Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  Rada ohledně volby jednotky turbosetup
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Rada ohledně volby jednotky turbosetup

Autor Zpráva
nemitom
Zaslal: po září 22, 2014 22:45 pm Citovat
Založen: 11.8.2011 Příspěvky: 72
Zdravým,
chtěl bych se zeptat zkušenějších jakou zvolit programovatelnou jednotku pro VW 2.0 16V (ABF) s K24.
Co bych chtěl je sekvenční zapalování/vstřikování, vstup pro WB labdu, indukčák na klice, tlak v sání, EGT, klapku poteciometrem a celkově ty běžný věci.... pokukoval jsem po MS3 nebo radši něco jinýho?
cenovka není uplně pasé ale zas aby megasquirt nebyl vyhozený kačky....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
acryll
Zaslal: út září 23, 2014 8:47 am Citovat
Založen: 17.9.2011 Příspěvky: 123 Bydliště: MT-sk
megasquirt je trochu náročnejšie rozbehať, ale keď už to naštartuje dá sa to celkom schopne naladiť
robil som dve MS2, jedna s turbom,druhá s kompresorom
1. nefugovala detekcia klepania, takže sa musel nastaviť konzervatívnejší predzápal
2. v tej verzií nebol vstup na EGT, a ako som pozeral do tabuliek, nebola tam ani žiadna mapa v súvislosti s ním
3. občas to má pomalší prechod do režimu voľnobehu, ale to neni nič vážne

datalogger je dobrý, rýchly, +dostatok parametrov, po naladení na brzde sa to na ceste správalo dobre, afr je stabilné, nekucká to, všetko veľmi plynulé
ale musím povedať že motory to boli relatívne jednoduché, žiadne premenlivé sacie potrubie, žiadne nastavovače vačiek
fungovať to funguje, ale skôr by ma zaujímal VEMS, to vyzerá podľa mna sľubnejšie, osobne by som zvolil ten

_________________
ETC M523-RM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: út září 23, 2014 10:59 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
nevymejšlej píčoviny s MS a kup si ecumaster cenovka za to co to umí je víc než přijatelná MS je pro ty co chtěj zbytek života stravit bádáním nad tím proč to či ono nefunguje jak má
http://shop.ecumaster.cz/
pokud chceš něco víc tak vipec nebo haltech ale to je trošku jiná liga hlavně cenově

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nemitom
Zaslal: út září 23, 2014 20:21 pm Citovat
Založen: 11.8.2011 Příspěvky: 72
Tak kdyz ms tak urcite firmware ms extra tam navaznost na egt je... A ms2 jedine v black verzi...
Martine diky, to bude to co hledam Wink cenovka prijatelna funkce dostacujici... Libi se mi dva vstupy pro knock protoze abfko ma blok ktery by asi jedno cidlo nepobralo i origo jsou dve... Mas osobni zkusenost?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nemitom
Zaslal: út září 23, 2014 20:31 pm Citovat
Založen: 11.8.2011 Příspěvky: 72
Jeste jedna konstrukcni otazka egt bych dal pred turbo a wb tesne za.... Nebo oboje za?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nemitom
Zaslal: út září 23, 2014 20:49 pm Citovat
Založen: 11.8.2011 Příspěvky: 72
Jeste jedna konstrukcni otazka egt bych dal pred turbo a wb tesne za.... Nebo oboje za?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: út září 23, 2014 21:19 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
egt za turbo cca do 10cm a WB o 15 až 25 cm za egt ideální pozice vyzkoušeno dva klepáky určitě tuhle jednotku ted budu cpát do 1.8T maj to na hobby ralye jak máš postavenej motor ? ja ted dodělal jednu filcku 1,6i blok snížen o tři mm pisty ufiknuté na soustruhu též o tři mm hlavu jsem ubral o 1mm takže ted ta mrdka má konečně pořádnou kompresi vačka 280/285 jinak seriové kosti místo klapky 4klapka z honda 600RR vstřiky hayabusha 1300 kominky delka 10cm seriová magnety marelly ted to doladit online a mělo by to makat zatim nastavené od oka ale už to maká do 3000 lenochod a pak motorová pila do 8000 funguje to pěkně jinak na tehle motor planuje majitel ecu od ignitechu ta na tuhle lemru stačí Twisted Evil Twisted Evil

edit nevim jestli ecumaster podporuje autosetup na injection time jestli ne dá se to udělat podle innovate WB vipec s haltechem to maj t je pohodička to nastavit Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nemitom
Zaslal: út září 23, 2014 23:46 pm Citovat
Založen: 11.8.2011 Příspěvky: 72
no ještě ho nemám uplně postavenej spíš rozestavěnej, spodek akorád lepsí ojky s ARP a jinak vše nový origo, na hlavě upravený sací kanály jinak go bezezměny, kompresní poměr snížený na 8,53:1 zakázkovým těsněním... foukátko K24/7200 wastegate z audi S2, klapka orig lehce poupravená, vyhozenej rozdělovač a nahrazen cívkama na svíčkách, samozrejmě upravený vačkový kolo kuli těsnění.... svody a sání samodomo (svody nerez 43mm stažený do sebe pak příruba na T a WG) sání je spodní část z 9A (mechanická stříkačka) vyměněný vložky a osazený 650ccm vstřiky (bosch red) vršek s klapkou zatím v řešení, otáčky budu brát z kliky indukcí je tam 60/2 kolo, no labda inovatec LC2.... teď jsem právě pokukoval po nějaký ecu mám jednu MS2 Black (new) pytlíková verze a jednu MS3 s sd modulem ale asi je nechám v šuplíku... Laughing jinak měl by nahradit motor v corradu kde mám teď G60.....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: čt září 25, 2014 18:25 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
kolik to budeš foukat? konfigurace vypadá zajimavě ale asi bych nešel pod kompres 9,5 stačí to pak krmit ethanolem a nebude to detonovat

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nemitom
Zaslal: po prosinec 15, 2014 14:59 pm Citovat
Založen: 11.8.2011 Příspěvky: 72
No myslím že strop bude cca 1,5bar ale popravdě nevím kde je limit toho turba....
k ty jednotce ECU Master jaký má vstupy pro knock? je k tomu potřeba jestě nejaký modul?
pořád jsem na se nerozhodl co použiji buď to bude MS3 Extra nebo ECU Master nemám problém s elektronikou takže se mska nebojím Smile ale musel bych dokoupit dualní knock modul (ale zase je analogovej a dají se pak detonace spolehlivě detekovat na daným válci a upravit dávku nebo předstih jen u jednoho)

jinak k ecu-master jsem toho na netu moc nenašel, ale je to asi tím že ne všichni mají potřebu to prezentovat, narozdíl od ms kde se do toho poustí i méně zdatní jedinci a info je plnej net....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne červen 01, 2025 19:31 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.