Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Octavia I padá do nouze... |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
gogokt |
Zaslal: út leden 31, 2012 13:05 pm |
|
|
Založen: 12.12.2011
Příspěvky: 23
|
Zdravím,
ladim tu jednu oktavici. A zvláštní problém. Bylo vadné čidlo plnícího tlaku. Po výměně jezdila pár dní bez problému a po tom začala při delším turbení padat do nouze se závadou regulace plnícího tlaku mimo toleranci. Vyměnil jsem všechny hadičky od podtlaku, zkoušel jsem i elktromag. ventil i váhu.Pořád nic.
Když zkouším podtlak ručně klapka normálně běhá jak má a turbotaké reguluje. Při natvrdo připojeném podtlaku turbo netlačí a při odpojeném plní pořád.
Teď při poslední jízdě jsem jí dával za uši a kontroloval tlaky jak reguluje a pro změnu mi to do nouze nepadlo.
1) Nemáte někdo zkušenost?
2)Nemůže být zapečené turbo?
3)Auto je podle me nejak chipnute, moho by to být tím?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Peta.x1 |
Zaslal: út leden 31, 2012 13:38 pm |
|
|
Založen: 16.9.2009
Příspěvky: 157
Bydliště: okr. Mladá Boleslav
|
Nahraj tam originální data a hod sem log tlaku turba (blok merenych hodnot 11)...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
gogokt |
Zaslal: út leden 31, 2012 18:36 pm |
|
|
Založen: 12.12.2011
Příspěvky: 23
|
Tak uz to mam....Cest a slava konstrukterum...
Na privodu vzduchu do turba jsou příchytky pro hadicku podtlaku ovladani turba nacvaknute přímo do sání. Pokud je vše nove neni problem, ale po par letech přestanou těsnit a někdy taky vypadnou a pak vznikne diference, k tomu nejakej chiptuining a je problem na světě.
Vyměnil jsem je všechny ten spodni tam vůbec nebyl(takže díra do sání cca 1cmx5mm). Regulace tlaku se mnohem drive ustali na pozadovane hodnote a motor chodi bez padu do nouze.
Podle mne za to může i ten "tuning" protoze se tlak turba pohybuje na hrane rozsahu, ale pokud je vše utěsněno není problém a včas se stihne zaregulovat plnici tlak.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|