Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Posunutie obmedzovača Fábia 1.4 MPI |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Jojo sdi |
Zaslal: čt únor 23, 2012 18:11 pm |
|
|
Založen: 31.3.2011
Příspěvky: 11
|
Zdravým Vás
Dal by sa na Fábii 1.4 MPI posunúť obmedzovač otáčok+ nejakí chip?
Ide mi o to,že mám odlahčený stály prevod a idem dávať ostrejšiu vačku.
Za odpovede vopred dakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt únor 23, 2012 19:50 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Jasně že jde...
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt únor 23, 2012 20:00 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jj jde dej sem file z jednotky nalogovanou mixture map egt map a dá se to udělat
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Jojo sdi |
Zaslal: čt únor 23, 2012 21:13 pm |
|
|
Založen: 31.3.2011
Příspěvky: 11
|
Dakujem,velmi ste ma potešili
Len ja RJ a tým výrazom moc nerozumiem.
Mechanické úpravy sú mi bližšie
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt únor 23, 2012 21:52 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
mixture map - mapa ot/min a MAP a v tabulce výsledek AFR (air fuel ratio) z wideband (širokopásmová lamda) a z toho je vidět kde je to jak bohatý a EGT map je ot/min a MAP výsledky z EGT (teplota výfukových plynu) a tím si upřesníš kde to jak spaluje no a podle těhle dvou tabulek mužeš hejbat s bohatostí a předstihem to je takovej základ na to co budeš dělat za změny na motoru
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: pá únor 24, 2012 8:39 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
martin napsal: mixture map - mapa ot/min a MAP a v tabulce výsledek AFR (air fuel ratio) z wideband (širokopásmová lamda) a z toho je vidět kde je to jak bohatý a EGT map je ot/min a MAP výsledky z EGT (teplota výfukových plynu) a tím si upřesníš kde to jak spaluje no a podle těhle dvou tabulek mužeš hejbat s bohatostí a předstihem to je takovej základ na to co budeš dělat za změny na motoru
To mi tak připomíná, že sem se měl u tebe stavit s tím innovate LMA3
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá únor 24, 2012 17:34 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
neboj sezona je teprve před náma to ještě stihnem
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Jojo sdi |
Zaslal: út duben 03, 2012 13:12 pm |
|
|
Založen: 31.3.2011
Příspěvky: 11
|
Tak sa znova hlásim,vačka a upravená hlava nahodené...
No hotová katastrofa,na volnobeh chce motor vyskočiť a po pridaní na volnobeh a ubratí okamžite zhasne.
Počas jazdy ked vyradím rýchlosť to nezhasína,akurát klesnú otáčky na 500 a potom idú na normál.
A podla do biela vypálených sviečok to má asi chudobnú zmes...
Bude treba k tomu spraviť chip?
Za rady vopred dakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: út duben 03, 2012 13:44 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
A jaká je tam vačka??? Kolik máš kompresy??? Jaký máš výfuk???
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
Jojo sdi |
Zaslal: út duben 03, 2012 14:15 pm |
|
|
Založen: 31.3.2011
Příspěvky: 11
|
Je tam 270/270 a kompresia je cca 11:1 Výfuk séria.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út duben 03, 2012 14:43 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
při tejhle kompresy je to na volnoběch tak kolem 950-1000ot/min bílé svíčky jsou protože to žere moc vzduchu a má to stejně benzinu a kolísání a chcípání chce změnit předstih pošli dump a podívám se na to
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Jojo sdi |
Zaslal: út duben 03, 2012 14:57 pm |
|
|
Založen: 31.3.2011
Příspěvky: 11
|
A ako ten "dump" dostanem z motora? Mám VAG 1103....
Dakujem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út duben 03, 2012 15:48 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
z motoru ho nedostaneš ale z ecu jo a nejlíp dát patici a dělat to programátorem aspon já to tak dělám a max spokojenost
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Jojo sdi |
Zaslal: út duben 03, 2012 16:00 pm |
|
|
Založen: 31.3.2011
Příspěvky: 11
|
Tak na to som neni vybavený
Takže čo odporúčaš?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: út duben 03, 2012 16:13 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
navštívit někoho kdo tomu rozumí a ne forum taty takovej problem na dalku nevyřešíš navic toto neni až tak jednoduché ale vačky 270 není zas tolik to pujde pořešit
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
|