Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Ostatní  »  Octavia 1.9TDi 81kW blikání žhavení+zabržděné brzdy
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Octavia 1.9TDi 81kW blikání žhavení+zabržděné brzdy

Autor Zpráva
chury
Zaslal: so duben 18, 2015 12:25 pm Citovat
Založen: 18.4.2015 Příspěvky: 5
Zdavím,
řeším problém s blikání žhavení - chyba:
16955 - spinac brzdovych svetel (F) - neverohodny signal
P0571 - 35-00 - -



Zkontrolovány: Pojistky i mot.prostoru na baterce, vyměněny nové žárovky, nový originální brzdový spínač, ukostření

Přijde mi jak když u 3000ot/min dojde tak trochu dech, prostě jak když už se blížím k omezovači. Vyzkoušeny i neoriginální brzd.spínače a vždy po cca 5-10min se zase žhavení rozbliká.
Včera naježděno 20km při odzkušování a žádná změna.
Dnes auto ujelo cca 5km a zabrzdily se přední kola (natvrdo). Nepomohlo odpojení baterie ani scartky od ABS. Po zapojení všeho zpět se přes diagnostiku zkusilo odvzdušnění brzdy, akční členy ABS a auto se odbrzdilo. Ujelo se cca 1-2km (bez zmáčknutí brzdy - používala se ruční) a zase ten samý problém furt dokola (auto se postupneě přibržďovalo až už nešlo jet). Neví někdo co s tím? Ve VAGu v ABS adresa 03 se při sešlápnutí brzdy mění stav (sešlápnutý/nesešlápnutý). Auto má jen ABS a ASR.
Žádná jiná chyba se v Diag neobjevuje.

Budu rád za každou radu. Děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chury
Zaslal: so duben 18, 2015 17:45 pm Citovat
Založen: 18.4.2015 Příspěvky: 5
Po vrácení původního spínače přestaly přední kola sami brzdit, ale blikání žhavení přetrvává dál ...
Jinak spínače mají 4piny a 1x4piny se rozepínají a 2x3piny se spínají.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
amigo
Zaslal: ne duben 19, 2015 9:00 am Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 799 Bydliště: slovakia
Ten spinač si montoval tak ako sa ma?Merane hodnoty reaguju oba kontakty?

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chury
Zaslal: ne duben 19, 2015 20:10 pm Citovat
Založen: 18.4.2015 Příspěvky: 5
Montoval jsem ho: nasadit konektor a zacvaknout s pootočením bez zmáčknutí pedálu. Na stole když jsem ho měřil multimetrem, tak kontakty proti sobě vůbec nereagují. Ten původní a ostatní z druhovýroby reagují 1x4 a 2x3.

Spíše mi nejde do hlavy, jak může tento spínač (koupený v OKIMu) způsobit natvrdo zabrždění přední nápravy ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
amigo
Zaslal: ne duben 19, 2015 21:48 pm Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 799 Bydliště: slovakia
Musis rukou zatlačit pedal a držat,dat tam spinac,pootočit a pustit pedal.Na stole ti to nepojde zmerat lebo tie kontakty pracuju az po pootoceni...Myslel som diagnostika ca ukazuje v meranych hodnotach ci spinaju oba kontakty,nie multimeter.

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chury
Zaslal: po duben 20, 2015 22:08 pm Citovat
Založen: 18.4.2015 Příspěvky: 5
Tak takto jsem už od dvou lidí co dělájí VW slyšel, že se to dělat nemá, že takto odpálili několik originálních spínačů (Prý tyto spínače sjednotili pro Octacie a Fabie proto se to musí montovat takto). Ale to co píšeš jsem našel na netu také. Na diag to v měřených hodnotách bylo na adrese 03 sepnutý/rozepný spínač podle toho jestli jsem zmáčkl brzdu, takže jsem opravdu zmaten, proč se toto dělo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po duben 20, 2015 22:55 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Poslední verze ORIGINÁL spínače nevyžaduje žádné echt vzdělání a nastavené,tzn že posrat to umí jen maximální lempl,myslím že řešit problém brzdového spínače LP2015 je vrcholem demence nejen mechanika ale i zoufalce,co se reje občas v autech,chlapci jdete koulet popelnice je to mentálně nenáročnější a současně lépe placenééé Evil or Very Mad

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
anydraj
Zaslal: út duben 21, 2015 5:50 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2797
Boze, roman napsanej, kvuli spinaci brzd.
To umi nasadit snad i uklizecka ve VW.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
amigo
Zaslal: út duben 21, 2015 11:51 am Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 799 Bydliště: slovakia
Čo už,musi sa to raz naučiť.. Wink

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anydraj
Zaslal: út duben 21, 2015 14:08 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2797
Jasne co bude potom ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dreizig5
Zaslal: út duben 21, 2015 14:47 pm Citovat
Založen: 11.9.2012 Příspěvky: 477
potom už jen založit stranky odborná dižagnostika a profi číptůning.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: út duben 21, 2015 15:42 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
AUTOKURVIS

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
chury
Zaslal: so duben 25, 2015 21:36 pm Citovat
Založen: 18.4.2015 Příspěvky: 5
Samozdřejmě jsem spínače měnil nespočetněkrát bez problému, teď se mi stalo toto, proto se slušně ptám (když jsem blbej tak se zeptám! nepotřebuju znova slyšet že jsem blbej) co to mohlo způsobit, ale koukám že si tu chcete nahonit jen EGO, směle do toho. Lituju toho že jsem sem psal, čekal jsem tu normální lidi, jako na jiných forech, bohužel jsem se spletl.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne duben 26, 2015 7:03 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
chury napsal:
Montoval jsem ho: nasadit konektor a zacvaknout s pootočením bez zmáčknutí pedálu. Na stole když jsem ho měřil multimetrem, tak kontakty proti sobě vůbec nereagují. Ten původní a ostatní z druhovýroby reagují 1x4 a 2x3.

Spíše mi nejde do hlavy, jak může tento spínač (koupený v OKIMu) způsobit natvrdo zabrždění přední nápravy ...

k zabrzdení ti došlo kvůli tomu že se pedál díky tvému spínači nevrátí na doraz, mechanická záležitost s abs nijak nesouvisející...
odpojování abs opravdu ale opravdu nepomůže ....
pokud teda spínače měníš jak říkáš a nevíš jak funguje posilovač brzd , tak to by ses měl raději věnovat jinému oboru , třeba zemědělství..
Laughing

p.s. můžu se zeptat na tvůj věk a praxi s auty ?

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út červen 24, 2025 20:44 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.