| Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Opel Corsa-C, 1,7dti, isuzu Y17DT, 2002, prosím o pomoc | 
	
		| Strana 1 z 1 | 
	
		|  | 
	
		| Autor | Zpráva | 
	
	
		| julo45 | 
				
					|  Zaslal: st leden 30, 2013 17:38 pm |   |  | 
	
		| Založen: 1.3.2007
			Příspěvky: 164
			Bydliště: Slovakia | 
				
					| Jedná sa o vozidlo Opel Corsa-C, 2002, 1,7dti Y17DT, isuzu. Vozidlo sa správa tak, že v studenom stave normálne naštartuje, všetko je ok. Po prejdení cca. 10 km, keď sa mierne zohreje, padne do núdzového režimu, otáčky výjdu cca. na 1300/min, a nedá sa pridávať plynovým pedálom. Diagnostika hlási chyby: P1635- vnútorné referenčné napätie 5V riadiacej jednotky
 P1120- Pwedál plynu - snímač polohy 1
 P1122 Pedál plynu - snímač polohy 2
 
 Po vypnutí a znovu naštartovaní sa to zobere, zhasne aj kontrolka servis a pár km to prejde a znovu to isté. Prešiel som konektrory vyčistil, vymenil a naprogramoval som zhodnú ďalšiu RJ motora avšak nič sa nezmenilo. Pedál plynu som otvoril vyčistil je ako nový. V meraných hodnotách sa pedál správa úplne normálne.
 Prosím o akúkoľvek radu, ak sa niekto s týmto problémom stretol.
 Ďakujem za odpoveď.
 |  
					|  |  | 
	
		| Návrat nahoru |     | 
	
		| Okura | 
				
					|  Zaslal: st leden 30, 2013 17:59 pm |   |  | 
	
		| Založen: 4.10.2008
			Příspěvky: 2181
			Bydliště: Ostrava | 
				
					| koukni na 5V větev, co je k ní vše připojeno, zkus projít kabelž nebo odpojit ostatní snímače které jsou připojeny do stejné větve |  
					| _________________
 Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/  new - Alfa/Fiat immo emu
 |  | 
	
		| Návrat nahoru |         | 
	
		| julo45 | 
				
					|  Zaslal: st leden 30, 2013 18:22 pm |   |  | 
	
		| Založen: 1.3.2007
			Příspěvky: 164
			Bydliště: Slovakia | 
				
					| Však práve, podľa schémy na túto vetvu nieje nič iné pripojené iba plynový pedál priamo z ecu 2x5V na snímač prvej polohy pedálu a druhej polohy pedálu. K tejto vetve nieje nič iné zapojené, a keď to zblbne tak vypíše práve to referenčné napätie a  poruchu pedálu v oboch polohách. Nerozumiem celkom tomu, kde je chyba, prešiel som už asi všetko, preto sa pýtam, či sa s týmto niekto nestretol.
 |  
					|  |  | 
	
		| Návrat nahoru |     | 
	
		| podivoc | 
				
					|  Zaslal: st leden 30, 2013 20:34 pm |   |  | 
	
		| Založen: 27.11.2009
			Příspěvky: 584
			Bydliště: brno | 
				
					| resil sem uplne presne to stejny ale na benzinove astre,byla to jednotka |  
					|  |  | 
	
		| Návrat nahoru |       | 
	
		| julo45 | 
				
					|  Zaslal: st leden 30, 2013 21:24 pm |   |  | 
	
		| Založen: 1.3.2007
			Příspěvky: 164
			Bydliště: Slovakia | 
				
					| riadiaca jednotka vymenená za inú z funkčneho auta a presne to isté aj naďalej |  
					|  |  | 
	
		| Návrat nahoru |     | 
	
		| DIGI-DELETED | 
				
					|  Zaslal: st leden 30, 2013 21:47 pm |   |  | 
	
		|  Založen: 21.2.2010
			Příspěvky: 3193 | 
				
					| tak zkus ten otvorený a vyčištěný pedál hodit do toho auta co jede ne ? jinak můžeš rozbalit drátečky...   |  
					| _________________
 BALLOONFLIGHT.COM
 |  | 
	
		| Návrat nahoru |     | 
	
		| julo45 | 
				
					|  Zaslal: pá únor 01, 2013 14:46 pm |   |  | 
	
		| Založen: 1.3.2007
			Příspěvky: 164
			Bydliště: Slovakia | 
				
					| Tak a je to vyriešené. Z totožného auta som zobral plynový pedál vložil do nefunkčného a ide to v pohode. Pedál nefunkčného som založil do toho funkčného a ide aj to v pohode. Merané hodnoty ok. Ako náhle vrátim späť jedno auto nefunguje, teda to pôvodné. Nejde mi do hlavy prečo je to tak. Asi pôvodný pedál nemá citový vzťah k svojmu pánovi. Je to záhada, ale obidva su funkčné, len v iných vozidlách.
 Ďakujem za rady, ktoré ste mi poskytli.
 |  
					|  |  | 
	
		| Návrat nahoru |     | 
	
		|  |