Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Citroen Evasion 2,0HDI |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
seny69 |
Zaslal: út únor 18, 2014 18:14 pm |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Neskutečně se trápím s autem Citroen Evasion motor RHW.
Majitel si stěžoval na nízký výkon, špatný sudený start. V chybách nic, korekce na vstřikách na studeném motoru 5mg/z, na teplým se to trochu srovnalo. V celým systému piliny. Poslal jsem vstřiky a čerpadlo na repas. Potvrdili žalostný stav vstřiků. Čerpadlo zrepasovali, tři vstřiky taky, jeden jsem musel koupit nový (prý nešel opravit). Po vyčištění soustavy a namontování je chod teplého motoru Ok ale studený start je katastrofa. Chytá jak stará líza. Dlouho točí, potom prochytává, chytne, zhasne, podruhý už běží a kouří do modra (nespálená nafta).
Myslím, že jsem kontroloval všechno:
EGR OK a zaslepen
Tlak na nízkotlaku 2 - 2,5 bar
Tlak v railu při studém startu 300 barů
Rozvody OK, vačky OK (osciloskopem mám naměřeno časování, od jiného auta se liší o 2 stupně vačka, myslím si, že to nemůže být problém)
Tlaky ve válcích 21 barů všechny (Podle ESI má být 19-25, podle Autodat 25-30, v dokumentaci Citroenu jsem tento údaj nenašel).
Mám naměřeno snad vše osciloskopem. Mohu to někam pověsit pro kontrolu.
Pokud někoho napadne co zkontrolovat, tak to udělám. Já už nevím co.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: út únor 18, 2014 19:11 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
zly repas podla mna , uz som mal vstreky po oprave a po montazi bola demontaz
|
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: út únor 18, 2014 19:46 pm |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
To jsem si myslel taky. Repas dělali v Praze potom se je nechal zkontrolovat v Zábřehu. Protokoly z obou zkušeben se shodují.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st únor 19, 2014 7:24 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
Tlaky za studena?
Neni pricpany kat?
Pokud mas za studena na rampe 300 baru pri startu, neni duvod, proc by to nechytlo.
Vstrikovani a tlaky rikas mas OK, predpokladam, ze to zhavi, tak me napada jen ten kat.
Mozna jeste sani.Turbina chodi volne?
Je tam hodne moznosti.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st únor 19, 2014 9:11 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Tlaky jsem měřil při teplotě cca 18 C
Kat přicpaný nebude, teplý to auto jede jak má. Zkusím to bez výfuku ale tomu nevěřím.
Sání jsem kontroloval (vířivé klapky, škrtící klapka).
Žhaví to až někde kolem nuly. Když mu ručně přižhavím chytne výrazně líp ale při teplotě 18 C to musí chytnout na drc bez žhavení.
Nemůže být problém se sw v ŘJ? Podle čísla ŘJ tam patří.
Mně to připadá jak kdyby byl rozvod o zub ale NENÍ.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st únor 19, 2014 9:52 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
Cislo jednotky muze sedet, ted zalezi co v tom je nahraty.
V dnesni dobe se tam nahrava hlava nehlava cokoliv, hlavne rychle vydelat 1500.
Posli foto stitku a jestli jsi schopny vytahnout i sw z jednotky.
Podivame se.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st únor 19, 2014 10:00 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Odpoj spínač tlaku railu a zkus nastartovat.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: st únor 19, 2014 10:07 am |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
To je bosch alebo siemens?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st únor 19, 2014 10:16 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Snímač tlaku mám změřený a na zkoušku tam byl jiný.
Systém EDC 15C2 Bosch.
Jdu z toho křápu vymámit sw.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: st únor 19, 2014 10:40 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
A nenatankoval do toho někdo benzín? Jsme řešili něco podobného, ne úplně stejné příznaky chodu, jak popisuješ.... ale všechno bylo OK, ale nechodilo to, znova jsme to vyndali, hodili na mašinu a změřili a OK, dali do auta a zase nic... nakonec panička natankovala krapet benzínu do nafty... vytahli jsme nádrž, dali naftu a bylo to OK
|
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st únor 19, 2014 10:57 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Při čištění nádrže od pilin jsem doi prázdné nádrže natankoval naftu od Benziny. Tankuju tam svoje auto, nafta OK.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st únor 19, 2014 11:00 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
osciloskop na vstřik podívat se jaká je délka k tomu snimat kliku jestli to stříkne kdy má tohle vypadá na záměnu sw nebo ecu jak už bylo řečeno foto štítek popřípadě sw a lze řešit
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st únor 19, 2014 11:25 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st únor 19, 2014 11:39 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Když už mě auto takhle ser… vytáhnu si ven vstřik
nechám zapojen a jako starý kolchozník koukám
jak se práší ,pokuď je to ve správném místě (synchro v ecu OK)
tak máš mechanický problém (je to starý kopáč).
Kolo na vačce je ok ?
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st únor 19, 2014 11:47 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Vačky jsou OK. Od dodavatele ND jsem si nachal poslat nový a okem jsme je porovnali jestli nejsou protočený kola na řetěz mezi vačkama. Řetízek je taky OK.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|