Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » Budiky BMW E91, zmena z kodovanych na nekodovane. |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
matiz |
Zaslal: út červenec 24, 2012 7:22 am |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Potreboval bych ujasnit co vsechno potrebuju pokud se rozhodnu ze vymenim budiky z jineho auta. Jdou prizpusobit kilometry podle cas nebo budiky musi jit na tuning kilometru? Nechci zvysit ani snizit, pouze zapsat muj stav do budiku z jineho auta.
Poradi nekdo?
|
Naposledy upravil matiz dne st prosinec 05, 2012 21:56 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: čt červenec 26, 2012 13:33 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Je to tak tajne info nebo nikdo nevi... Nerad bych se dockal toho ze se mi udaj z budiku prepise do cas, frm a ostatnich jednotek a pribude mi treba pul mega -)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt červenec 26, 2012 15:45 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
přepiše pamět 35080 ven a nastav co máš v cas pokud budeš mit na budiku méně než v cas maš to bez prace samozřejmě musiš přepsat vin ...dam ti radu vyletuj ze starých budíku 35080 a hod ji do noveho a maš po starostech......
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: čt červenec 26, 2012 20:01 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Tak to ted nevim jestli ten podelany tempomat fakt neozelim. Prehazovat 35080 se mne taky moc nechce, jednou to auto budu chtit prodat a mam radost ze je to nesmotane a puvodni.
Muzes mne prosim jeste poradit, poradi si ista s tim kdyz do budiku narvu novou prazdnou 35080 ? Svoje budiky i spinaci centrum bych si nechal a venoval to pak nekdy novemu majiteli. Bohuzel u meho auta musim menit jak packy, tak i budiky. A 20k za nove davat jaksi nechci... Ale zase na druhou stranu by se mi tempomat libil... Helmut na nej nejak zapomnel a nedal si ho tam...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: čt červenec 26, 2012 20:31 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
matiz napsal: Tak to ted nevim jestli ten podelany tempomat fakt neozelim. Prehazovat 35080 se mne taky moc nechce, jednou to auto budu chtit prodat a mam radost ze je to nesmotane a puvodni.
Muzes mne prosim jeste poradit, poradi si ista s tim kdyz do budiku narvu novou prazdnou 35080 ? Svoje budiky i spinaci centrum bych si nechal a venoval to pak nekdy novemu majiteli. Bohuzel u meho auta musim menit jak packy, tak i budiky. A 20k za nove davat jaksi nechci... Ale zase na druhou stranu by se mi tempomat libil... Helmut na nej nejak zapomnel a nedal si ho tam... počkej vyměnovat budíky kvůli tempomatu ?? proč proboha ??
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt červenec 26, 2012 20:47 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
asi dobrá rada
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: čt červenec 26, 2012 22:48 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
AEP - protoze v etk pod mym vin mam uvedeno ze retrofit tempomatu je mozny vymenou spinaciho centra, panelu budiku a zakodovani. Tak jsem sehnal packy, namontoval, spustil istu ze to nakoduju a houby, tvrdosijne si stoji za tim ze musim vymenit budiky... Predpokladam nejakou HW nekompatibilitu v komunikaci s tempomatem. Mam obavu to tam narvat pomoci vinkfp a ncs. ISTA to proste bez budiku neudela. A starsi budiky mam strach tam vrznout aby si brambora neprevzala jejich km To by mne totiz ukrutne nastvalo. U zadneho jineho auta jsem se s tim nesetkal, vsem stacilo vymenit jenom packy a nakodovat. Ale byli to ropaci, ja mam benzina.
Tady mam maly dukaz pres ktery jsem se nedostal. Samo ze jsem ho odklepnul, ale bez uspechu.
Pomalu se s tempomatem loucim, mam naprosto bezproblemove a puvodni auto, kde mi za cca rok a pul co ho mam odesel jeden svab ve frm modulu, ten se vymenil a da se rict ze jinak nevim co je servis, zadne chyby, zadne zavady, nic...
Mimochodem neni ani frm modul jako frm modul, snazil jsem se do nej narvat starsi ktery byl pro AHL, smolik, HW nekompatibilita. Chybi mu cele ovladani motoru pro naklapeni svetel... Tak jsem nakonec byl donuceny opravit svuj puvodni. Podarilo se a opravu pozna jenom profik.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: pá červenec 27, 2012 21:03 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
jj dneska šetří helmuti všude to je normální že na desce chybí spousta švábu podle výbavy někdy je to boj .jak řiká známej z německa na jednotce ušetříš 10 euro ale na sto tisicich vyrobenejch autech je to milion eur...
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: pá listopad 02, 2012 22:50 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Zkusim to ozivit jeste. Byl by nekdo schopny mne naprogramovat starsi budiky aby mely fw a kodovani zcela noveho nikdy nepouziteho kusu ? Ze bych si zadal vymenu a prelil vsechny info z mych do tech staronovych.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: st prosinec 05, 2012 21:42 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Kluci, je to uz pomalu aktualni... Dokaze nekdo z Vas z pouzitych budiku udelat nove, nekodovane abych je mohl vlozit do sveho auta Zaradmo to nechci Potrebuju aby se tvarily jako novy dil abych mohl prevzit udaje ze svych starych a nasypat to do nich.
LFD Nr: 758 008 152
ZB Nr: 9187078-01
SUP Nr: 14369510
VI: 5251
HW: 22
SW: 89.45.C0
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|