Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diagnostika - obecně  »  aston martin
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3

aston martin

Autor Zpráva
emig89
Zaslal: po duben 01, 2013 20:04 pm Citovat
Založen: 10.10.2010 Příspěvky: 40 Bydliště: EU
chlapi uz to nechajte to Vase ohovaranie jeden na druheho kazdy ma svoju pravdu spojte sa dohromady a skuste poradit ako zdiagnostikovat aston martin. Jeden prispevok k veci tu bol od uzivatela yary1 ma niekto iny typ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: po duben 01, 2013 20:13 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
se.te na to už je to trapný...to že jsi sem dal VIS je uplně jedno kdo chce si to sežene a prosím držte se témat jinak se na tu praci mužem všichni vyprdnout a psat tu kraviny...

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Libang
Zaslal: po duben 01, 2013 22:07 pm Citovat
Založen: 25.11.2010 Příspěvky: 163 Bydliště: Velké Meziříčí
Panove ze se na to nevyserete , zadny uceny z nebe nespadl . Fakt se tady neda uz ani nic cist , v kazdem tematu nejake hadky , pomluvy . Kolik vam je let ? 10 ? nebo 15 ? to uz by mohla puberta byt v plnem proudu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt duben 18, 2013 6:02 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak se ta potvora koněčně povedla po 14 dnech koumání rozběhnout...
musel jsem to ale komplet rozebrat , i s palubkou...
borci co to "nastrojovali " aneb šikovný kluci klempířský , jaksi přiskřípli svazek za přístrojovkou , na dalším místě byl prodřený o ostrý plech výztuhy pod palubkoui , o nezapojených konektorech ani nemluvě..

to být moji zaměstnanci tak letí na hodinu , takhle pokurvit káru za mega a půl...
ale zbohatlík co je zaměstnáváto moc neřeší , on tomu vlastně ani vůbec nerozumí , vypadá jak chodící reklama na ego s telefonem co vypadá jak 14" notebook a červené polobotky co nosí teplouši v práglu....

jinak byly ješte v prdeli can drivery v bcm TJA 1040 , ty má mouser.com , kdyby někdo sháněl , používají se i ve visteon ecu..

co se tyka diag , tak se s tím baví focom , dále pak kts via ford mondeo, origo ids to nemá v poslední verzi v nabídce , tak jsem ani nezkoušel..

jinak tu byl borec s prahy co delal v aston servisu s nějakou obstarožní tovární diagnostikou , vypadala přesně jako ta na fotce , ale nějak to moc nepomohlo, spojil se jenom s pár věcmi na autě , na to jaký kolem toho dělal cirkus tak nic moc...

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út květen 13, 2025 4:45 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.