Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Chyba v ROM přepis eprom |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Bugs.Bunny |
Zaslal: po únor 10, 2014 11:46 am |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
Použil jsem jednotku EDC 15 z 74 kw, eprom puvodní, flash 038906019EG 96kw
Pamet zavad 16989 - ridici jednotka, P0605- 35-00 - chyba v ROM
Zajímalo by mě co přepsat v eprom aby se chyba neobjevovala.
Pokud by měl někdo zalohu eprom k 019EG, aby jsem to měl s čím porovnat bylo by to super.
Je mi jasne, že když zapíšu orig eprom a prizpusobim ECCU chyba zmizi ale to by nebylo ono.
http://uloz.to/xLqwJeXu/eep-eccu-b-5-5-passat-zip
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: po únor 10, 2014 13:18 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 491
|
Auto jinak maká bez problémů ?? Jen ta chyba ROM ?
|
_________________ ECU
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: po únor 10, 2014 17:39 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
Jen tato chyba. Blika zhaveni.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 10, 2014 17:44 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
je to tim že v eep je jiná konfigurace než požaduje fw ve flasch pokud se podíváš do flasch najdeš co je kde potřeba změnit ale jednodužší je tam fláknout správnej nebo podobnej obsah eep než se s tim srátjinak pokud celou eep smažeš a dáš ji čistou do ecu a potom přečteš tak uvidíš kde a co se do ni zapisuje při naběhu ecu
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po únor 10, 2014 17:57 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
asi nějakej tunynk proběhl že ?
a to nám ten čip pasoval už do tolika aut...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 10, 2014 18:44 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: po únor 10, 2014 19:53 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
DIGI-DELETED napsal: asi nějakej tunynk proběhl že ?
a to nám ten čip pasoval už do tolika aut... 
Čekal jsem, že to nenechaš bez blbejch připomínek.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bugs.Bunny |
Zaslal: po únor 10, 2014 20:02 pm |
|
|
Založen: 22.5.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Most
|
martin napsal: je to tim že v eep je jiná konfigurace než požaduje fw ve flasch pokud se podíváš do flasch najdeš co je kde potřeba změnit ale jednodužší je tam fláknout správnej nebo podobnej obsah eep než se s tim srátjinak pokud celou eep smažeš a dáš ji čistou do ecu a potom přečteš tak uvidíš kde a co se do ni zapisuje při naběhu ecu
Ve flasch se mi to nepovedlo najít.
Děkuji za nakopnutí s čistou eep, to mě nenapadlo.
Nejde mi ani tak o odstanění chyby. Chtěl bych vědet co upravit aby to chodilo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 10, 2014 20:11 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ve flasch máš info o tom co je to za motor jake auto jaký typ váhy jaké elmg ventyly jak velké vstřiky konfigururace can protokolu carb informace pro eobd a vag dtc a mnoho dalšího a některé info jsou vázané na zapis v eep kde změnou zapisu do eep ovlivnuješ volbu ve flasch proto má každá konfigurace trošku jinej zápis v eep
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: po únor 10, 2014 20:33 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
existuju nejake definicne subory, alebo nieco kde je popisany obsah eeprom?
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 10, 2014 20:48 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
existujou říká se jim grunddatensatze a jsou součástí výrobní dokumentace každé serie ecu od bosch nebo siemens at už je to ecu motoru panel přístroju abs gateway či cokoliv jiného je to vlastně virgin obsah pro dané varianty ecu do kterého se potom ve výrobním závodě nahrajou VAS přípravkem kterýmu se říká MFT konfigurační data podle FIS protokolu ke každemu vozidlu a jejich kompletní kopie se ukládá pro pozdější využití např GEKO pro servisní učely
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út únor 11, 2014 7:32 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Bugs.Bunny napsal: DIGI-DELETED napsal: asi nějakej tunynk proběhl že ?
a to nám ten čip pasoval už do tolika aut... 
Čekal jsem, že to nenechaš bez blbejch připomínek. 
no a netrefil jsem podstatu problému ?
jinak mi vysvětli proč nenaklonuješ celou ecu a nespáruješ to přes kan 50 ? práce na 1 hodinu max ?
nebo te zajima struktura dat v eeprom u takoveho veterana ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 11, 2014 12:13 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
DIGI-DELETED napsal: Bugs.Bunny napsal: DIGI-DELETED napsal: asi nějakej tunynk proběhl že ?
a to nám ten čip pasoval už do tolika aut... 
Čekal jsem, že to nenechaš bez blbejch připomínek. 
no a netrefil jsem podstatu problému ?
jinak mi vysvětli proč nenaklonuješ celou ecu a nespáruješ to přes kan 50 ? práce na 1 hodinu max ?
nebo te zajima struktura dat v eeprom u takoveho veterana ? 
jasně že struktura dat jsem mu to popsal v sz
v eep jsou v podstatě informace na 4 bloky 1 blok je info o hw a k jakej flasch to patří 2 blok jsou info o immo tzkv.WFS data tam je win skz id transportderu klíče pin kilometry motohodiny celkový počet spotřebované nafty checksum eep 3 blok jsou DTC respektivě jejich volání z flasch 4 blok jsou provozní hodnoty jako otáčky motoru na volnoběh a další hromada píčovin co se ve vagu nastavují jako přizpusobení spousta z nich je pod loginem některé loginy jsou veřejné některé ne ty co nejsou veřejné najdeš vždy ve flasch je jich tam celý blok na funkce v přizpusobení má samozřejmě vliv jejich aktivace nebo deaktivace ve flasch ta se volá z eep při startu booatloaderu je toho docela dost co se tam děje ještě před tim než se nastartuje motor
je to takovej zjednodušenej popis ve skutečnosti bez pochopení systemu práce programu toho stejně moc nenajde jasně že mám popisy grunddatesatz včetně scriptu na konfigurace komplet okopírovanej výrobní program MSA EDC včetně virgin files ale to fakt šiřit ani rozdávat nebudu ani za peníze zrovna tak mám celej obsah serveru pro výrobu VDO continental ale fakt nevidím jedinej duvod to šiřit jednou jsem do týhle databáze nechal přístup svobodovy a hinerovy bez tohodle by ten jejich slavnej secons ltd neudělal vagproga ani náhodou nebo si fakt myslíte že seed key ty dva dementi vypočítaly? prostě si je z týhle databáze vyzobaly a výsledek? mě pak poslaly do píči tak jsem jim tenkrát řek že už žádný data a od tý doby maj jen to co se jim podařilo někde zkopírovat logováním komunikace mezi origo softem a autem jak si myslíte že udělal diagnostiku fiat hele pujč mi examiner mi si to zkopírujem hoši ten nic nového nevymyslí krade to stejně jako čínan akorát že tomu dá jinej obal tolik k těmhle zmrdum co se oháněj autorskejma právama a dávaj lidi k soudu a dost už jsem se zase nasral jdu něco dělat
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: út únor 11, 2014 14:06 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
To seš dobrej, a potom nenakóduješ immo. Jak si to vysvětlit__?? :D
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 11, 2014 14:52 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
nevim o jaký immo jde ale pokud je to cokoliv po roce 2008 tak ty data nemám mám je jen do roku 2008 a pokud se jedná i to immo do tý caravelly tak to bylo tím že programator na tms čet píčoviny objednanej tenkrát novej a zas je klid a co se týká immo na vw tak bud to jde tim co mám za hw a nebo online vasem ale to se spoustě lidí nelíbí protože 80% dílu na bazarech je z čorek a online se na to příjde takže asi tak
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
|