Obsah fóra checksum.cz » Diesel » octavia 1.6 TDI 77Kw |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
Jodr |
Zaslal: út září 12, 2017 8:39 am |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Protitlak tam údajně musí být aby vstřiky byly zaplavené palivem bez bublinek, které by vznikly na rozdílech tlaků z rampy versus palivový filtr. Pokud ventilek propouští, vzniká obdobný problém s nízkým tlakem na railu, protože bublinky...
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: út září 12, 2017 18:08 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
Tak až tam bude 10bar, tak bude vymalováno 1bar bude tak akorát...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djpido |
Zaslal: út září 12, 2017 18:25 pm |
|
|
Založen: 28.7.2015
Příspěvky: 4
|
Na prepadoch je skutočne pri Piezo vstrekoch tlak do cca 10Barov. Treba sa doskoliť ľudia
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: út září 12, 2017 18:32 pm |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
dhfool napsal: Tak až tam bude 10bar, tak bude vymalováno  1bar bude tak akorát...
Zkus se dovzdělat a pak tady rozdávej rozumy.
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: út září 12, 2017 18:50 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
Hmm...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: út září 12, 2017 18:53 pm |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Tak hledej šmudlo, hledej...
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: út září 12, 2017 19:11 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
1.6 tdi 1bar co chceš hledat máš to tam.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: út září 12, 2017 19:26 pm |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
dhfool napsal: 1.6 tdi 1bar co chceš hledat máš to tam.
Ale dal jsi toho sem jen půlku... Jeden bar dá čerpadlo v nádrži!
Prohlídni si obrázek celý. Pozice 11, to je oč tu běží.
A vůbec...
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: út září 12, 2017 19:34 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 27
|
Pokud máš to SSP, tak pozice 11 jsou vstřiky, 10 je ten ventil, který udržuje konstantní tlak v přepadech. I v manuálu je 1bar.
Nedovedu si představit v těch hadičkách 10bar.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út září 12, 2017 23:03 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Jestli to není zbytečné,teorie je jedna věc a praxe věc druhá,ano je tam 1bar,10bar by vyházel přepady,jestli jsem pochopil tak vstřiky jsou po kontrole,pokud to je diesel firma co ví tak mám cca 4x A4 výtisk ze stolice,teplota paliva průtok a i tu hodnotu do přepadu vše na tom protokolu,prostě mi sjedou full test vstřikovačů,nekompromisně,tím pádem je vylučuju a případný unik tlaku na přepadu se dá o5 zjistit kapilární zkouškou,po selsku,řešíte hovna a zřejmě vás to baví,z 90% to je rail pumpou a pokud chcete dodržet postup co je daný továrnou tak tam zákazníka utopte za 100tis a serte na to,pokud se tam nepoflakuje v systemu bronzovej šlem a je fuel system ok tak tam dej rail pumpu a věř že to pojede...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: st září 13, 2017 8:04 am |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
A pokud tam šlem není, je to podávačkou, bez ní to taky nefunguje. 1 bar je podávačka.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
lala |
Zaslal: st září 13, 2017 12:28 pm |
|
|
Založen: 20.12.2008
Příspěvky: 74
|
Tak vyřešeno neni to ani čerpadlo ani podávačka je to včko pal.filtru je v něm jednoduchý ventil a ten netěsní
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: čt září 14, 2017 13:58 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
pekne..... som rad ze sa podarilo. by som nepovedal ze netesny ventil na prepade spravi toto.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
lala |
Zaslal: čt září 14, 2017 18:56 pm |
|
|
Založen: 20.12.2008
Příspěvky: 74
|
Jodr napsal: Protitlak tam údajně musí být aby vstřiky byly zaplavené palivem bez bublinek, které by vznikly na rozdílech tlaků z rampy versus palivový filtr. Pokud ventilek propouští, vzniká obdobný problém s nízkým tlakem na railu, protože bublinky...
ja taky ne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: pá září 15, 2017 6:40 am |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Tak si to hoši můžeme nějak shrnout abychom dospěli k závěru.
Podávačka má nastavený tlak 1bar přetlakovým ventilem, který zbytek paliva vrací zpět do nádrže. Souhlas??? Proč tedy je na zpátečce přepadů ze vstřiků, buď ve víčku palivového čerpadla, nebo v hadičce za sběracim vedení vstřiků ten ventil? Podle Vašeho tvrzení je nastavený na 1bar. Pak je tam jaksi navíc, protože v paliváči, kam je vyvedený, 1bar je! Ventil je skutečně nastavený na těch 10barů... Ale jak napsal exot, 10bar by vyházel přepady a další "že bude vymalováno"... Nevím proč. Hadičky jsou tam dost nafest. Zkusil jsem mezihadičkový ventil sundat, na straně do paliváče to jde, strana ke vstřikům ani náhodou. To bych spíš ventilek utrhnul. Můj kompresůrek na foukání gum dá až 17barů a hadička na jeho výstupu drží snad už třicet let, ne a ne se "vyhodit" i když její konec něčím ucpu... Lála není vůbec první, který se zpětným ventilkem udělal popisovanou zkušenost.
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
|