Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Edc16c39 fiat napeti na otevreni vstrikovacu - tranzistor? |
Strana 1 z 3 Jdi na stránku 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
mecsoun |
Zaslal: út srpen 02, 2016 11:16 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Ahoj, prosim nevite kde sehnat transistor 76419d? Mam tu jednotku edc16c39 z fiata punto a problem je ze napeti na otevreni vstrikovacu nepresahne 5 voltu. Impulzy jdou ale napeti je takhle nizke, podezrivam ze zavady zmineny tranzistor a co jsem prohrabal supliky tak bud je vse stare nebo nove a tenhle tam proste neni. Kdyby alespon nekdo poradil jestli existuje nahrada nebo jestli muze byt chyba nekde jinde nez v tomhle obvodu. Pred tranzistorem je jeste odpor R015 a ten se zda byt taky napaleny. Pulka je tmavsi a je krapet prohnuty. Blbe je ze zrovna nemam doma merak aby jsem ty soucastky nejak promeril tak zatim postupuji logickou cestou. Samozrejme napeti palubni site a vse okolo bylo predtim mereno a je ok.. Bohuzel jsem ale tenhle obvod nenasel u nas v cechach. Nebo kdyby mel nekdo lehlou jednotku ze ktere by se ty soucastky daly pobrat. Dekuji, a prikladam fotky pro orientaci co mam namysli. Jsou bohuzel v zipu na uloz to, nevim kam jinam je nejsnaz z telefonu nacpat.
[url]https://uloz.to/!GQkjVPjFt/jednotka-zip[/url]
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: pá srpen 05, 2016 11:23 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Prosim neporadil by nekdo alespon s tim jaka by byla nahrada tehle jednotky. Mela by to byt edc16c39 4.5 a bosch cislo je 0 281 013 368, fiat cislo je 55205937. Nemel by nekdo prehled cisel ridicich jednotek tak abych zvolil vhodnou nahradu na naklonovani? Treba z alfy, hyundaie nebo opela?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: pá srpen 05, 2016 12:31 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 498
|
mělo by sedět bosch číslo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá srpen 05, 2016 13:42 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
0281012305 , 0281013906
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: pá srpen 05, 2016 18:43 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Dekuji, vzdycky se lip hleda nahrada kdyz je vic moznosti a ne jen jedno cislo. Zalohu mam tak snad sezenu nekde neco za rozumny penize a budu to moc naklonovat. Kdyby nekdo mel vhodny typ tak rad uvitam nabidku.
Tak tahle dve cisla jednotek take nejsou v nasich koncinach zrovna snadno k sehnani. :'(
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kecka |
Zaslal: so srpen 06, 2016 6:40 am |
|
|
Založen: 31.8.2008
Příspěvky: 81
Bydliště: kousiček od Ostravy
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so srpen 06, 2016 6:57 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
nic proti ale 9 z 10 polských jednotek nefunguje ...
no co se divit národu , jehož hlavní ideologie je ošidit a vydělat
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
kecka |
Zaslal: so srpen 06, 2016 7:57 am |
|
|
Založen: 31.8.2008
Příspěvky: 81
Bydliště: kousiček od Ostravy
|
Bral jsem už více věcí z polska a vždy fungovali i jednotky....
Ale je mi to úplně jedno kdo sico kde koupí... Je to každého věc....
A co se týče omrdavani tak to je i velice oblíbenýsport u nás
|
_________________ Fabia II RS 132kw
EX 1,9JTD made in Brouk 157k & 368Nm
EX Roomster 1,9 TDi zatím skoro serie---> 184 PS
EX I30 GDi
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so srpen 06, 2016 12:38 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
znamej ma nejakyho Polaka , ten tady maká a z polska mu vozi jednotky . Polak vyfasoval notes s diagem a redukce na absky , aby je mohl napichnout na mistě než je koupí ... a na nějakou burzu už ho ani nechtějí pustit ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
kecka |
Zaslal: so srpen 06, 2016 13:04 pm |
|
|
Založen: 31.8.2008
Příspěvky: 81
Bydliště: kousiček od Ostravy
|
I to je řešeni dobré
|
_________________ Fabia II RS 132kw
EX 1,9JTD made in Brouk 157k & 368Nm
EX Roomster 1,9 TDi zatím skoro serie---> 184 PS
EX I30 GDi
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: so srpen 06, 2016 15:42 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Taky nemam nejlepsi zkusenost s polskem, prece jen kdyz nadavam tak mi cesi dozumi mnohem lip.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so srpen 06, 2016 18:11 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jinak ty 16c39 se daji předělat , ale musíš kontrolovat součástku po součástce z obou stran desky..
parádní prácička na celý večer
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: so srpen 06, 2016 18:48 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
To jsem prave koukal na obrazky otevrenych jednotek na googlu a vypadaji skoro vsechny stejne. Jak rikas. Jen par drobnych rozdilu v soucastkach. Kdyby byla nejaka sikovna databaze shodnych hardwaru jednotek tak by to ulehcilo praci. Ale kdyz jsem kdysi psal do bosche o informaci k tryskam jake jsou rozmery otvoru a provedeni trysky zda jde pouzut do takoveho a makoveho drzaku tak mi nebyli schopni odpovedet. no v pripade trysek mi odpovedeli ze jim to vyrabi externi vyrobci.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: út srpen 09, 2016 22:23 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Sehnali jsme komplet bsi, motorovku a klicek. Jednotka je ta stejna jako predtim. Nicmene auto stejne nechytne, ale mame novou zavadu P0683, na stare jednotce tato zavada nevybihala. No proste fiat je auto plne prekvapeni. Je mozne ze ma fiat ochranu na start kdyz nejde zhaveni? Motor toci lehce, chytnout nechce a z vyfuku ani oblacek. Protoze mam posledni dobou malo casu tak jsem se jeste nedostal k mereni napeti a proudu na vstrikovacich u nove jednotky. Kazdopadne pamet zavad je cista a vybiha maximalne tato zminena zavada. Tlak paliva mi pri startu leti az k 600barum a otacky motoru jsou na diagnostice videt a je tam kolem 350 otacek pri startu. Klapka na sani je pri startu otevrena. V patek budu mit zase cas se tomu venovat tak bych uvital jestli by mel nekdo nejaky napad kde dal hledat chybu. Jinak abych doplnil. Auto za jizdy zdechlo a puvodni zavada byla vysoky tlak paliva na railu. V servise vymenili cerpadlo a regulacni ventil na cerpadle a cidlo tlaku na railu, potom dali i nove cidlo na klice, vycistili palivovy system, dali novou naftu, filtr, merili tlak podavacky a kdo vi co vsechno na tom majiteli povymenovali. Sam chudak uz poradne nevi. Jen platil a platil a auto stale ne a ne chytnout. Prej se jim v servise podarilo ze to asi trikrat chytlo. Vzdy se to prej hadalo pak se to srovnalo a pak zase hadalo a zdechlo a zase bez sance na nastartovani. Me prave napadlo merit napeti na otevreni vstrikovacu jak primo ve stekru tak i paralelne s pripojenym konektorem na vsteikovacich a napeti bylo maximalne 5 voltu, a protoze samotne vstriky jdou primo z motorovky tak jsem usoudil ze je jednotka motoru KO.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: po srpen 22, 2016 9:44 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Tak jak jsem predtim zminoval tak jednotka je vymenena a problem ptetrvava. Zhavice jsou uz nove a auto je kmplet s cistou pameti zavad. Rozvody jsme kontrolovali a ty jsou ok. Je ale divne ze ten motor nema chut chytit ani na startovaci spray. Odpojim cidlo teploty, pusti mi zhaveni. Jakmile zhasne kontrolka zhaveni zacnu tocit a lehce strikam spray a nic. Jen lehce pokuckava a proste nenaskoci. Zadne divne zvuky se neozyvaji. Vstrikuji to tam pres otvor v sani pro egr a egr mam venku. Normlane ten motor by mel naskocit a dokud budu strikat spray tak by mel vrcet.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|