Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diagnostika - obecně  »  Daewoo Nexia
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Daewoo Nexia

Autor Zpráva
Dusanm5
Zaslal: út říjen 27, 2009 15:45 pm Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
Zdar, nema nekdo zkusenosti s motorem 1,5 16v? Pritahli to s tim, ze nejde do otacek. Chytne, bezi dobre, ale pri pridani plynu se okamzite udusi. Bylo vysoke preskokove napeti, nasel jsem vadu ve vicku rozdelovace, dal jsem nove i s palcem, svickama a kabelama. Beze zmeny, Napeti se snizilo, ale stale je okolo 16kV. Meril jsem tlak paliva, v poradku. Snimac podltaku jsem zkousel vymenit, bez rozdilu. Nakonec jsem zkusil snad vsechno co jde(ridici jednotka jina, zapalovaci modul, teplotni cidlo) a porad to same. Vypada to, ze jednotka z nejakeho duvodu neprodlouzi vstrik, i na osciloskopu neni videt ze by se krivka protahla. Resil nekdy nekdo podobnou zalezitost? Prestava me ta korejska vec bavit
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dodi911
Zaslal: út říjen 27, 2009 20:55 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
Tlak paliva pod zatazou, alebo len na volnobehu, filtre su nove? Moze byt v haji aj cerpadlo, nevyvinie potrbny tlak pod zatazou, pozri aj na podtlaky a hadicky okolo motora.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dusanm5
Zaslal: út říjen 27, 2009 21:03 pm Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
I pod zatezi, tlakomer po pridani lehce vyleze jak zmizi podtlak, ale hled to chcipne, tlak je v poradku.
Podtlaky uz jsem vsechny zaslepil, teda krom snimace podtlaku
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dusanm5
Zaslal: so listopad 14, 2009 20:05 pm Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
Nemel by nekdo schema zapojeni?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hansdob
Zaslal: so listopad 14, 2009 23:50 pm Citovat
Založen: 13.9.2009 Příspěvky: 128
Me toto na tom samem aute z R.V.97 delalo cerpadlo na palivo. Schema zapojeni ceho hledas?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dusanm5
Zaslal: ne listopad 15, 2009 16:50 pm Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
cerpadlo tlak drzi, pri pridani plynu se neprodlouzi delka vstriku. Ted jsem to chvili neresil a dostal jsem se k tomu az ted a kdyz merim dobu vstriku, sama od sebe se rozjizdi od 3ms az po 20ms. Potreboval bych projit kostry a tak podobne a nemuzu nikde dohnat schema
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hansdob
Zaslal: ne listopad 15, 2009 17:58 pm Citovat
Založen: 13.9.2009 Příspěvky: 128
Porad jsi mi nenapsal ceho schema chces.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dusanm5
Zaslal: po listopad 16, 2009 21:10 pm Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
Schema motorove elektriky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
a3anko
Zaslal: pá prosinec 25, 2009 1:29 am Citovat
Založen: 25.12.2009 Příspěvky: 4
vytrepat katalyzator Smile ake jednoduche... uz bude isto po smrti a zapchal vyfuk...uz som to riesil na troch autach... tie iste priznaky

_________________
raz treba zacat...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne červen 08, 2025 0:07 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.