Obsah fóra checksum.cz » Diesel » AGR na ALH |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
exotus |
Zaslal: po září 17, 2012 8:29 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To jako chápu že motor KO ale ten postup vymysli jinak protože takhle do toho zavředneš!!
ALH soft nenacpeš do staré ecu,potřebuješ soft z AHF a teď máš na výběr buď to zachovat tak jak je a dát vstřiky a nebo jak psal Libang předělat kalibraci na 66kw vstřiky...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: po září 17, 2012 9:01 am |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
exotus napsal: To jako chápu že motor KO ale ten postup vymysli jinak protože takhle do toho zavředneš!!
ALH soft nenacpeš do staré ecu,potřebuješ soft z AHF a teď máš na výběr buď to zachovat tak jak je a dát vstřiky a nebo jak psal Libang předělat kalibraci na 66kw vstřiky...
Díky, konečně jsem to pochopil, proč je tady porád řeč o výměně vstřiků, když jsem žádný zvyšování výkonu nepožadoval. S tím SW z AHF by to pak nemělo ani těch 66KW.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po září 17, 2012 9:10 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
aha , já myslel že když už někdo přehrává software po drátě (MPPS) tak aspon ví co dělá ....
ono to tak asi nebude ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: po září 17, 2012 9:57 am |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po září 17, 2012 12:00 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jasně ¨
jinak koncove číslo ecu vag identifikuje typ jednotky a to :
021 stara hlinikova ecu 1 stekr neflashovatelna.
018 stare neflashovatelne ecu edc15v hlinikova 2 stekry , stary typ
012 nove flashovatelne edc15v plechova 2 stekry nov. typ
019 nove flashovatelne edc15p plechova 2 stekry nov. typ
pak jeste u aut cca 2003 nahoru:
021 edc16u3x flashovatelna
016 edc16u1 flashovatelna
018 jsou v novejsich autech siemens ppd..
software nelze přehazovat mezi rozdilnymi generacemi ecu !!!
pokud je stejna serie , tak ještě mohou byt rozdilne konfigurace hardwaru !!!
tolik info k tdi vag
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: po září 17, 2012 13:18 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
DIGI-DELETED napsal: jasně  ¨
jinak koncove číslo ecu vag identifikuje typ jednotky a to :
021 stara hlinikova ecu 1 stekr neflashovatelna.
018 stare neflashovatelne ecu edc15v hlinikova 2 stekry , stary typ
012 nove flashovatelne edc15v plechova 2 stekry nov. typ
019 nove flashovatelne edc15p plechova 2 stekry nov. typ
pak jeste u aut cca 2003 nahoru:
021 edc16u3x flashovatelna
016 edc16u1 flashovatelna
018 jsou v novejsich autech siemens ppd..
software nelze přehazovat mezi rozdilnymi generacemi ecu !!!
pokud je stejna serie , tak ještě mohou byt rozdilne konfigurace hardwaru !!!
tolik info k tdi vag

Díky Digi za pěkný přehled.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: út září 18, 2012 16:35 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
Pánové neměl by teda někdo SW na AHF?
Kdyby to někdo uměl zrovna upravit pro teplý start, případně i poštelovat mapy na 66KW vstřiky, dejte prosím na SZ nabídku.
Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: út září 18, 2012 19:33 pm |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
Umí to tady určitě dost lidí, mailem to ale pořešit nejde, raději napiš odkud jsi
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|