Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » Pug 307 RHS-problém BSI-vyřešeno |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
marast |
Zaslal: ne červen 02, 2013 18:32 pm |
|
|
Založen: 8.7.2009
Příspěvky: 8
|
Zdravím,
auto nešlo údajně z ničeho nic nastartovat,mám vyčtenou HC912 orig. UPou,vypadá to na poškozené data.
Prozatím jsem udělal immo off,to ale asi není pravé ořechové,nespíná spojka klimakompresoru a ohřev zadního skla,radio zprovozněné bez imma,dálkáč univerzální,zřejmě by bylo ale nejlepší to vrátit do původního stavu.Můžete někdo prosím mrknout na ty výpisy případně poskytnout čistou k této BSI.
Díky
http://uloz.to/xzPsqwU8/peugeot-307-rhs-rar
|
Naposledy upravil marast dne st červen 12, 2013 20:55 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
pet |
Zaslal: po červen 03, 2013 5:21 am |
|
|
Založen: 19.3.2007
Příspěvky: 351
|
Standartní závada, rozsypané BSI ,zkus znovu vše nakodovat jako když dáváš novou jednotku : PIN ,VIN ,klíče výbavu... už jsem jich několik dělal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mike76 |
Zaslal: po červen 03, 2013 8:26 am |
|
|
Založen: 6.3.2010
Příspěvky: 345
Bydliště: SR
|
a nie je to skoda ked uz ma immo off, radio bez imma....aj central druhy ....dorob este dva packove vypinace - jeden na kompresor a jeden na sklo za par supov a ides
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: po červen 03, 2013 11:14 am |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Tie data su presne tak rozmrdane ako moje. Skratka sa to sere vzdy rovnako. Pokial mas Bosch je to este jak tak ok. Pokial Siemens, tak tak padaju aj ECU, Ale nie soff
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: po červen 03, 2013 11:36 am |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Nj narazil jsem i na dodrbanou flash v MCU BSI a bylo to podle labelu na fotce přesně ve stejné jednotce. Mám ji stále v regálu na prodej s již opravenou fleší. P406 rády přepisovaly data v přístrojovkách, pak tam naskákalo třeba 730tkm. Nějak ty frantíky stále nemusím....
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: po červen 03, 2013 12:13 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Jodr napsal: Nj narazil jsem i na dodrbanou flash v MCU BSI a bylo to podle labelu na fotce přesně ve stejné jednotce. Mám ji stále v regálu na prodej s již opravenou fleší. P406 rády přepisovaly data v přístrojovkách, pak tam naskákalo třeba 730tkm. Nějak ty frantíky stále nemusím....
Tych frantikov nemusia ani ich sami tvorcovia! Statisticky to vychadza ze vo fr do 25 rokov klesne predajnost asi o 42% Zavreli sa tu uz 2 fabriky a jedna stoho sa presunula dakam do negrova ....
Ale ked sa kazia, je to dobre. Je robota a ekonomika sa stale toci... Vyzeraju dobre, cize ludia si ich kupia pre design, pritom tam nacpu motor co je za opicami a polozia to cela na sasi nejakeho Jumpy a potom sa stym neda ist ani 160 v bezvetri lebo sa zabijes. viz C3 C4 atd...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marast |
Zaslal: po červen 03, 2013 14:25 pm |
|
|
Založen: 8.7.2009
Příspěvky: 8
|
mike76 napsal: a nie je to skoda ked uz ma immo off, radio bez imma....aj central druhy ....dorob este dva packove vypinace - jeden na kompresor a jeden na sklo za par supov a ides
Hm má to něco do sebe,pak už se nemůže stát,aby auto nenastartovalo z důvodu vadné BSI , ale s tím kompresorem to asi nebude tak jednoduché.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marast |
Zaslal: po červen 03, 2013 14:40 pm |
|
|
Založen: 8.7.2009
Příspěvky: 8
|
Motorovka je tam bosch,chtěl jsem se zeptat,pokud seženu zálohu z jiného auta-eeprom mot. a eeprom BSI,které k sobě patří,šlo by to dát do kupy?Mám zatím nožnost pracovat jen s ATALEM,kde je pouze nabídka přidání klíče a nějaká ta výbava.K orig. diag se dostanu nevím kdy.Ta nefunkční klima je z důvodu aktivního immo,nebo díky vadné náplně BSI?
Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
oliverko |
Zaslal: po červen 03, 2013 16:25 pm |
|
|
Založen: 31.3.2012
Příspěvky: 112
|
marast napsal: Motorovka je tam bosch,chtěl jsem se zeptat,pokud seženu zálohu z jiného auta-eeprom mot. a eeprom BSI,které k sobě patří,šlo by to dát do kupy?Mám zatím nožnost pracovat jen s ATALEM,kde je pouze nabídka přidání klíče a nějaká ta výbava.K orig. diag se dostanu nevím kdy.Ta nefunkční klima je z důvodu aktivního immo,nebo díky vadné náplně BSI?
Díky
To bude ta napln bsi. Ano, pokial to prehadzes vse s funkcnej BSI a ECU tak este urobit retazec na transponder do kluca, alebo dostat stoho noveho obsahu PIN na naucenie tvojich klucov co aktualne pouzivas.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: po červen 03, 2013 18:56 pm |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
oliverko napsal: alebo dostat stoho noveho obsahu PIN na naucenie tvojich klucov co aktualne pouzivas.
Řekl bych, že s transpondery v klíčích budeš mít problém...
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: po červen 03, 2013 21:57 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Jodr napsal: oliverko napsal: alebo dostat stoho noveho obsahu PIN na naucenie tvojich klucov co aktualne pouzivas.
Řekl bych, že s transpondery v klíčích budeš mít problém...
No tie su napevno.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út červen 04, 2013 5:48 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no hlavně vy "dva a nebo jeden " sayllo -oliverko nezapomente koupit do to KRIŠOTA novou baterku..
at si tady zase za týden nemusíte zakládat další nick pro stupidní dotaz : proč se při startování při 3voltech na bsi resetne eeprom...
to marast : potřebuješ orig tester na naučení vin , login , keys , dálka a podobně ..
atalem můžeš tak leda hodit po tom prodejci náhradních dílů , který jsi dostal výměnou za slib odběru indicko-čínských brzdových destiček starline a nebo komponentů na rozvody made in SOUTH AFRICA ...
ATAL -SUPER DIAG PRO PNEUSERVIS..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: út červen 04, 2013 8:23 am |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
DIGI-DELETED napsal: no hlavně vy "dva a nebo jeden " sayllo -oliverko nezapomente koupit do to KRIŠOTA novou baterku..
at si tady zase za týden nemusíte zakládat další nick pro stupidní dotaz : proč se při startování při 3voltech na bsi resetne eeprom...
Ty si cisty vol....daj si pozor aby niekto neresetoval teba.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út červen 04, 2013 9:22 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Máš nějakou zkušenost s atalem že někoho chceš resetovat,v reále to je čtečka závad a nic světobornýho to neumí...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: út červen 04, 2013 9:48 am |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
exotus napsal: Máš nějakou zkušenost s atalem že někoho chceš resetovat,v reále to je čtečka závad a nic světobornýho to neumí...
Ja narazam na toho vola stou bateriou a resete eeprom. Je mi luto ze musel asi vela casu obetovat na zistenie toho faktu, ale to neznamena ze tym trpia aj ostatny... A vobec... debata o hovne...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|