Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Panely přístrojů, immo  »  OII maxidot 842D tlak oleje
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

OII maxidot 842D tlak oleje

Autor Zpráva
jirka.diagnostika
Zaslal: st srpen 08, 2012 21:43 pm Citovat
Založen: 8.9.2009 Příspěvky: 315
Jeste propajej ten konektor pin 25 at neni blbe spojenej a projdi jestli neni roztazenej

_________________
Odkodovaní radii Martech,immo,tacho,kts540,Češtiny navigace,soukromý autoservis oficialni prodejce Mtaplus.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: čt srpen 09, 2012 7:22 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
dodi911 napsal:
To ako na cvaknutom kabli nameras 7,7V? Ak ano bude oxidacia este inde a troska to preraza medzi zvyskom kablov, inak tam musi byt 0V

To beru ale vysvětli mi proč to nefugnuje když natáhnu nový drát...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automara1
Zaslal: čt srpen 09, 2012 9:12 am Citovat
Založen: 22.2.2009 Příspěvky: 523 Bydliště: s+s čechy
Ještě bych zkusil plášt čidla vzlášt přikostřit
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anydraj
Zaslal: čt srpen 09, 2012 11:01 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2798
Zmer mezi baterkou a motorem kostru.
Nekdy to zlobi.Nebo motor prikostri na zkousku dalsim kabelem.
Nekdy staci par ohm navic a pak se ta elektronika chova, jak na heraku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: čt srpen 09, 2012 12:20 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
anydraj napsal:
Zmer mezi baterkou a motorem kostru.
Nekdy to zlobi.Nebo motor prikostri na zkousku dalsim kabelem.
Nekdy staci par ohm navic a pak se ta elektronika chova, jak na heraku.

Kostru uz jsem delal a nic tak uz jsem to "vyresil" jinac Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodi911
Zaslal: čt srpen 09, 2012 20:07 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
vaha napsal:
dodi911 napsal:
To ako na cvaknutom kabli nameras 7,7V? Ak ano bude oxidacia este inde a troska to preraza medzi zvyskom kablov, inak tam musi byt 0V

To beru ale vysvětli mi proč to nefugnuje když natáhnu nový drát...
Lebo to v podstate prebije cez iny obvod v palubke, blbo sa to vysvetluje, napr. ako pri zlej kostre na taznom, slapnes brzdu a svieti aj smerovka. Nemozes na cvaknutom kabli namerat napatie.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: pá srpen 10, 2012 6:02 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
dodi911 napsal:
vaha napsal:
dodi911 napsal:
To ako na cvaknutom kabli nameras 7,7V? Ak ano bude oxidacia este inde a troska to preraza medzi zvyskom kablov, inak tam musi byt 0V

To beru ale vysvětli mi proč to nefugnuje když natáhnu nový drát...
Lebo to v podstate prebije cez iny obvod v palubke, blbo sa to vysvetluje, napr. ako pri zlej kostre na taznom, slapnes brzdu a svieti aj smerovka. Nemozes na cvaknutom kabli namerat napatie.

Tomu rozumím,ale když jsem měřil kabely u buiku proti tomuhle kabelu tak jsem nic nenaměřil,spíš mě to připadalo že to bylo šlusnutý proti nějakému kabelu k jiné jednotce a proudová smyčka se uzavírala někam do hajzlu.Te Ď už mi zbývá jenom ta octavie co jí nejde zkalibrovat snímač uhlu volantu a ani ve škodovce se jim nedaří Laughing Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miro
Zaslal: pá srpen 10, 2012 7:57 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
a ako si to teda vyriešil, ak sa smiem spýtať, keď ani nový drát nepomohol.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: pá srpen 10, 2012 8:07 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
Po česku jsem to musel vojebat protože nebyl čas rozebírat motorový prostor a hledat ve svazku...autíčkáři víc to nemusím komentovat.Ale vojebat to na OII neni jednoduchý
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hammerheart
Zaslal: út únor 12, 2013 13:35 pm Citovat
Založen: 12.2.2013 Příspěvky: 6
vaha napsal:
Po česku jsem to musel vojebat protože nebyl čas rozebírat motorový prostor a hledat ve svazku...autíčkáři víc to nemusím komentovat.Ale vojebat to na OII neni jednoduchý


Ja mam rovnaky problem na Golf IV 1.6 ... mozes mi prosim povedat, ako si to "vojebal"? Vdaka!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá srpen 01, 2025 6:16 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.