Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » 2.0 hdi 66 kw - cvrlikají vstřiky |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Tommaister |
Zaslal: po červen 04, 2012 22:15 pm |
|
|
Založen: 8.5.2012
Příspěvky: 26
Bydliště: Mladá Boleslav
|
Ahoj,
Je běžné že po úpravě se projevuje tipické hdi cvrlikaní vstřikovačů více ? Nebo to lze nějak doladit aby to nebylo tak hlasité? Máte s tímto někdo nějaké zkušenosti? Po úpravě je totiž cvrlikaní od 2t. do 3t. hlasitější ... jedná se o P306 2.0 hdi r.v.2000
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: út červen 05, 2012 8:07 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
To ti nedělají vstřikovače ,ale předstřik (změna-vyšší tlak rail,časování).
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
Matias |
Zaslal: út červen 05, 2012 10:33 am |
|
|
Založen: 10.12.2008
Příspěvky: 1238
|
Dá se předvstřik nějak doladit jako např u TDI polohou čerpadla, nebo to jde jen po diag. Motory nedělám, ale můj c-max po úpravě softu taky víc cvrliká. Ale mám jiný agregát. 1.6hdi 66kw
Díky a omlouvám se za to že jsem sem vlezl, ale nechtěl jsem zakládat nový topic.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Matias |
Zaslal: út červen 05, 2012 10:35 am |
|
|
Založen: 10.12.2008
Příspěvky: 1238
|
Dá se předvstřik nějak doladit jako např u TDI polohou čerpadla, nebo to jde jen po diag. Motory nedělám, ale můj c-max po úpravě softu taky víc cvrliká. Ale mám jiný agregát. 1.6hdi 66kw
Díky a omlouvám se za to že jsem sem vlezl, ale nechtěl jsem zakládat nový topic.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út červen 05, 2012 12:44 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Robin napsal: To ti nedělají vstřikovače ,ale předstřik (změna-vyšší tlak rail,časování).
co je to ten předvstřik ? to je jako vzdálenost vstřiku od pístu ?? a nebo je to nějaká ta mapa ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: út červen 05, 2012 12:55 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
To znamená než sešlápneš plyn tak si přitáhneš pravou páčku k sobě a na předním skle to uvidíš
" PŘEDBĚŽNÝ (PILOTNÍ) VSTŘIK
Počátek předběžného vstřiku je časově předsunut před hlavní vstřik.
O použití předběžného vstřiku rozhodne počítač vstřikování, pokud otáčky motoru poklesnou pod hodnotu 3200 min-1 (redukce hluku)
Předběžný vstřik je zrušen, pokud:
• otáčky stoupnou nad 3200 min -1,
• hodnota vysokého tlaku není dostatečná,
• při odvzdušňování rampy (ve fázi spouštění motoru),
• pokud je dávka paliva menší než minimální hranice.
Doba předstřiku je limitována podle hodnoty vysokého tlaku v rampě.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út červen 05, 2012 13:05 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
aháá tak to nebude tak jednoduchýýýý...
já teda co jsem dřív šteloval čerpadla na páčku na traktorech , tak tam to fungovalo obdobně : čím větší předvstřik-tím větší "cvrlikání"
no jo , ale dneska je to samej ten kompjůtr , kdo se v tom má vyznat, tak jestli ono to nebude nakonec obráceně , čím menší předvstřik , tím větší cvrlikání..
na traktoru nás ve škole učili , že když postavíš traktor předkem ke stohu slámy, tak předvstřik směrem od stohu se zvětšuje a obráceně zmenšuje , tak nevím esli je to tak správně i u těch kompjútrů ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: út červen 05, 2012 13:10 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Tak to jsi ještě mladík já to dělám ještě na plochu vybroušenu na setrváku a přikládám úhloměr
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
Tommaister |
Zaslal: út červen 05, 2012 19:08 pm |
|
|
Založen: 8.5.2012
Příspěvky: 26
Bydliště: Mladá Boleslav
|
díky moc za odpověď tak já jdu zase laborovat a pokud to dobře chápu postačí si pohrát s tlakem na liště ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: út červen 05, 2012 20:01 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Tommaister napsal: díky moc za odpověď  tak já jdu zase laborovat  a pokud to dobře chápu postačí si pohrát s tlakem na liště ? Skus to stym stohem slamy, ako pisal DIGI. Mozno pomoze
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st červen 06, 2012 6:36 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tlak a předvstřik je skoro to samé ... obojí smrdí od nafty
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st červen 06, 2012 7:05 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Tommaister napsal: díky moc za odpověď  tak já jdu zase laborovat  a pokud to dobře chápu postačí si pohrát s tlakem na liště ?
Záleží co tam máš za motor,pokud Zet.4011 tak platí
to co naučili DIGIHO v učelišti, pokud DW10 tak co jsem
psal já.
PS: Omluvám se všem zůčasněným že jsem se maličko
upsal PŘEDVSTŘIK – PŘEDBĚŽNÝ VSTŘIK
už jsem za to byl dost linčováný od druhého místního moderátora
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
|