Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  vnútorné zapojenie ECU
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

vnútorné zapojenie ECU

Autor Zpráva
miro
Zaslal: pá únor 03, 2012 21:12 pm Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
Ahojte. Mám problém s jednou ECU motora SDI, Cordoba Vario model 2000. Kód motora AGP 50 kW.
Dostala sa do nej voda a skratovalo to pod veľkým konektorom na plošnom spoji.
Aby som to mohol pod ním vyčistiť, tak som ho musel odletovať, čo bol celkom masaker.
Vytrhli sa mi tri plátovacie rúrky s dosky tam kde sú piny 67 (snímač otáčok G28):


potom pin53 (snímač teploty paliva G81):


takto to vyzerá na doske pod odletovaným konektorom, je vidieť, že sú vytrhnuté rúrky z dosky na pozíciach pinov 67 (74) 53.
Podľa origo schémy od auta, pin 74 je nepoužitý.



Potrebujem vnútornú schému zapojenia ECU motora, aby som mohol niekde na doske sa alternatívne napojiť na pin 67 snímac ot. G28 a snímac teploty paliva G81. Je to 80 pinová ECU BOSCH.
císlo R.J. upresním zajtra.
Dá sa vôbec zohnať takáto schéma ?
číslo R.J. je 038 906 013 AB
Bosch číslo 0 281 001 911
dík


Naposledy upravil miro dne so únor 04, 2012 10:04 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mike76
Zaslal: so únor 04, 2012 9:24 am Citovat
Založen: 6.3.2010 Příspěvky: 345 Bydliště: SR
srandista .... nestracaj cas , zozen si druhu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TOMI
Zaslal: so únor 04, 2012 10:50 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 571
mike76 napsal:
srandista .... nestracaj cas , zozen si druhu

A nabuduce aj poriadnu pajkovacku. Nie je sranda odpajkovavat taketo konektory z viacvrstvovych DPS.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miro
Zaslal: so únor 04, 2012 12:00 pm Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
to sa môže stať s akoukoľvek pájkovačkou
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m5668443578
Zaslal: so únor 04, 2012 13:10 pm Citovat
Založen: 3.3.2008 Příspěvky: 342 Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
Neřešit, naklonovat druhou, usetris si spoustu času.

_________________
More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
John
Zaslal: ne únor 05, 2012 11:34 am Citovat
Založen: 18.4.2008 Příspěvky: 1104 Bydliště: Severní čechy
jaké máš číslo jednotky ?

_________________
proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
miro
Zaslal: po únor 06, 2012 19:55 pm Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
uz som tie body nameral, císlo jednotky je napísané hore
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miro
Zaslal: út únor 14, 2012 8:09 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
operácia sa podarila, auto fachcí
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá srpen 01, 2025 2:12 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.