Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » Výměna panelu přístrojů |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Mira99 |
Zaslal: st únor 23, 2011 18:50 pm |
|
|
Založen: 28.4.2009
Příspěvky: 3
|
Dobrý den,
nejprve chci poděkovat všem zdejším borcům,zejména těm notoricky známým,kteří jsou ochotni se podělit o své zkušenosti. Takových lidí nebývá nikdy dost, jsem zde častým hostem a mnohokrát mi již jejich rady při pročítání fóra pomohly.Je to už dva měsíce co jsem v protisměru potkal řidiče,který si při míjení našich vozidel potřeboval kýchnout a při tom strhnul volant bohužel na levou stranu.Tak jsem mu popřál hodně zdraví a začal po roce dávat znovu dohromady svoji oblíbenou Octavia TDI 81kW r.v.99.
Podotýkám,že auto bylo po kompletní GO přední nápravy,tak ted jsem k tomu ještě přidal blatník dveře a začal znovu. Když už jsem musel kvůli vystřeleným airbagům odstrojit palubní desku pustil jsem se i do dlouho odkládaného předělání manuální klimy na klimatronik.Vše mám zatím uspěšně za sebou a dostávám se k jádru mého problému.
Po předělávce(dnes už souhlasím,že je lepší koupit jiné auto s klimatronikem) vše chodí asi jak má ale z palubního MFA zmizel údaj o venkovní teplotě (přístrojovka 1U1 919 034 G), který by tam měl přeposílat klimatronik.Na klimatroniku se venkovní teplota zobrazuje v pořádku. Nejprve jsem se spokojil s tvrzením, že to nejde ale při dalším laborování a náhodném pokusu se zařazením přistrojovky 1U0 920 810 F se údaj o venkovní teplotě opět zjevil. Začal jsem dále pátrat po místním foru a vytušil jsem, že můj problém spočívá v přechodu mezi stávající 2,5G a 3G.Jsem začátečník v autodiagnostice a vládnu programy VAG-COM 304 a VAG-TACHO.Přes VAG-TACHO jsem si vyčetl PIN kody obou přístrojovek a pokusil se o sladění nové přístrojovky 3G(nejsem si jistý) s mým autem.Odborníci již jistě tuší,že můj pokus se nezdařil nedostal, jsem se přes imobilizér.Můj dotaz zní jaká je nejjednodušší cesta pro sladění těchto komponent a jestli je to vůbec možné. Načetl jsem zde mnoho příspěvků ohledně předělání na 3G. Netoužím zatím po MAXIDOTU, stačilo by mi rozeběhnout tu přístrojovku 1U0 920 810 F, ktrerá umí venkovní teplotu a navíc ještě dojezd a podsvícení je už přes LED diody. Matně tuším že možná cesta je přes nové klíče nebo vyblokování imobilizeru v motorové jednotce. Prosím zdejší odborníky aspoň o názor nejjednoduší cesty.Vím,že je možná ještě potřeba vědět mnoho dalších údajů o konkrétním vozidle ale koukám, že už jsem napsal docela slušnou slohovku, tak zatím skončím a budu doufat, že si to alespoň někdo přečte a zareaguje. Zatím díky moc Mira.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
waffen |
Zaslal: čt únor 24, 2011 9:01 am |
|
|
Založen: 5.3.2007
Příspěvky: 339
Bydliště: piešťany / slovensko
|
immo off edc
|
_________________ oprava autoelektroniky ,, diagnostika ,, riadiačky ,, prístrojovky ,, atd ...
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: čt únor 24, 2011 20:42 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
Nechce sa mi to čitat,ale immo OFF a je to.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kevino |
Zaslal: čt únor 24, 2011 20:57 pm |
|
|
Založen: 19.9.2010
Příspěvky: 83
|
cital som to, da sa to ale jednoduchsie je immo off a hlavne najlacnejsie...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
hansdob |
Zaslal: pá únor 25, 2011 9:52 am |
|
|
Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 130
|
immo off a v budíkách bud přelepit nebo odojit ledku aby neblikala
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Mira99 |
Zaslal: pá únor 25, 2011 14:22 pm |
|
|
Založen: 28.4.2009
Příspěvky: 3
|
Díky za rakce,
dál jsem patral po mojm problému i na jiných forech. Dovolím si polmizovat s tím, že je to nejlevnější. Bohužel IMMO OFF nezvládám sám a u nás v Liberci jsm shnal nejlevnější nabídku 1500,-. Z jiných for vím, ž by mohlo stačit koupit nový transpondery CRYPTO 48 ty jsou zhruba v ceně 250,-/ks a ty by měly jít s 3G přístrojovkou. Klíče nakodovat snad umím. To mi vychází levnějc a zachovám fci IMMO. Tak nevím, nejsem takový borec, možná to má ještě další háčky o kterých zatím nvím.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: pá únor 25, 2011 19:53 pm |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
citace: Tak nevím, nejsem takový borec, možná to má ještě další háčky o kterých zatím nvím.
Ještě bys měl vyměnit airbagovku, ta původní nebude komunikovat s 3gen budíkama, funkční ale zůstane.
K nové bys musel sehnat i konektor, původní nebude pasovat, jde to přepinovat
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Mira99 |
Zaslal: pá únor 25, 2011 23:20 pm |
|
|
Založen: 28.4.2009
Příspěvky: 3
|
Diky za reakci, tomu říkám pomoc !!! Myslíš tím 75 pinovou airbagovku. To přepinování si dokážu udělat, akorát nevím jestli tam už naprobíhá komunikace po CAN-BUS sběrnici. Nevím nekoukal jsem na obsazení 50ti pinové stávající svorkovnice ale mám představu, že CAN-BUS komunikuje po oranžových drátech a ty tam určitě nejsou. No musí ještě studovat. Nevíte někdo náhodou jak je to se spínači bočních nárazů někde jsem četl, že jsou nějak spárovány s RJ Airbagu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: so únor 26, 2011 9:40 am |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
Jj, CAN tam musíš natáhnout. Nejlíp sehnat jednotku i se snímači z jednoho auta.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|