Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Škoda Superb kód motora AWX - trhá v rozmedzí 1500-2000 |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
m@yo |
Zaslal: pá duben 01, 2016 20:19 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Všetkých Vás zdravím a zároveň by som chcel poprosiť o pomoc. Mám Superb s kódom motora AWX. Začal mi trhať motor v rozmedzí 1500 - 2000 ot/min., hlavne v záťaži na vyšších prevodových stupňoch, nad 2000 ot. už ide krásne hladko. Ako prvé som vymenil rozvodovú sadu, všetko som nastavil podľa prípravkov, žiadna zmena. Ako druhé som vymenil spojku so zotrvačníkom, lebo spojka trocha trhala pri rozbiehaní tak som dúfal že to robí zotrvačník, žiadna zmena. Ďalej som čítal tech informáciu zo škodovky kde písali o trhaní motora v tom istom rozmedzí otáčok. Znenie bolo asi takéto: zmerať tlak tandemového čerpadla pri zahriatom motore, voľnobeh min 3,5 bar, pri 4000 tis otáčkach 7,5 bar. Ak je tlak nízky zaškrtiť prepad paliva, pokiaľ stúpne vymeniť gumičky vstrekovačov, pokiaľ nie vymeniť tandemové čerpadlo. Pri meraní bol tlak nízky viď foto v prílohe, po zaškrtení prepadu bol OK. Tak som vymenil sadu gumičiek všetkých vstrekovačov vrátane všetkých skrutiek, nastavil som vstrekovače, naštartoval som a žiadna zmena. Tlak paliva rovnaký, motor trhá ďalej. Otvory v hlave valcov boli síce otlačené od vstrekovačov ale nie až tak priveľa. Pre istotu som zahladil hrany aby sa nepresekli gumky. Nedalo mi to pokoj tak som zohnal druhé tandemové čerpadlo BOSCH, pôvodne bolo LUK ale s LUKom nemám dobré skúsenosti. Vymenil som čerpadlo a zasa žiadna zmena, motor stále trhá. Tlak som zmeral, bol už OK, voľnobeh 4 bar, v otáčkach 8 bar ale nemal som celkom zohriaty motor tak to musím zmerať ešte raz pri pracovnej teplote. V pamäti závad nieje žiadna chyba, štartuje super, spotreba na voľnobeh je 0,6 L a presah vstrekovačov v meraných hodnotách je +/- max 0.96 pri teplom motore, presné hodnoty doplním. Skúsil som zaslepiť EGR ventil, tiež bez zmeny. Motor stále trhá a trhá. Už som z toho smutný lebo neviem čoho sa ďalej chytiť. Mal som doma Audi A4 kód motora BRB a trhal tak isto, navyše zle štartoval, vymenil som gumky vstrekovačov a všetko bolo ok. To bol ten lepší prípad, dúfal som že aj tu to pomôže no bohužiaľ. Už by som to auto najradšej predal. Ďakujem za všetky rady. sp Majo.
P.S.: príloha nejde priložiť, nedostatok vyhradeného miesta.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: pá duben 01, 2016 23:14 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
A o chipu ses náhodou nezapomĕl zmínit ?
Dej jiné pedečka a bude to ok .
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: so duben 02, 2016 10:03 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 498
|
Nevidím že bys vyměnil filtry...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: so duben 02, 2016 11:53 am |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Měl jsem podobný problém. Když byl motor studený, tak vše ok. Stačilo aby se rafika teploměru odlepila od zarážky a začla cukatura. Pomohla výměna kabelů ke vstřikům v hlavě.
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: so duben 02, 2016 13:47 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Filter sú vymené všetky asi cca 1000 km dozadu, to beriem ako samozrejmosť. A čo sa týka chiptuningu, nahrám tam orig. trhá, dám tam upravený súbor a trhá tak isto možno málinko menej. A tak isto to trhá za tepla aj za studena,teplota na to vôbec nemá vplyv.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: so duben 02, 2016 19:01 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
scop a merať.
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
Peto4444 |
Zaslal: ne duben 03, 2016 12:07 pm |
|
|
Založen: 14.2.2013
Příspěvky: 37
|
mas tam spravne vstrekovače?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: ne duben 03, 2016 14:50 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Podľa VIN čísla sú tam správne, tie čo boli namontované vo výrobe.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: ne duben 03, 2016 15:01 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
A jak si zaslepil ten EGR??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: ne duben 03, 2016 18:56 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Mám tam tesnenie bez diery, v hadičke gulôčku a tak isto je odstránený v motorovej jednotke.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: ne duben 03, 2016 20:35 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
vstrekovače, tlak s tandemu zmerať a tlak na palivovom čerpadle. raz som mal vadne vahadla . po pridani na 4500 mi letelo okolo hlavy x krat ako bolo pisane kabelaž,
Vačice je v poriadku?
ak maš hodnotu na vstrekoch okolo jedna, vadne vstrekovače.
ja davam robiť repasy do agat diesel pezinok.
Zatial ani jedna reklamacia.
ďalšia vec, nafta je ok?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: po duben 04, 2016 10:24 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
hodnoty na vstrekoch okolo 1 vobec nemusi znacit vadne vstreky,staci ze je trochu inak nastaveny vstrek,alebo odchylka v kompresii a klude tam uvidis aj horsie hodnoty
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: po duben 04, 2016 19:57 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Ahojte. Pri výmene rozvodov som vymenil aj vačku so všetkými zdvihátkami lebo bola na prvom valci 0,1 mm zodratá. Tandemové čerpadlo som vymenil LUK za BOSCH. Na voľnobeh sa dva vstrekovače blížia k 1,00 občas možno aj presiahnu 1 ale nie vždy. V kabeláži som popritláčal piny, už jedine že by som ju vymenil. Palivové čerpadlo som vymenil z druhého funkčného auta, zmena žiadna. Nádrž je čistá, nafta je väčšinou z OMV. Ono to už trhá tak 3 - 4 mesiace takže naftou to asi nebude. Už neviem čo by som skúsil jedine tie vstrekovače dať na repas. Všetko ostatné okrem hlavy už je vymenené.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Prasak96kw |
Zaslal: po duben 04, 2016 21:22 pm |
|
|
Založen: 29.12.2014
Příspěvky: 15
Bydliště: slovakia
|
Na vcds pozri v meraných hodnotách kanal 18 - na volnobehu tam musia byť 0 ak sú tak kabelaz ku vstrekom môžeš vylúčiť, ďalej pozri kanal 23 a napíš sem hodnoty čo tam budu, a ešte by si mohol spraviť log kanálov 1-10-11 od 1500 po4000 rpm úplná podlaha a 4 prevodový stupeň a supni to sem
|
_________________ mpps, fg tech, carprog, vcds, delphi, vag commander, winols, Kess v2
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po duben 04, 2016 21:34 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
A ještě jen tak z recese kanál 6 aby se vyloučila píčovina...
Samo sebou log ne jen pseudo doměnky že to je ok...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|