Obsah fóra checksum.cz » Diesel » focus DPF |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
dreizig5 |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 15:22 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
zdravím.řeším tady focus 07 2.0 tdci 100kw.cca po 300km padne do nouzáku,ale uplně,vrčí to na volnoběh a nereaguje na plyn a vubec na nic.vypne to nastartuje a asi dalšich cca 300km nic.na diag vubec nic.tak sem vypucoval DPF a byl klid asi 5000km.a těd to začalo zas.na diag zase vubec nic a rozdilnej tlak na DPF mě diag ukazuje 3.54Kpa coš podle mě není zas tak hrozný.nesetkal se někdo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 18:16 pm |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 787
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 18:27 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 491
|
Je tam origo soft? Zkus nahrát novější kalibraci - pokud existuje!
Předpokládám jednotka SID206, že?
|
_________________ ECU
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 18:29 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
delphi a atal.a borec byl ješte u někoho a ten žeprej taky nic nevyčetl,tak mu vyměnil plyn.pedal a poslal ho pryč ale to nevím co měl ten expert za diag.ja si myslím že to chce vždycky po těch km regenerovat a hodí to ten nouzák,ale nechápu proč.a hlavně že to nehodí do ecu chybu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 18:37 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
to nevím jestli je tam soft origo.nevím řj sem zatím negoumal.ale taky si myslim že je tam siemens sid 206.a hlavně ten motor dělal krišot
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 18:46 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 491
|
jakej Krišot ?
|
_________________ ECU
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 20:22 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
no je tam PSAčkovej motor 2.0tdci tak že 2.0hdi co se davá třeba do Peugeot407
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 20:53 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
vopi napsal: jakej Krišot ? 
jakej asi ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: čt prosinec 04, 2014 20:55 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: pá prosinec 05, 2014 15:25 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 491
|
dreizig5 napsal: no je tam PSAčkovej motor  2.0tdci tak že 2.0hdi co se davá třeba do Peugeot407 
tak to mě rozesmálo
neřekl bych, že to jsou zas tak špatný motory! Jsou horší
|
_________________ ECU
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: ne prosinec 07, 2014 20:05 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
no možná nejsou nejhorší ale nejlepší taky ne.např.přistup na žhavky,a to ne jenom u tohohle motoru ale u většiny krišotu je hardcore.to nikdo jen tak nevymislí
nic pokusím se z toho socnout soft a porovnat jestli někdo neudělal DPF off.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: po prosinec 08, 2014 10:13 am |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 491
|
vytáhni soft a dej to sem, mrkneme na to.
Jinak u Fordů v drtivé většině existuje i tovární kalibrace bez DPF pro stejné auto, kterou tam jde dostat - sám mám otestováno. Pak máš navždy pokoj a vše šlape korektně
|
_________________ ECU
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: po prosinec 08, 2014 10:22 am |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
no pravě me napadlo jestli někdo neudělal dpf off ale hardware tam nechal.jo jak se k tomu dostanu tak so sosnu a dám to sem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: út prosinec 09, 2014 9:30 am |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: út únor 09, 2016 23:25 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
|
Návrat nahoru |
|
|