Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » OII maxidot 842D tlak oleje |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
jirka.diagnostika |
Zaslal: st srpen 08, 2012 21:43 pm |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 315
|
Jeste propajej ten konektor pin 25 at neni blbe spojenej a projdi jestli neni roztazenej
|
_________________ Odkodovaní radii Martech,immo,tacho,kts540,Češtiny navigace,soukromý autoservis oficialni prodejce Mtaplus.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 7:22 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
dodi911 napsal: To ako na cvaknutom kabli nameras 7,7V? Ak ano bude oxidacia este inde a troska to preraza medzi zvyskom kablov, inak tam musi byt 0V
To beru ale vysvětli mi proč to nefugnuje když natáhnu nový drát...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
automara1 |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 9:12 am |
|
|
Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 523
Bydliště: s+s čechy
|
Ještě bych zkusil plášt čidla vzlášt přikostřit
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 11:01 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2798
|
Zmer mezi baterkou a motorem kostru.
Nekdy to zlobi.Nebo motor prikostri na zkousku dalsim kabelem.
Nekdy staci par ohm navic a pak se ta elektronika chova, jak na heraku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 12:20 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
anydraj napsal: Zmer mezi baterkou a motorem kostru.
Nekdy to zlobi.Nebo motor prikostri na zkousku dalsim kabelem.
Nekdy staci par ohm navic a pak se ta elektronika chova, jak na heraku.
Kostru uz jsem delal a nic tak uz jsem to "vyresil" jinac
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 20:07 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
vaha napsal: dodi911 napsal: To ako na cvaknutom kabli nameras 7,7V? Ak ano bude oxidacia este inde a troska to preraza medzi zvyskom kablov, inak tam musi byt 0V
To beru ale vysvětli mi proč to nefugnuje když natáhnu nový drát... Lebo to v podstate prebije cez iny obvod v palubke, blbo sa to vysvetluje, napr. ako pri zlej kostre na taznom, slapnes brzdu a svieti aj smerovka. Nemozes na cvaknutom kabli namerat napatie.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá srpen 10, 2012 6:02 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
dodi911 napsal: vaha napsal: dodi911 napsal: To ako na cvaknutom kabli nameras 7,7V? Ak ano bude oxidacia este inde a troska to preraza medzi zvyskom kablov, inak tam musi byt 0V
To beru ale vysvětli mi proč to nefugnuje když natáhnu nový drát... Lebo to v podstate prebije cez iny obvod v palubke, blbo sa to vysvetluje, napr. ako pri zlej kostre na taznom, slapnes brzdu a svieti aj smerovka. Nemozes na cvaknutom kabli namerat napatie.
Tomu rozumím,ale když jsem měřil kabely u buiku proti tomuhle kabelu tak jsem nic nenaměřil,spíš mě to připadalo že to bylo šlusnutý proti nějakému kabelu k jiné jednotce a proudová smyčka se uzavírala někam do hajzlu.Te Ď už mi zbývá jenom ta octavie co jí nejde zkalibrovat snímač uhlu volantu a ani ve škodovce se jim nedaří
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: pá srpen 10, 2012 7:57 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
a ako si to teda vyriešil, ak sa smiem spýtať, keď ani nový drát nepomohol.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá srpen 10, 2012 8:07 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Po česku jsem to musel vojebat protože nebyl čas rozebírat motorový prostor a hledat ve svazku...autíčkáři víc to nemusím komentovat.Ale vojebat to na OII neni jednoduchý
|
|
|
Návrat nahoru |
|
hammerheart |
Zaslal: út únor 12, 2013 13:35 pm |
|
|
Založen: 12.2.2013
Příspěvky: 6
|
vaha napsal: Po česku jsem to musel vojebat protože nebyl čas rozebírat motorový prostor a hledat ve svazku...autíčkáři víc to nemusím komentovat.Ale vojebat to na OII neni jednoduchý
Ja mam rovnaky problem na Golf IV 1.6 ... mozes mi prosim povedat, ako si to "vojebal"? Vdaka!!!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|