Obsah fóra checksum.cz » Diesel » O1 ASZ Cimbu - cuká |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Losky |
Zaslal: po listopad 14, 2011 19:14 pm |
|
|
Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
|
Ahoj, asi půl roku vlastním tohle auto, má to namotáno cca 300tis, před 80tis byla dáno nové origo turbo, spojka atd atd. Auto jezdilo perfektně. Je chipované od novoty, kdy to provedl přímo dealer Škoda (vlastník vozu byl 4 roky přímo majitel prodejny Škoda). Auto tahá nádherně, nic nebouchá atd, ale asi 14 po koupi se mi začlo projevovat občasné cuknutí při 4tis ot/min a jen na trojku, zhruba jednou za týden. Teď se to projevuje na trojku, čtyřku a občas i pětku. Permanentně jedu za nějakým autem, podřadím a dám plnej. V půlce předjíždění to většinou začne pocukávat. Žádné chyby to nehází. Dnes jsem se snažil podle návodu nahrát log, ale bohužel v provozu a za mlhy to moc nešlo. Tak jsem chvilku nahrával. U konce logu se mi povedlo, aby to zakuckalo. Cca je tam 4600 ot/min. Prostě když se člověk snaží to nahrát, tak to jako samozřejmě neudělá
Můžete na to někdo mrknout a napovědět, v čem je možná problém. Palivák je půl roku starej. Váha těžko říct, filtry letos měněny. Děkuju moc za radu
http://www.uloz.to/11045084/log-01-3-csv
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: po listopad 14, 2011 20:42 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 498
|
|
Návrat nahoru |
|
Losky |
Zaslal: po listopad 14, 2011 21:11 pm |
|
|
Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
|
EGR jsem měl předtím z půlky rozdělanej a byl čistej. Asi ho čistili. Nebo v tom logu tam něco ohledně egr hapruje?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po listopad 14, 2011 22:55 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
diesel 4600 ot ? to je ještě málo , to teprve začíná tahat
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Losky |
Zaslal: út listopad 15, 2011 6:26 am |
|
|
Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
|
Tak snažil jsem se prostě z toho vydolovat to cukání, pak to udělalo a pustil jsem plyn, ale zdá se, že to prostě žádnou chybu nenahrálo, tak prostě nevím, co to teda cuká, navíc jak jsem psal, jednotka žádné chyby nehlásí
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: út listopad 15, 2011 6:37 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
K tomu se snad nemá ani cenu vyjadřovat, viděl jsi někdy průběh výkonu a točivého momentu?? Asi ne. Jinak by jsi věděl že točit to přez 4000ot namá příliš smysl, protože po 4000 jsi už za špičkou max výkonu a špičku krouťáku už máš dávno za sebou, ale pokud takhle běžně jezdíš s dieselem tak se ti třeba podaří tomu novému turbu vykroutit krk
|
Naposledy upravil marquee dne út listopad 15, 2011 20:55 pm, celkově upraveno 1 krát.
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
Losky |
Zaslal: út listopad 15, 2011 18:50 pm |
|
|
Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
|
Hele, nemusíš hned útočit. Já to tak koupil. To, že jsem to tak vytočil mi jen poradil čipař, abych dělal log do 4500 ot/min, jinak takhle nejezdím. Max do 4 tis, víc ne. Upravené je to už od novoty a je to 2004 a původní turbo se měnilo ve 220tis km. Jinak je mi jasný, že krouťák už tam není, ale pořád by to nemělo cukat, zvláště, když jedeš na čtyřku 100, dáš podlahu a při 130 to začne kuckat
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: st listopad 16, 2011 6:38 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Cukat by to samozřejmně nemělo, a než jsi vytáhl počítač kouknul jsi se pod kapotu, jestli je po mechanický stránce vše ok?? Podtlaky, hadice, regulace, jestli neteče nafta ze vstřiků... Udělal jsi testy akčních členů a dalších věcí??? co předvstřik??? ono je totiž spoustu věcí, který se závadou zdánlivě nesouvisí, ale když se to sejde tak to dělá věci, že nad tím člověk kroutí hlavou. Nebo jsi jen jako spousta lidí otevřel výpis chybových hlášek a tam nic :tak že počítač nic neříká. K tomu logu, turbo vypadá že reguluje a váha se tváří taky že je v pořádku, (je maličko slabší ale v toleranci může se stát že by dokonce neorig. nová byla i horší). Jenže z toho logu víc nepoznáš. Logujou se i jiný věci. Ono by možná stálo za to se taky podívat na ten chip, protože tomu úpravci nafty mu moc nejdou a jeden moc pěkný chip na Superba 96kW už jsem od něj viděl Pokud bude vše OK tak bych zkusil zavřít v softu EGR, protože to tam udělané nebude na 100% a když to nezabere tak pak bych asi sundal víko a podíval se na vstřiky a na jejich konektory a kabeláž. Tam bývá problém docela často a žádnou závadu to kolikrát nenapíše (a na to bych sázel že v tom bude chyba).
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st listopad 16, 2011 7:58 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
marquee napsal: Cukat by to samozřejmně nemělo, a než jsi vytáhl počítač kouknul jsi se pod kapotu, jestli je po mechanický stránce vše ok?? Podtlaky, hadice, regulace, jestli neteče nafta ze vstřiků... Udělal jsi testy akčních členů a dalších věcí??? co předvstřik??? ono je totiž spoustu věcí, který se závadou zdánlivě nesouvisí, ale když se to sejde tak to dělá věci, že nad tím člověk kroutí hlavou. Nebo jsi jen jako spousta lidí otevřel výpis chybových hlášek a tam nic  :tak že počítač nic neříká. K tomu logu, turbo vypadá že reguluje a váha se tváří taky že je v pořádku, (je maličko slabší ale v toleranci může se stát že by dokonce neorig. nová byla i horší). Jenže z toho logu víc nepoznáš. Logujou se i jiný věci. Ono by možná stálo za to se taky podívat na ten chip, protože tomu úpravci nafty mu moc nejdou a jeden moc pěkný chip na Superba 96kW už jsem od něj viděl  Pokud bude vše OK tak bych zkusil zavřít v softu EGR, protože to tam udělané nebude na 100% a když to nezabere tak pak bych asi sundal víko a podíval se na vstřiky a na jejich konektory a kabeláž. Tam bývá problém docela často a žádnou závadu to kolikrát nenapíše (a na to bych sázel že v tom bude chyba).
to my pověz jak může být software za dvacku,se zkurvenou řj,aby ten zkvost náhodou někdo neukradl a ještě s takovou reklamou špatnej?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: st listopad 16, 2011 8:24 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
4vaha: evidentně jsi taky měl tu čest a ještě bych tipnul, že to auto je od "odboríníků" z autorizovaného servisu ŠKODA v Sukoradech
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st listopad 16, 2011 11:49 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no někteří borci ještě dneska cpou ochrany do edc15 ... jako by nevěděli že už je rok 2011 a edc15 se už pomalu začínají vrakovat
masakr : http://www.evc.de/en/product/keys/keys.asp
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: st listopad 16, 2011 14:11 pm |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
kdyby to byl soft cukalo by to hned , ten sa sam nezmeni .
I cistej egr to muze delat ! Zaslep ho a pak muzes hledat dal !
|
_________________ upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: čt listopad 17, 2011 14:42 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
a i po pul roce muze byt zabetonovanej palivak
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt listopad 17, 2011 19:10 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
neměl by si to pán dát do servisu a neřešit kraviny ? to dnes nestojí tolik ...poslední dobou ke mně jezdí čím dál víc lidí ms dilama v ruce a závadou vyřešenou na netu a ono potom problém jinde co to je dnes za trend
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
Losky |
Zaslal: pá listopad 18, 2011 18:58 pm |
|
|
Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
|
Soft je mi jasný, že Cimbu není top, ale předtím to nedělalo, začalo se to ozývat později. Zítra zkusím sundat víko a zkontrolovat konektory na vstřikách, snad to nebude problém. Jinak nejsem mechanik, jsem amatér, ale už jsem si udělal na všech autech plno věcí a i trochu mě to baví. Jinak hadice jsou ok a nezdá se , že by někde přisávaly atd, ale těžko říct. Jinak hodnoty předvstřiku nevím, nevím jaký člen je kontroluje a ani jaké mají být hodnoty. Jinak auto je ze Sukorad, jezdil s ním přes čtyři roky majitel.
Překontroluji kabely, pak asi se pokusím zaslepit EGR a pak palivák. JInak je potřeba ještě něco dělat u toho EGR, když je to rok 2004? Vím, že od 2005 se to musí pošetřit i softem, ne?
Vím, že od toho auta nečekám zázraky, když má asi 300tis, ale když ono to jezdí pěkně a zátah se mi zdá solidní
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|