Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Renault Trafic 2,5 Dci |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
pedrous |
Zaslal: po červenec 04, 2011 13:00 pm |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
Ahoj mám problém se připojit s Clipem v 105 k jednotce palubní deska a multimédia (Zbytek OK)vyhazuje hlášku neznámá konfigurace vozidla /nerozpoznané řídící jednotky.Je jedno zda dám automatický scan VINKA nebo jej zadám ručně stále je problém s těmito ŘJ.Myslel jsem že mám "špatný Clip tak jsem zkusil jiný a to samé"Mohu poprosit o radu kde je zakopanej pes?Ještě jeden postřeh je že při testu řídících jednotek je Clip olízne což je vydět třeba na palubce že probliknou kontrolky ale po tesu Řj vyhazuje stále hlášku s palubkou a multimedia.Předem dík za radu
|
Komentář: |
|
Velikost: |
15.2 kB |
Zobrazeno: |
31844 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
pedrous |
Zaslal: út červenec 05, 2011 8:28 am |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: út červenec 05, 2011 8:51 am |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1495
Bydliště: Jihlava
|
To je rok 2001 ? To ma spinacku obycejnou na klice . Je videt ze nemas napajeni na jednotce nebo je po ni ! Abych se priznal tak jsem clipem trafika jeste nezkousel,vetsinou delam osobni auta.
|
_________________ BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
|
|
Návrat nahoru |
|
pedrous |
Zaslal: út červenec 05, 2011 9:57 am |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
R.v 2007- Renault Trafic Generation 2,5 dCi 150k jde o to že se nedostanu do palubky Clipem ale palubka je funkční.Mělo to závadu na robotizované převodovce a závady které majitel nechal smazat tak následně došlo k výmazu kodů vstřikovačů naštěstí ty měl opsané takže přes Clipa jsem je tam zadal ale auto jede jen 90km/H jako když je zapnutý omezovač nebo nouzový režim.Interval výměny oleje se nastavil na 3000km a díky tomu že se nemohu dostat do palubky tak nemohu nastvit serviní interval.Zatim jsem dělal jen osobáky a tam jsem žádný takový problém neměl tak proto píšu sem zda mi někdo neporadí/zkušenost.Předem ti ale moc děkuji za snahu odpovědět.Díky Petr
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pedrous |
Zaslal: út červenec 05, 2011 9:57 am |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
R.v 2007- Renault Trafic Generation 2,5 dCi 150k jde o to že se nedostanu do palubky Clipem ale palubka je funkční.Mělo to závadu na robotizované převodovce a závady které majitel nechal smazat tak následně došlo k výmazu kodů vstřikovačů naštěstí ty měl opsané takže přes Clipa jsem je tam zadal ale auto jede jen 90km/H jako když je zapnutý omezovač nebo nouzový režim.Interval výměny oleje se nastavil na 3000km a díky tomu že se nemohu dostat do palubky tak nemohu nastvit serviní interval.Zatim jsem dělal jen osobáky a tam jsem žádný takový problém neměl tak proto píšu sem zda mi někdo neporadí/zkušenost.Předem ti ale moc děkuji za snahu odpovědět.Díky Petr
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pedrous |
Zaslal: út červenec 05, 2011 9:57 am |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
R.v 2007- Renault Trafic Generation 2,5 dCi 150k jde o to že se nedostanu do palubky Clipem ale palubka je funkční.Mělo to závadu na robotizované převodovce a závady které majitel nechal smazat tak následně došlo k výmazu kodů vstřikovačů naštěstí ty měl opsané takže přes Clipa jsem je tam zadal ale auto jede jen 90km/H jako když je zapnutý omezovač nebo nouzový režim.Interval výměny oleje se nastavil na 3000km a díky tomu že se nemohu dostat do palubky tak nemohu nastvit serviní interval.Zatim jsem dělal jen osobáky a tam jsem žádný takový problém neměl tak proto píšu sem zda mi někdo neporadí/zkušenost.Předem ti ale moc děkuji za snahu odpovědět.Díky Petr
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pedrous |
Zaslal: út červenec 05, 2011 9:58 am |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
R.v 2007- Renault Trafic Generation 2,5 dCi 150k jde o to že se nedostanu do palubky Clipem ale palubka je funkční.Mělo to závadu na robotizované převodovce a závady které majitel nechal smazat tak následně došlo k výmazu kodů vstřikovačů naštěstí ty měl opsané takže přes Clipa jsem je tam zadal ale auto jede jen 90km/H jako když je zapnutý omezovač nebo nouzový režim.Interval výměny oleje se nastavil na 3000km a díky tomu že se nemohu dostat do palubky tak nemohu nastvit serviní interval.Zatim jsem dělal jen osobáky a tam jsem žádný takový problém neměl tak proto píšu sem zda mi někdo neporadí/zkušenost.Předem ti ale moc děkuji za snahu odpovědět.Díky Petr
Pardon nějak to sem nešlo vložit a najednou to tam je X tak sorry
|
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: út červenec 05, 2011 11:18 am |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1495
Bydliště: Jihlava
|
Tak par prispevku umas !!! Podivej se na strikovace jsou na nich kody a znova je opis,,, jestly ti jde pedal na volnobeh tak kolem 1600 ot nejvic kdyz je seslaplej na plno,,tak mas stale asi strikovace spatne nakodovany,, tato chyba se projevuje, tak to jeste jednou skontroluj ! Proc se nespojis s pritrojovkou nevim, ale kvuli tomu to tak pomali nepojede !
|
_________________ BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
|
|
Návrat nahoru |
|
pedrous |
Zaslal: út červenec 05, 2011 12:07 pm |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
RomanP napsal: Tak par prispevku umas !!! Podivej se na strikovace jsou na nich kody a znova je opis,,, jestly ti jde pedal na volnobeh tak kolem 1600 ot nejvic kdyz je seslaplej na plno,,tak mas stale asi strikovace spatne nakodovany,, tato chyba se projevuje, tak to jeste jednou skontroluj ! Proc se nespojis s pritrojovkou nevim, ale kvuli tomu to tak pomali nepojede !
vstřiky jsou nakodovány správně spíš si myslim že bude ještě někde chyba kterou právě způsobuje ona palubka vní se změnily servis interval a nevim zda se nemohl např:zapnout omezovač asi blbost.Jak(co) mám zkontrolovat ohledně palubky a myslíš že když se palubka nespojí s Clipem tak je ko? Ačkoli tacho otačkoměr a kontrolky chodí korektně.Pokud vemu jinou palubku tak ji musim kodovat?Jinak si myslim že u všech řj:bylo VIN jen né u řj: ABS ne.Nevim co stim zkusim vytáhnout z Clipa info o palubce z trafica a megana II t vložim sem foto výpisu třeba na něco příjdem.Nicméně moc dík
Smazat duplicitní zprávy nejdou
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pedrous |
Zaslal: ne červenec 10, 2011 16:23 pm |
|
|
Založen: 14.3.2011
Příspěvky: 11
|
Ahoj, tak už mi to udělali v renaultu. Bádali nad tím asi tři hodiny, Jednalo se o vypnutí omezení 100km/h. To se nastavuje defaultně po resetu ECU. Nejzajímavější bylo že viděli na rozdíl odemě a Čínskýho Clipa všechny jednotky.Jen se zaptám jak se provádí reset ECU např: palubky či motoru?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|