Obsah fóra checksum.cz » Diesel » startovací dávka |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
haldex |
Zaslal: út listopad 01, 2011 11:18 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
haldex |
Zaslal: út listopad 01, 2011 12:15 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 20
|
nebo tady
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
octavia tdi pd.rar |
Velikost: |
252 kB |
Staženo: |
2828 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: út listopad 01, 2011 19:03 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
oprava.zip |
Velikost: |
276.29 kB |
Staženo: |
2829 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
haldex |
Zaslal: út listopad 01, 2011 21:53 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
haldex |
Zaslal: út listopad 01, 2011 21:55 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
volf46 |
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 16:09 pm |
|
|
Založen: 26.12.2014
Příspěvky: 4
Bydliště: MORAVA
|
Ahoj, nechci zakládat nové téma,
studený start octavia I tdi 66kw
Zvýšením startovací dávky přes VCDS změním jakou mapu a hodnoty když bych se na to chtěl mrknout ve winols?
Měl jsem problémy s ranními starty motor déle točil a chytal jakoby postupně na méně válců, tak jsem tam přidal a je to znát, ale rád bych věděl co to vlastně změní.
Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 8:47 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
mrkni se na mapu žhavení , pak na mapu komprese a na mapu opotřebení 20let stareho čerpalda a vstřiků...
ale jsou kryptované , ols ti je neukáže , musíš si je vytvořit ručně ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
volf46 |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 12:31 pm |
|
|
Založen: 26.12.2014
Příspěvky: 4
Bydliště: MORAVA
|
funesi jen tak pro pořádek žhavky nové, baterka taky a vstřiky po repasi, je fakt že auto má víc najeté, ale jezdí tak není důvod rozebírat.
Když nevím odpověd na otázka tak nepíšu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 13:17 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak to nerozebirej milý vlku
musíš najit mapu kalibrace vyběhaneho pistku v vp , a nebo tu mapu tý komprese.
a jmenuju se krišot ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
volf46 |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 13:34 pm |
|
|
Založen: 26.12.2014
Příspěvky: 4
Bydliště: MORAVA
|
pane bože ty to vidíš, tak díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 19:40 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
to co se nazývá ve vagu a supervagu zvýšení start dávky s žádnou mapou nehýbá , přepínaš jen korekční činitel .... hlavně že víš ,že vyběhaným čerpadlem a nebo kompresí to nebude ..
nevim jak bys chtel hýbat mapou v OTP ROM ...
jestli teda víš vůbec co to je ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
volf46 |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 21:37 pm |
|
|
Založen: 26.12.2014
Příspěvky: 4
Bydliště: MORAVA
|
Aha jsem to ale poleno
No auto má 400 tisic. a čerpadlo origo tak je jastné že to není top jak na novém autě. to samé kompres.
a jo něco o PROM a EEPROM už jsem kdysi četl.
díky za vysvětlení
|
|
|
Návrat nahoru |
|
slovacek.milos |
Zaslal: út prosinec 30, 2014 12:56 pm |
|
|
Založen: 21.12.2014
Příspěvky: 34
|
[quote="volf46"]Aha jsem to ale poleno
a jo něco o PROM a EEPROM už jsem kdysi četl.
neřeš blbostti udělej tu korekci startovcí dávky na max a pak napiš, pokud máš všechno v pořádku pohledej na vrakecu čerpadlo do nádrže a budeš startovat jak zamlada
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út prosinec 30, 2014 13:55 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
myslíš že zamlada dávali čerpadlo do nádrže u systemu VP ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
slovacek.milos |
Zaslal: út prosinec 30, 2014 14:02 pm |
|
|
Založen: 21.12.2014
Příspěvky: 34
|
DIGI-DELETED napsal: myslíš že zamlada dávali čerpadlo do nádrže u systemu VP ? 
máš na mysli třeba VP44 nebo VP38
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|