Obsah fóra checksum.cz » Diesel » 2x chyba peugeot 307 hdi 2.0hdi 66kw hdi siemens |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
djvlada |
Zaslal: čt únor 16, 2012 18:35 pm |
|
|
Založen: 16.2.2012
Příspěvky: 5
|
caute sem tu novy patram co je to za chyby viz obrazek na nasem peugeotu auto nejede nejde nastartovat starter toci s autem se nic nedeje ani neskytne dekuji za rady
|
Komentář: |
|
Velikost: |
142.4 kB |
Zobrazeno: |
21883 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: čt únor 16, 2012 19:46 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
djvlada |
Zaslal: čt únor 16, 2012 19:54 pm |
|
|
Založen: 16.2.2012
Příspěvky: 5
|
omlouvam se ale diagnostiku mam tak 1 den a sem uplna lama v tom s vag comem to je jednodusi ale ten pp je slozitej jak svin
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt únor 16, 2012 20:17 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jestli nevíš co je u common railu tlak paliva , tak asi zkus napřed nějaka školení, třeba tady :
http://fcd.eu/article.aspx?id=1270§ion=2093
měl bys změřit signály vačka-klika , a signál čidla na railu , a nebo můžeš jako mnozí "opraváři"
zkoušet leccos vyměnit ....
pán to ve finále zaplatí
|
Naposledy upravil DIGI-DELETED dne čt únor 16, 2012 20:22 pm, celkově upraveno 1 krát.
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
djvlada |
Zaslal: čt únor 16, 2012 20:22 pm |
|
|
Založen: 16.2.2012
Příspěvky: 5
|
tak to vim co je cr ale jak mam v pp2000 to vyzkouset program mam ji jeden 1den
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt únor 16, 2012 20:24 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
zkus ty hodnoty třeba najít v konfiguraci bsi , když už teda víš co je ten common rail
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: čt únor 16, 2012 20:49 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
PP zatial nemam, ale onedlho bude cize neviem ti poradit, kde co presne, ale jednoznacne merane hodnoty a sledovat tlak paliva na raili , kolko to davkuje, ako bolo pisane. Neviem teraz presne, ci to je to cerpadlo , ktore si myslim, ale odchadzali drv ventili najma plastik a gumicka nanom, kde netlacilo tlak na vstreky, ale naspat do prepadu. Popripade pozri prepady vstrekov, ci niektory nesika vela paliva a potom taktiez straca tlak.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djvlada |
Zaslal: čt únor 16, 2012 20:51 pm |
|
|
Založen: 16.2.2012
Příspěvky: 5
|
ok diky za rady zkusim,drv ventil tu mam novy vcera prisel
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt únor 16, 2012 21:12 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
kdyby to utikalo pryč , tak to hlasi nizky tlak a ne vysoky, to vypada spíše na zablokovany nebo spatně fungujici tlakovy ventil , může být zkrat na plus v čidla paliva taky a spousta dalších věcí , včetně kabeláže ...
osciloscop a za pul hodiny víš kde je problem ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|