Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » Volvo S80 r.v.08 software |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
John |
Zaslal: út říjen 11, 2011 21:02 pm |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 1104
Bydliště: Severní čechy
|
Ahoj všichni,
řeším zapletku. Auto stalo několik měsíců na bazaru, po prodeji a asi cca dvou měsíčním užívání začal blbnout zámek volantu. Neodemyka a nešlo nastartovat. V autoriz. servisu Volvo zjistili, že je potřeba vyměnit tachometr, BCU a zámek řízení. Důvod vadný SW, nevědí přesně kde a tak projistotu vymění vše.
Když jsem to vyčetl VIDOU:
Tachometr má vnitřní chybu stavu KM - vsechny jednotky mají stejny stav, ale neporovná se s BCU.
BCU hapruje, jednou jde diagnostikovat a za 5min aniz by se startovalo nejde.
Takže si myslím, že je chyba v BCU. Tacho neověří KM, a občas se sekne komunikace mezi jenotkami a neověří se immo - neodemkne volant.
Neřešil někdo něco obdobného?
Némá někdo zálohu, popřípadě jak naučit klíče k jinému SW ?
|
_________________ proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: út říjen 11, 2011 21:10 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
no řešil jsem podobnej problém na volvech několikrát, a vždy stejný problém ......... can !!!!!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
John |
Zaslal: út říjen 11, 2011 22:20 pm |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 1104
Bydliště: Severní čechy
|
ještě jsem zjistil, že funguje buď L-CAN nebo H-CAN komunikace přes diag. Takže se tedy zaměřím na CAN v BCU. Jaký má být koncový odpor CAN u Volva ? Co bylo příčinou v tvých případech ? Kabeláž nebo v jednotce ?
Díky za nasměrování J.
|
_________________ proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
|
|
Návrat nahoru |
|
TOMI |
Zaslal: pá říjen 14, 2011 1:45 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 571
|
120 ohm? Pri CAN by to malo byz rovnake.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|