Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Renaul Clio Sport 2007 - po ostré vačce houpe volnoběh |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Wishmaster |
Zaslal: čt březen 27, 2014 13:38 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
Zdravím mistry, mám kamaráda co jezdí s autem v nadpisu rally závody, za tejden cca se jede Vsetín, je to kategorie N8.
Udělala se GO motoru páč upadol ventil. Jsou tam nové písty, ventily a dala se tam ostrá vačka, ale nejde sladit volnoběh.
Má někdo zkušenosti na co se zaměřit, zda se toho zdá softwarově zbavit nebo je jiná cesta?
Popřípadě kdo umí atmosferický benály ladit v jednotce která je origoš SAGEM.
Děkuji.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: pá březen 28, 2014 8:55 am |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Mám zkušenosti, záleží jak ostrou vačku jste tam dali ale pokud auto jezdí závody tak volnoběh se moc neřeší, dělal jsem teď dvě hondy taky na závody do vrchu a volnoběh bylo to poslední co je zajímalo , co se týká ladění Saegemu tak s tou jednotkou mám špatné zkušenosti z Peugeotů.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: pá březen 28, 2014 16:14 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
Ludvik2 napsal: Mám zkušenosti, záleží jak ostrou vačku jste tam dali ale pokud auto jezdí závody tak volnoběh se moc neřeší, dělal jsem teď dvě hondy taky na závody do vrchu a volnoběh bylo to poslední co je zajímalo  , co se týká ladění Saegemu tak s tou jednotkou mám špatné zkušenosti z Peugeotů.
Vem si že jedeš, dáš ručku a ten motor scípne než se vytočíš, páč nemá nějaký stabilní otáčky, jak to teda vyřešit? To samý při skoku, letíš jakoby vzduchem a sundáš nohu z plynu a ten motor zase scípne, to je na rozbití tlamičky.
A sagem je PIZDA největšího kalibru u tohoto Rencka co sem se dověděl od všech, takže nevím jak z toho ven, jedině dát závodní jednotku a dodržet předpisy tak že se nechá původní kabeláž.
Ale to auto nastartuješ, a houpe se šíleně volnoběh a zdechne to, podle mě by to mělo držet aspoň cca 1200 ot/min a bylo by to OK,ale to houpe pořád.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:12 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
houpe to protože se nedokáže udržet v mezích pro volnoběh co má seriová ecu nadefinováno tohle seriovou ecu budeš řešit do nekonečna vem tu jednotku vykuchej ji a dej do ni ecu od ignitechu a máš to nastavený za hodinu jak potřebuješ a nikdo nebude tušit že v deklu seriové ecu je zavodní taky jsem to tak párkrát udělal
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:19 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Aha to je o tom že to vůbec neudrží volnoběh a chcípeto to je jiná písnička, taky jsme řešili zda dát na stávající elektriku jinou jednotku, bohužel u Hondy to bylo složitější, takže se vrtáme ve stávající ecu, na rencku by to mělo jít lépe je to přeci jenom novější auto. Buď vyměňte Ecu nebo zkuste nastavit volnoběh mechanicky. Pošli info o těch vačkách
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:40 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
martin napsal: houpe to protože se nedokáže udržet v mezích pro volnoběh co má seriová ecu nadefinováno tohle seriovou ecu budeš řešit do nekonečna vem tu jednotku vykuchej ji a dej do ni ecu od ignitechu a máš to nastavený za hodinu jak potřebuješ a nikdo nebude tušit že v deklu seriové ecu je zavodní taky jsem to tak párkrát udělal 
Chápu to!Ona ta jednotka má nadefinován soft pro origoš vačku, ale snad nebude problém pro někoho kdo to ladí, tak přeladit parametry aby to šlapalo na novou vačku. Ale nerozumím tomu, tak se nezlobte. Proto spíš hledám osobu co by to nastavila, ale je to asi scifi.
Děkuji za info kolem nové závodní jednotky. Předpis pro skupinu N8 říká, že kabeláž musí být zachována,ale jednotka muže být jiná. Dá se to splnit na novou jednotku?
Děkuji.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: pá březen 28, 2014 18:47 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Jde o to jestli ti to na Saegem někdo udělá a jestli to vůbec půjde protože rovinnost volnoběhu je počítána podle regulace PID, pokud dáš moc "ostré" vačky tak se do hranic PID nedostaneš a ecu za ty hranice nejde a tím motor zdechne, jestli jste dali vačky ostré ale né až tak může se jednat o špatnou montáž-nastavení atd, pokud zvolíte správnou programovatelnou ecu tak jí tam dostanete už jen kdo jí naladí
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: pá březen 28, 2014 19:00 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
To je v prdeli, prostě jak to tak vidím, nasrali sme si gatí a těžce tou posranou vačkou. Pošlu pak info o vačkách.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: pá březen 28, 2014 19:29 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
Tu jednotku od IGNITECHU si myslel ze stránek www.ignitech.cz?
čtu tam vše o motorkách nebo to se dá použít v autech?Nemám představu.
Děkuji.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: pá březen 28, 2014 19:46 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá březen 28, 2014 21:52 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jj ignitech cz davam tu jejich 32bit na 4válce normálně to maká a senzorika na motoru libovolná takže ti stačí aby jsi měl na klice a na vačce snímač nejlíp system bosch tzn 60-2 na klice a 4+ na vačce a mužeš luxusně řídit sekvenční vstřikování servomotor klapky a wasted zapalování a naladit to je otázka cca 2 hodin na valcích nebo jednoho dne na letišti pokud budeš mít zajem o spolupráci napiš kontakt do sz ted budu dělat motor do golfa na vrchy předělávka z karburátoru na vstřik použitá jednotka ignitech klapky vstřiky z motorky takže 4klapka je to motor 1,6i potenciál se správnejma kostma 200hp v atmosfeře ale to pak stojí docela dost peněz ale pokud je to jen vstřikování tak s prací ecu a naladěním na válci tak do 25tis
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: po březen 31, 2014 16:38 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Ta vačka je už 100% na úpravu software nebo dát jinou ecu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: po březen 31, 2014 16:47 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
Ludvik2 napsal: Ta vačka je už 100% na úpravu software nebo dát jinou ecu
Chápu to tak, že softem na ostré vačce se teda dá volnoběh naladit?Na SAGEMU teda.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po březen 31, 2014 17:18 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jde to udělat i na tom sagemu ale tyhle věci se dělaj online tzn na seriové ecu přes emulátor a na brzdě a to seš na těch samejch penízkách jako za programovatelnou ecu do který si kdykoliv vlezeš a cokoliv změníš prostě u race věcí s cenou nic nevymyslíš cest a způsobu je mnoho a ve finále prostě laditelná ecu je nejlepší tak to prostě je
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: po březen 31, 2014 17:21 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
martin napsal: jde to udělat i na tom sagemu ale tyhle věci se dělaj online tzn na seriové ecu přes emulátor a na brzdě a to seš na těch samejch penízkách jako za programovatelnou ecu do který si kdykoliv vlezeš a cokoliv změníš prostě u race věcí s cenou nic nevymyslíš cest a způsobu je mnoho a ve finále prostě laditelná ecu je nejlepší tak to prostě je 
Rozumím, stejně teď je problém se střikama málo dávaj, takže se daj druhý a musí se to naladit a odjet ta sezona na SAGEMU a pak prostě se to musí vykuchat, předělat na IGNITECH a budem to stejně řešit asi přes tebe, protože to není sranda s takovým motorem.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
|