Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Renaul Clio Sport 2007 - po ostré vačce houpe volnoběh
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

Renaul Clio Sport 2007 - po ostré vačce houpe volnoběh

Autor Zpráva
Wishmaster
Zaslal: čt březen 27, 2014 13:38 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
Zdravím mistry, mám kamaráda co jezdí s autem v nadpisu rally závody, za tejden cca se jede Vsetín, je to kategorie N8.

Udělala se GO motoru páč upadol ventil. Jsou tam nové písty, ventily a dala se tam ostrá vačka, ale nejde sladit volnoběh.

Má někdo zkušenosti na co se zaměřit, zda se toho zdá softwarově zbavit nebo je jiná cesta?

Popřípadě kdo umí atmosferický benály ladit v jednotce která je origoš SAGEM.

Děkuji.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: pá březen 28, 2014 8:55 am Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Mám zkušenosti, záleží jak ostrou vačku jste tam dali ale pokud auto jezdí závody tak volnoběh se moc neřeší, dělal jsem teď dvě hondy taky na závody do vrchu a volnoběh bylo to poslední co je zajímalo Smile, co se týká ladění Saegemu tak s tou jednotkou mám špatné zkušenosti z Peugeotů.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: pá březen 28, 2014 16:14 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
Ludvik2 napsal:
Mám zkušenosti, záleží jak ostrou vačku jste tam dali ale pokud auto jezdí závody tak volnoběh se moc neřeší, dělal jsem teď dvě hondy taky na závody do vrchu a volnoběh bylo to poslední co je zajímalo Smile, co se týká ladění Saegemu tak s tou jednotkou mám špatné zkušenosti z Peugeotů.


Vem si že jedeš, dáš ručku a ten motor scípne než se vytočíš, páč nemá nějaký stabilní otáčky, jak to teda vyřešit? To samý při skoku, letíš jakoby vzduchem a sundáš nohu z plynu a ten motor zase scípne, to je na rozbití tlamičky.
A sagem je PIZDA největšího kalibru u tohoto Rencka co sem se dověděl od všech, takže nevím jak z toho ven, jedině dát závodní jednotku a dodržet předpisy tak že se nechá původní kabeláž.

Ale to auto nastartuješ, a houpe se šíleně volnoběh a zdechne to, podle mě by to mělo držet aspoň cca 1200 ot/min a bylo by to OK,ale to houpe pořád.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:12 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
houpe to protože se nedokáže udržet v mezích pro volnoběh co má seriová ecu nadefinováno tohle seriovou ecu budeš řešit do nekonečna vem tu jednotku vykuchej ji a dej do ni ecu od ignitechu a máš to nastavený za hodinu jak potřebuješ a nikdo nebude tušit že v deklu seriové ecu je zavodní taky jsem to tak párkrát udělal Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:19 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Aha to je o tom že to vůbec neudrží volnoběh a chcípeto to je jiná písnička, taky jsme řešili zda dát na stávající elektriku jinou jednotku, bohužel u Hondy to bylo složitější, takže se vrtáme ve stávající ecu, na rencku by to mělo jít lépe je to přeci jenom novější auto. Buď vyměňte Ecu nebo zkuste nastavit volnoběh mechanicky. Pošli info o těch vačkách
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:40 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
martin napsal:
houpe to protože se nedokáže udržet v mezích pro volnoběh co má seriová ecu nadefinováno tohle seriovou ecu budeš řešit do nekonečna vem tu jednotku vykuchej ji a dej do ni ecu od ignitechu a máš to nastavený za hodinu jak potřebuješ a nikdo nebude tušit že v deklu seriové ecu je zavodní taky jsem to tak párkrát udělal Wink


Chápu to!Ona ta jednotka má nadefinován soft pro origoš vačku, ale snad nebude problém pro někoho kdo to ladí, tak přeladit parametry aby to šlapalo na novou vačku. Ale nerozumím tomu, tak se nezlobte. Proto spíš hledám osobu co by to nastavila, ale je to asi scifi.

Děkuji za info kolem nové závodní jednotky. Předpis pro skupinu N8 říká, že kabeláž musí být zachována,ale jednotka muže být jiná. Dá se to splnit na novou jednotku?

Děkuji.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:47 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Jde o to jestli ti to na Saegem někdo udělá a jestli to vůbec půjde protože rovinnost volnoběhu je počítána podle regulace PID, pokud dáš moc "ostré" vačky tak se do hranic PID nedostaneš a ecu za ty hranice nejde a tím motor zdechne, jestli jste dali vačky ostré ale né až tak Smile může se jednat o špatnou montáž-nastavení atd, pokud zvolíte správnou programovatelnou ecu tak jí tam dostanete už jen kdo jí naladí Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: pá březen 28, 2014 19:00 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
To je v prdeli, prostě jak to tak vidím, nasrali sme si gatí a těžce tou posranou vačkou. Pošlu pak info o vačkách.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: pá březen 28, 2014 19:29 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
Tu jednotku od IGNITECHU si myslel ze stránek www.ignitech.cz?

čtu tam vše o motorkách nebo to se dá použít v autech?Nemám představu.

Děkuji.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: pá březen 28, 2014 19:46 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN5504405?PN55044xx.js

INFO o vačce.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: pá březen 28, 2014 21:52 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
jj ignitech cz davam tu jejich 32bit na 4válce normálně to maká a senzorika na motoru libovolná takže ti stačí aby jsi měl na klice a na vačce snímač nejlíp system bosch tzn 60-2 na klice a 4+ na vačce a mužeš luxusně řídit sekvenční vstřikování servomotor klapky a wasted zapalování a naladit to je otázka cca 2 hodin na valcích nebo jednoho dne na letišti pokud budeš mít zajem o spolupráci napiš kontakt do sz ted budu dělat motor do golfa na vrchy předělávka z karburátoru na vstřik použitá jednotka ignitech klapky vstřiky z motorky takže 4klapka je to motor 1,6i potenciál se správnejma kostma 200hp v atmosfeře ale to pak stojí docela dost peněz ale pokud je to jen vstřikování tak s prací ecu a naladěním na válci tak do 25tis

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: po březen 31, 2014 16:38 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Ta vačka je už 100% na úpravu software nebo dát jinou ecu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: po březen 31, 2014 16:47 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
Ludvik2 napsal:
Ta vačka je už 100% na úpravu software nebo dát jinou ecu


Chápu to tak, že softem na ostré vačce se teda dá volnoběh naladit?Na SAGEMU teda.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: po březen 31, 2014 17:18 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
jde to udělat i na tom sagemu ale tyhle věci se dělaj online tzn na seriové ecu přes emulátor a na brzdě a to seš na těch samejch penízkách jako za programovatelnou ecu do který si kdykoliv vlezeš a cokoliv změníš prostě u race věcí s cenou nic nevymyslíš cest a způsobu je mnoho a ve finále prostě laditelná ecu je nejlepší tak to prostě je Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: po březen 31, 2014 17:21 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
martin napsal:
jde to udělat i na tom sagemu ale tyhle věci se dělaj online tzn na seriové ecu přes emulátor a na brzdě a to seš na těch samejch penízkách jako za programovatelnou ecu do který si kdykoliv vlezeš a cokoliv změníš prostě u race věcí s cenou nic nevymyslíš cest a způsobu je mnoho a ve finále prostě laditelná ecu je nejlepší tak to prostě je Wink


Rozumím, stejně teď je problém se střikama Very Happy málo dávaj, takže se daj druhý a musí se to naladit a odjet ta sezona na SAGEMU a pak prostě se to musí vykuchat, předělat na IGNITECH a budem to stejně řešit asi přes tebe, protože to není sranda s takovým motorem.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne červen 08, 2025 11:49 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.