Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  teplý start vs dvouhmota
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

teplý start vs dvouhmota

Autor Zpráva
kujba
Zaslal: st červenec 27, 2011 21:43 pm Citovat
Založen: 9.10.2009 Příspěvky: 1 Bydliště: Brno
jakým způsobem opravujete teplý start? Týpek na ecuconnections.com tvrdí, že pokud se nafta pustí už od nulových RPM, tak to prej nedělá dobře dvouhmotě a že místo zadávání hodnot do původně nulových polí je lepší změnit hodnoty na ose RPM.
Já si s tým chvíli hrál, ale motor naskočí na brnknutí jen když to nastavím právě už od těch nulovejch otáček. V ostatních případech je start vždycky o něco málo delší
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djrjay
Zaslal: čt červenec 28, 2011 20:48 pm Citovat
Založen: 2.3.2009 Příspěvky: 692 Bydliště: PD-SK
na tych OFFSET osiach budes darmo nieco menit.
To su len informacne osi.
Bud zmenis tie nuly alebo bohuzial
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po květen 19, 2025 21:12 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.