Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » regulácia VGT turba princíp |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
miloss.z |
Zaslal: so květen 28, 2011 10:35 am |
|
|
Založen: 1.5.2009
Příspěvky: 21
|
Ahojte,
ako presne prebieha regulácia turba VGT?
lopatky sú od začiatku naštartovania natočené na maximálny plniaci tlak a potom so zvýšujúcimi sa otáčkami motora len regulujú max. plniaci tlak aby nebol prekročený?
Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m5668443578 |
Zaslal: so květen 28, 2011 11:01 am |
|
|
Založen: 3.3.2008
Příspěvky: 342
Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
|
|
Návrat nahoru |
|
miloss.z |
Zaslal: so květen 28, 2011 13:41 pm |
|
|
Založen: 1.5.2009
Příspěvky: 21
|
ako funguje regulácia chápem, skôr som chcel vedieť či sa snaží od najnižších otáčok motora dosiahnúť maximálny plniaci tlak vzduchu, alebo je to dané nejakou priamkou či krivkou. dajme tomu 2000 ot. = 0,8bar, potom 3500 ot. = 1bar.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: so květen 28, 2011 16:15 pm |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
dle mapy do doby dosažení požadovaného tlaku, tj: dle otáček a množství paliva
pak už po dosažení taky dle tlaku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miloss.z |
Zaslal: so květen 28, 2011 20:51 pm |
|
|
Založen: 1.5.2009
Příspěvky: 21
|
nemal by niekto odfotenú mapu regulácie turba? chcel by som len pozrieť tie závislosti
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: ne květen 29, 2011 8:55 am |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
|
Návrat nahoru |
|
|