebrat o schémata..
aneb proč si platit 30 ročně za esitronic ,když můžu psát po forech jestli někdo nemá schéma že ? je to levnější a tvojí optikou zároven i efektivnější ..
Ale abych byl upřímný , tak jsem to razantně přibrzdil , jsou i jiné a daleko zábavnější způsoby obživy, než se rozčilovat s lidmi ,co od rána do večera zkoušejí co se dá, jen aby nemuseli nikomu nic platit ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
ROMIK |
Zaslal: út říjen 10, 2017 9:43 am |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 302
|
Využiju toto vlákno.Máte někdo zkušenost bije se Lexia Can Clip na jednom NB nebo s jiným diag. softem?
Díky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenapuc |
Zaslal: út říjen 10, 2017 10:31 am |
|
|
Založen: 22.8.2017
Příspěvky: 42
Bydliště: Chrudim
|
exotus napsal: To: Kenapuc
Na ty dvě auta co máš vybraný se mentálně a finančně připrav,aby tě pak něco nezaskočilo...
Tak jak byl mercedes preferovaným vozem utlačované menšiny tak teď to jsou právě tyhle dva kočáry,kdybych mohl poradit tak phaeton v10 a do audi bych volil v12 nebo v8 tdi ať ta cesta vodsejpá 
O problémech s nákladnou údržbou vím. Ceny dílů mám více než sympatické a většinu práce si udělám sám (jinak bych za servis na Superbu už měl těch A8 několik).
Sice nejsem zastánce paliva pro těžkou techniku, ale k VW mi to prostě nějak patří. Ve Phaetonu bych šel pravděpodobně do V10 TDI, v případě A8 do benzínové 4.2 (A8 mi je sympatičtější). Největší strach mám ale z případných oprav defektů na hliníkové karoserii.
eazy20 napsal: a aspon ten vcds mas origo? 
Samozřejmě to budu kupovat origo, o tom je celé tohle téma...
|
_________________ Superb I 2.8 V6 AT | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci | Octavia III 1.4 G-TEC
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: út říjen 10, 2017 12:10 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po květen 12, 2025 22:36 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|
|