Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  O1 ASZ Cimbu - cuká
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

O1 ASZ Cimbu - cuká

Autor Zpráva
Losky
Zaslal: po listopad 14, 2011 19:14 pm Citovat
Založen: 14.10.2008 Příspěvky: 13 Bydliště: Mladá Boleslav
Ahoj, asi půl roku vlastním tohle auto, má to namotáno cca 300tis, před 80tis byla dáno nové origo turbo, spojka atd atd. Auto jezdilo perfektně. Je chipované od novoty, kdy to provedl přímo dealer Škoda (vlastník vozu byl 4 roky přímo majitel prodejny Škoda). Auto tahá nádherně, nic nebouchá atd, ale asi 14 po koupi se mi začlo projevovat občasné cuknutí při 4tis ot/min a jen na trojku, zhruba jednou za týden. Teď se to projevuje na trojku, čtyřku a občas i pětku. Permanentně jedu za nějakým autem, podřadím a dám plnej. V půlce předjíždění to většinou začne pocukávat. Žádné chyby to nehází. Dnes jsem se snažil podle návodu nahrát log, ale bohužel v provozu a za mlhy to moc nešlo. Tak jsem chvilku nahrával. U konce logu se mi povedlo, aby to zakuckalo. Cca je tam 4600 ot/min. Prostě když se člověk snaží to nahrát, tak to jako samozřejmě neuděláSad
Můžete na to někdo mrknout a napovědět, v čem je možná problém. Palivák je půl roku starej. Váha těžko říct, filtry letos měněny. Děkuju moc za radu

http://www.uloz.to/11045084/log-01-3-csv
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chucky
Zaslal: po listopad 14, 2011 20:42 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 498
zaslep EGR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Losky
Zaslal: po listopad 14, 2011 21:11 pm Citovat
Založen: 14.10.2008 Příspěvky: 13 Bydliště: Mladá Boleslav
EGR jsem měl předtím z půlky rozdělanej a byl čistej. Asi ho čistili. Nebo v tom logu tam něco ohledně egr hapruje?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po listopad 14, 2011 22:55 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
diesel 4600 ot ? to je ještě málo , to teprve začíná tahat Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Losky
Zaslal: út listopad 15, 2011 6:26 am Citovat
Založen: 14.10.2008 Příspěvky: 13 Bydliště: Mladá Boleslav
Tak snažil jsem se prostě z toho vydolovat to cukání, pak to udělalo a pustil jsem plyn, ale zdá se, že to prostě žádnou chybu nenahrálo, tak prostě nevím, co to teda cuká, navíc jak jsem psal, jednotka žádné chyby nehlásí
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: út listopad 15, 2011 6:37 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
K tomu se snad nemá ani cenu vyjadřovat, viděl jsi někdy průběh výkonu a točivého momentu?? Asi ne. Jinak by jsi věděl že točit to přez 4000ot namá příliš smysl, protože po 4000 jsi už za špičkou max výkonu a špičku krouťáku už máš dávno za sebou, ale pokud takhle běžně jezdíš s dieselem tak se ti třeba podaří tomu novému turbu vykroutit krk Laughing


Naposledy upravil marquee dne út listopad 15, 2011 20:55 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Losky
Zaslal: út listopad 15, 2011 18:50 pm Citovat
Založen: 14.10.2008 Příspěvky: 13 Bydliště: Mladá Boleslav
Hele, nemusíš hned útočit. Já to tak koupil. To, že jsem to tak vytočil mi jen poradil čipař, abych dělal log do 4500 ot/min, jinak takhle nejezdím. Max do 4 tis, víc ne. Upravené je to už od novoty a je to 2004 a původní turbo se měnilo ve 220tis km. Jinak je mi jasný, že krouťák už tam není, ale pořád by to nemělo cukat, zvláště, když jedeš na čtyřku 100, dáš podlahu a při 130 to začne kuckat
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: st listopad 16, 2011 6:38 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
Cukat by to samozřejmně nemělo, a než jsi vytáhl počítač kouknul jsi se pod kapotu, jestli je po mechanický stránce vše ok?? Podtlaky, hadice, regulace, jestli neteče nafta ze vstřiků... Udělal jsi testy akčních členů a dalších věcí??? co předvstřik??? ono je totiž spoustu věcí, který se závadou zdánlivě nesouvisí, ale když se to sejde tak to dělá věci, že nad tím člověk kroutí hlavou. Nebo jsi jen jako spousta lidí otevřel výpis chybových hlášek a tam nic Confused:tak že počítač nic neříká. K tomu logu, turbo vypadá že reguluje a váha se tváří taky že je v pořádku, (je maličko slabší ale v toleranci může se stát že by dokonce neorig. nová byla i horší). Jenže z toho logu víc nepoznáš. Logujou se i jiný věci. Ono by možná stálo za to se taky podívat na ten chip, protože tomu úpravci nafty mu moc nejdou a jeden moc pěkný chip na Superba 96kW už jsem od něj viděl Laughing Pokud bude vše OK tak bych zkusil zavřít v softu EGR, protože to tam udělané nebude na 100% a když to nezabere tak pak bych asi sundal víko a podíval se na vstřiky a na jejich konektory a kabeláž. Tam bývá problém docela často a žádnou závadu to kolikrát nenapíše (a na to bych sázel že v tom bude chyba).

_________________
Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: st listopad 16, 2011 7:58 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
marquee napsal:
Cukat by to samozřejmně nemělo, a než jsi vytáhl počítač kouknul jsi se pod kapotu, jestli je po mechanický stránce vše ok?? Podtlaky, hadice, regulace, jestli neteče nafta ze vstřiků... Udělal jsi testy akčních členů a dalších věcí??? co předvstřik??? ono je totiž spoustu věcí, který se závadou zdánlivě nesouvisí, ale když se to sejde tak to dělá věci, že nad tím člověk kroutí hlavou. Nebo jsi jen jako spousta lidí otevřel výpis chybových hlášek a tam nic Confused:tak že počítač nic neříká. K tomu logu, turbo vypadá že reguluje a váha se tváří taky že je v pořádku, (je maličko slabší ale v toleranci může se stát že by dokonce neorig. nová byla i horší). Jenže z toho logu víc nepoznáš. Logujou se i jiný věci. Ono by možná stálo za to se taky podívat na ten chip, protože tomu úpravci nafty mu moc nejdou a jeden moc pěkný chip na Superba 96kW už jsem od něj viděl Laughing Pokud bude vše OK tak bych zkusil zavřít v softu EGR, protože to tam udělané nebude na 100% a když to nezabere tak pak bych asi sundal víko a podíval se na vstřiky a na jejich konektory a kabeláž. Tam bývá problém docela často a žádnou závadu to kolikrát nenapíše (a na to bych sázel že v tom bude chyba).

to my pověz jak může být software za dvacku,se zkurvenou řj,aby ten zkvost náhodou někdo neukradl a ještě s takovou reklamou špatnej? Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: st listopad 16, 2011 8:24 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
4vaha: evidentně jsi taky měl tu čest Laughing Laughing a ještě bych tipnul, že to auto je od "odboríníků" z autorizovaného servisu ŠKODA v Sukoradech Wink

_________________
Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: st listopad 16, 2011 11:49 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
no někteří borci ještě dneska cpou ochrany do edc15 ... jako by nevěděli že už je rok 2011 a edc15 se už pomalu začínají vrakovat Laughing Laughing
masakr : http://www.evc.de/en/product/keys/keys.asp

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: st listopad 16, 2011 14:11 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
kdyby to byl soft cukalo by to hned , ten sa sam nezmeni .


I cistej egr to muze delat ! Zaslep ho a pak muzes hledat dal !

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
chiptuning
Zaslal: čt listopad 17, 2011 14:42 pm Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
a i po pul roce muze byt zabetonovanej palivak Rolling Eyes

_________________
drag power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
tomík
Zaslal: čt listopad 17, 2011 19:10 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
neměl by si to pán dát do servisu a neřešit kraviny ? to dnes nestojí tolik ...poslední dobou ke mně jezdí čím dál víc lidí ms dilama v ruce a závadou vyřešenou na netu a ono potom problém jinde co to je dnes za trend Evil or Very Mad

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Losky
Zaslal: pá listopad 18, 2011 18:58 pm Citovat
Založen: 14.10.2008 Příspěvky: 13 Bydliště: Mladá Boleslav
Soft je mi jasný, že Cimbu není top, ale předtím to nedělalo, začalo se to ozývat později. Zítra zkusím sundat víko a zkontrolovat konektory na vstřikách, snad to nebude problém. Jinak nejsem mechanik, jsem amatér, ale už jsem si udělal na všech autech plno věcí a i trochu mě to baví. Jinak hadice jsou ok a nezdá se , že by někde přisávaly atd, ale těžko říct. Jinak hodnoty předvstřiku nevím, nevím jaký člen je kontroluje a ani jaké mají být hodnoty. Jinak auto je ze Sukorad, jezdil s ním přes čtyři roky majitel.
Překontroluji kabely, pak asi se pokusím zaslepit EGR a pak palivák. JInak je potřeba ještě něco dělat u toho EGR, když je to rok 2004? Vím, že od 2005 se to musí pošetřit i softem, ne?
Vím, že od toho auta nečekám zázraky, když má asi 300tis, ale když ono to jezdí pěkně a zátah se mi zdá solidní
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá červenec 18, 2025 8:51 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.