Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Pinout řj 8D0907401 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
vaha |
Zaslal: po leden 31, 2011 20:03 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
nemá někdo zapojení na stole téhle jendotky 8D0907401 A4 2,5TDI,nevím jestli mám správné díik
GND 1/4,5,6
+ 1/1,8,9
CAN 3/46,47
kline??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po leden 31, 2011 20:04 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
ještě ke kraji jednotky je high a ke středu low ne?Paměť pro neznalé
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út únor 01, 2011 7:47 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
vaha napsal: ještě ke kraji jednotky je high a ke středu low ne?Paměť pro neznalé 
vždycky je to tak
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: út únor 01, 2011 10:01 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
takze to jsem si nespletl,jeste ten pinout...a pak ji zahodim.Nekdo ji chtel "nacipovat" a od te doby nejde ani na orig obsah To bude asi tou kalafunou co tam ji tam nekdo namr... tri p...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út únor 01, 2011 15:09 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
K1-1 12V
K4-26 12V
K4-32 K
kostra obal
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
Michael Knight |
Zaslal: čt únor 03, 2011 8:54 am |
|
|
Založen: 2.12.2010
Příspěvky: 11
|
GND K1/P4,5
+12V K1/P8 ;K4/26
K-line K1/P3 nebo K4/P32
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: čt únor 03, 2011 9:08 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
Michael Knight napsal: GND K1/P4,5
+12V K1/P8 ;K4/26
K-line K1/P3 nebo K4/P32
měl jsi ji takto zapojenou na stole?
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
Michael Knight |
Zaslal: čt únor 03, 2011 9:37 am |
|
|
Založen: 2.12.2010
Příspěvky: 11
|
Měl jsem tak Pasata 3B0907401
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt únor 03, 2011 12:25 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
kdžy se podíváš do ELSY tak pro A4,A6 jsou jiná zapojení,ale jendotka nejdfe nia na jendo,dnes budu mít jinou jednotku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt únor 03, 2011 21:03 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
to zapojení co napsal michael tak funguje na nové jendotce i s novým SW
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: čt únor 03, 2011 23:12 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
MNBM napsal: K1-1 12V
K4-26 12V
K4-32 K
kostra obal
AUDI A6
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: so únor 05, 2011 12:52 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Ty lidi jsou blázni jednotka je v autě i stim jejich sw co stáhli z netu a dokonce to jde i nastartovat,vačky vometený,ale hlavně že to je čipnutý
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|