Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Ahojte, verim ze storocna tema ako s AHU na AFN je uz snad aj historia... Ale robil niekto nieco taketo pri takomto Passate? B5, r.v. 12/1999, AHU 66KW, ECU 038906018FR r.v. 6/2000, AUTOMAT 4st.
Momentalne je to prerobene na manualnu 5st DHF prevodovku.
Prerobil som to na AFN, pouzil som turbo 1794 s PD130 a vsetko tak ako ma original passat AFN (mimoEGR+-) po mechanickej stranke, cize iny vyfuk na zaciatku, nejeke tie vstrekovace, zaslepenie EGR atd...kopa detailov..
Nakolko som nemal ziadny pristup k ECU ktora by bola schopna pracovat s verziou VNT turbo pri ABS/ESP, isty cas som jazdil iba s originalnou neupravenou ECU a bez akehokolvek tlaku turba (tragedia) ale dalo sa...docasne
Jednotka ktore mam uz 3, 038906018P, ano, passat AFN, ale bez CAN bola dalsie nudzove riesenie, tentokrat ale motoricka stranka, super, auto nabralo naozaj po prerabke citelny vykon, ubudla cierna tragedia za vyfukom atd.. Samozrejme rucicka otackomera stale na 0, neznesitelne otravne pipanie tlaku a teploty oleja pri kazducickom rozbehu, airbag s ABS/ESP nesklamali tiez, nemozne zakladne nastavenia plno planych chyb atd...Ale opet hovorim, jak tak dalo sa, v principe auto slapalo.
Behom asi 2 tyzdnov som cez VW nasiel ECU 038 906 018 FT ktora je jednak pre VNT turbo ale zaroven aj pre model s ABS/ESP cize v skratke,,CANOVA,, az na to ze stala 1234,68€. Nakolko som vtom case nikde nevedel tuto ECU zohnat ,,jazdenu,, pokracovalo tryznenie pristrojovky dalej, den, co den...
Nasiel som tu na fore originalny software 038 906 018 FT slava, snad k neuvereniu, okamzite som ho stiahol, vyexportoval cez WinOSL ako HHH a LLL, napilil na AM29F010(flash) nasukal do predom pripravenych petic v origo ECU 018 FR, brnk, auto na supu nastartovalo, privital ma otackomert a ohromne ticho, pomazal som chyby, zakladne nastavenia, naladil vstrekovacie cerpadlo presne na priesecnik.
Auto necmudi, skutocne taham ECU bez chyb, ale po zahriati motora na cca 70-90, zacne byt nejako motor nervozny, ale co je kamen urazu, tak je to ze po vyradeni rychlosti s cca 50-60km/h a dobrzdovani na neutral cely cas motor zvlasne drkoce akoby tak ma 3,5 valca, TOTO DRKOTANIE NEUSTANE ZA ZIADNYCH INYCH OKOLNOSTI AKO ZASTAVANIE NA TOTALNU NULU ,,0,, potom motor bezi opet akosi iba trochu nervoznejsie.
Prosim o akukolvek radu, lebo to auto podpalim na najskorsej krizovatke, som skutocne strasne casovo obmedzeny, na regulaciu pumpy som sa dostal tak za 5 tyzdnov...
Otazka 1: Moze toto robit zaslepeney EGR? aj ked ECU uplne bez chyb? ak ano preco nie s origo 038906018FR
Otazka 2: Moze nieco podobne sposit cidlo teploty? ak ano preco nie s origo 038906018FR
Otazka 3: Aky maju vplyv snimace otacok kolies na volnobezne beziaci motor dobrzdujuceho auta. kedze drkotanie ustane az pri 0 km/h
Privitam vsetky rady, pokial treba dalsie informacie, piste, co viem, poviem.
Dakujem
|
|
|