Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Benzín na E85 |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Pepé |
Zaslal: ne únor 26, 2012 11:55 am |
|
|
Založen: 31.8.2009
Příspěvky: 824
|
Ahoj už jste se někdo zabýval úpravou softu aby auto jelo Ok na E85?
docela by mne zajímaly postřehy.... přece nebudu dávat do auta nějaký skoro powerbox na to, podle mne stačí úprava softu v řídící jednotce ...
|
_________________ Colin McRae forever The BEST!
|
|
Návrat nahoru |
|
Vmirda |
Zaslal: út březen 06, 2012 11:31 am |
|
|
Založen: 2.7.2010
Příspěvky: 39
|
predstih, doba strikovani a korekce lambdy, jen bacha je to dost agresivni obcas to zkurvi naky to tesneni a uz jsem videl i benz pumpu ...... budu to ted zkouset na 328 turbo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pepanekr1 |
Zaslal: pá březen 09, 2012 7:46 am |
|
|
Anonymní
|
Ja na to jezdim ve feliciji vse ok akorat doba vstriku a prectih horsi start za studena !
|
|
|
Návrat nahoru |
|
servis.smol@email.cz |
Zaslal: po duben 02, 2012 13:27 pm |
|
|
Založen: 1.6.2011
Příspěvky: 128
Bydliště: ČR
|
E85 vs. nový renault megane III 1.6 16V -- po natankování plné nádrže jsem ujel od pumpy cca 20km
poté se na display napsala hláška check antipolution system - či jak,, spotřeba z běžného průměru 7.1l rázem vzrostla nad 10L při stejné jízdě , když jsem začal testovat spotřebu na E85 ,, tak na benzín při 90km/h jsem běžně jezdil 5,5-6.2 a na E85 8.8L - prostě děs !! výkon šel znatekně dolů a nad 4000ot/min se to uplně dusilo až hrůza. druhý den ráno (léto 2011) jsem nastartoval až na cca 8-10 pokus.
už nikdy !! za těch pár korun se to vážně nevyplatí - spotřeba o skoro 30% nahoru a výkon dolů -
a potom ty chyby co to psalo ještě týden po vyjetí té sračky a jízdy na benzín !!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepé |
Zaslal: po duben 02, 2012 15:56 pm |
|
|
Založen: 31.8.2009
Příspěvky: 824
|
a to jsi lil do auta jen tak nebo jsi měl připojený i ten box na E85 v kabeláži?
|
_________________ Colin McRae forever The BEST!
|
|
Návrat nahoru |
|
servis.smol@email.cz |
Zaslal: po duben 02, 2012 16:12 pm |
|
|
Založen: 1.6.2011
Příspěvky: 128
Bydliště: ČR
|
jen nalil , pác auto je v záruce a nějaký odpor + kondenzátor v tom jejich super-boxu tomu asi moc nepomůže
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po duben 02, 2012 18:15 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
E85 je to k prdu je to srajda nevidim jedinej duvod tim ničit nový auta pokud někdo chce ušetrit tak at si koupi feldu tam to muže prat natvrdo a az se to pokazi tak to zahodi ale mezitim se to auto 3x zaplati .do novýho auta bych to nedal a už vubec ne s odbornou montáží powerboxu bleéééééé
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: po duben 02, 2012 20:17 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Doporučuju jezdit na E85. Už jsem řešil par aut, co se je lidi snažily přeučit na E85:-)
1: zadřené benzinové čerpadla ( snížený výkon čerpadla po cca půl roce používaní)
2: KO palivové hadice
3: 2x rozlepený plovák s čerpadlem v nádrži (peugeot 206)
A co to udělá později? Předpokládám propálené písty, uhořelé ventily atd.... A pozor, pokud máte nekvalitní lak na voze a polejete si při nalívaní z kanystru auto, tak vám to udělá mapu
I kdybych měl Fazola, tak to do něj nenaleju
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepé |
Zaslal: út duben 03, 2012 21:39 pm |
|
|
Založen: 31.8.2009
Příspěvky: 824
|
chlapi...bohatě mi to stačí, už jsem od toho upustil )
|
_________________ Colin McRae forever The BEST!
|
|
Návrat nahoru |
|
ZICI |
Zaslal: čt červen 14, 2012 1:10 am |
|
|
Založen: 14.6.2012
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha
|
djkenny napsal: Doporučuju jezdit na E85. Už jsem řešil par aut, co se je lidi snažily přeučit na E85:-)
1: zadřené benzinové čerpadla ( snížený výkon čerpadla po cca půl roce používaní)
2: KO palivové hadice
3: 2x rozlepený plovák s čerpadlem v nádrži (peugeot 206)
A co to udělá později? Předpokládám propálené písty, uhořelé ventily atd.... A pozor, pokud máte nekvalitní lak na voze a polejete si při nalívaní z kanystru auto, tak vám to udělá mapu
I kdybych měl Fazola, tak to do něj nenaleju 
1: Jak se propalujou písty palivem které při ideálním AFR má o 200°C nižší EGT než benzín?
2: Nesmysl
3: Tomu sám nevěříš
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: čt červen 14, 2012 6:15 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
ZICI napsal: djkenny napsal: Doporučuju jezdit na E85. Už jsem řešil par aut, co se je lidi snažily přeučit na E85:-)
1: zadřené benzinové čerpadla ( snížený výkon čerpadla po cca půl roce používaní)
2: KO palivové hadice
3: 2x rozlepený plovák s čerpadlem v nádrži (peugeot 206)
A co to udělá později? Předpokládám propálené písty, uhořelé ventily atd.... A pozor, pokud máte nekvalitní lak na voze a polejete si při nalívaní z kanystru auto, tak vám to udělá mapu
I kdybych měl Fazola, tak to do něj nenaleju 
1: Jak se propalujou písty palivem které při ideálním AFR má o 200°C nižší EGT než benzín?
2: Nesmysl
3: Tomu sám nevěříš 
Tak si na to klidně jezdi, ja ti v tom vůbec nebránim. Chápu když se E85 používá pro závodní účely, ale pokud na to jezdí z důvodu úspory, tak ho řadim mezi tupce jako Bionafta a tank ONO. Nevim proč za každou cenu ušetřit 2kc na litru paliva, to je na nádrži cca 140kc a za rok cca 1600 - 2000. Opravdu úspora, když za rok něco odejde a 1600 - 2000 bude stát pouze část práce mechanika v servisu A 2000kc promrdá každej z nás uplně zbytečně několikrát za rok. tak Proč setřit na autě ????
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt červen 14, 2012 6:48 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Tohle mi napsali přímo ze škodovky,.kdžy hctěl kámoš předělat Supa 3,6FSI na E85
citace: Vážený pane,
všechny benzínové motory ve vozech Škoda (vyjma 1,6l/75kW MPI na E85 -
Octavia, možno objednat již s úpravou z výroby) jsou určeny výhradně na
provoz s benzínem dle normy EN228 (OC 91, 95, 98-100 - dle provedení
motoru), tedy to, co je dnes běžně k dispozici na všech čerpacích stanicích.
Norma EN228 předepisuje obsah Etanolu do max. 5%.
Důvody proč palivo E85 nelze pro užití v běžných benzínových motorech
povolit, je následující:
Palivo E85 je vysoce korozivní (váže vodu), čímž se zvyšuje riziko
poškození motorů korozí (Motory na E85 má opatření na zvýšení odolnosti
proti povrchové korozi)
Palivo E85 má výrazně nižší výhřevnost než benzín, proto je nutno
vstřikovat vyšší množství paliva do motoru, na což nejsou vstřikovací trysky
běžných motorů dimenzovány - je velmi pravděpodobné, že z tohoto důvodu
většina motorů nepůjde ani nastartovat. Tím je i dána vyšší objemová
spotřeba motoru na E85, než je tomu u klasických benzínových (mluvíme o
nárůstu ca 30%).
Motor na E85 má speciálně uzpůsobené aplikace v řídicí jednotce motoru,
aby byl schopen reagovat na rozdílné vlastnosti běžného benzínu dle EN228 a
paliva E85. (mimo jiné má speciálně upraveny díly motorů a jiné vstřikovací
ventily).
Z těchto důvodů užívání E85 či dodatečnou přestavbu nedoporučujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt červen 14, 2012 7:36 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
největší vtip je v tom jak někdo jede 20km k benzínce aby ušetřil 50korun ,
samozřejmě si koupí cigarety za kilo (v horším případě nějakou levnější rakovinu pro socky typu redwhite)
a ty pak vyfetuje cestou od té benzínky ....
takže vlastně ušetří jen na ten fet .....
no není to nádhera ???
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
ZICI |
Zaslal: čt červen 14, 2012 21:08 pm |
|
|
Založen: 14.6.2012
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha
|
Nic ve zlém mě jen praštila do očí ta věta o propálení pístú...ten zbytek je teda taky pěkný nesmysl ale budiž...někdy se sejde náhoda+smúla a úsudek se vlivem toho muže skreslit.
K Superbu... jelikož je 3,6FSI FFV norma.... na to vyjádření nemám koment.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so červen 16, 2012 11:02 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Kdyz benzin, tak ARAL Ultimate 102
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|