Obsah fóra checksum.cz » Software » štartovacie mapy ,studený štart |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
milansilvia |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 17:56 pm |
|
|
Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 28
|
Úprava štartovacej mapy,
má to cenu riešiť keď sú zlé studené štarty ? Pravdepodobne je zlý štartér resp. unavené čerpadlo. Viem ,že to pomáha pri teplých štartoch no nikde som sa nedočítal , či to pomôže aj štartom studeným ???
Štartér som už raz menil no nebol nový tak resp. v 100 / perc. stave...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 18:31 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Nemá,se studeným startem musíš zapátrat v autě,teplotní čidlo,žhaváky,tlaky ve válci,baterka,starter....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
milansilvia |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 20:58 pm |
|
|
Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 28
|
Ide o to že auto na studený motor má veľku snahu naskočiť ale musím držať kluč od 3 do 5 sek aby chytili všetky valce. Za tepla točí 2 sekundy. Nafta nepada mam tam spatné ventily. Štartér točí dosť dobre nappätie pri štarte je 10 V. Musim ešte zmerať štartovacie otačky, viem ,že majú vplyv na štart teplého motora ked musia byť min. 250 ale majú vplyv aj na štart studeného motora ? Ved čerpadlo vstrekne viac nafty ked je motor studeny ... Ja mám skôr podozrenie na vstreky lebo aj spotreba je vyšia tak 6 L.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 22:33 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No právě že jakmile to chytá postupně tak je závada někde v hoření,tudíš vstřiky,žhaviče a tlak ve válci,zřejmě si i dosti zakouří když chytne!
Jdeš na to vědecky ale z druhé strany,startovací otáčky ano ale při teplotě kolem 0° to tam dává cca 30mg od 0 otáček,chybička je od 70° kde to opravdu chce to minimum 250 ot/min nebo úpravu softu.
Jako první koukni na teplotu při startu,třebaa zlobí jen čidlo,nemusí být zpsaná závada ale jednotce hlási jinou hodnotu s kterou pak ona pracuje vč toho žhavení
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 22:36 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Co takhle tip auta nebo kod motoru to by nebylo od věci
|
|
|
Návrat nahoru |
|
milansilvia |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 22:37 pm |
|
|
Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 28
|
Po naštartovaní - biely dym z výfuku. Čidlo chladiacej kvapaliny bolo menené. Musím ešte pozrieť na čidlo nafty. Koľko je tolerancia medzi jednotilivými čidlami ked je vonku 0 stupnov koľko má byť vzduch,voda, a nafta taká zdravá tolerancia. dikes
|
|
|
Návrat nahoru |
|
waffen |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 22:47 pm |
|
|
Založen: 5.3.2007
Příspěvky: 339
Bydliště: piešťany / slovensko
|
keby si tak napisal o ake auto a typ ide,,,že
|
_________________ oprava autoelektroniky ,, diagnostika ,, riadiačky ,, prístrojovky ,, atd ...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 22:54 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tolerance,tam není co tolerovat auto stojí venku přez noc a všechno má stejnou teplotu,takže když je 0° tak teplota vody i nafty je stejná,takže pokud máš na vodě -30° taak to ulejvá naftou,nový čidlo nezaručuje správný hodnoty, nechoď kolem horký kaše a udělej co jsem ti radil jinak na to kápneš aaž v létě a pak budeš zase řešit teplej start
Pokud máš PD tak si vyndej vstřiky a přetěsni je (rada na závěr)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
waffen |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 22:57 pm |
|
|
Založen: 5.3.2007
Příspěvky: 339
Bydliště: piešťany / slovensko
|
tazko radit ked nevieme o ake auto ide,kua
|
_________________ oprava autoelektroniky ,, diagnostika ,, riadiačky ,, prístrojovky ,, atd ...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 08, 2011 23:01 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Když on chce raději měřit než opravovat
|
|
|
Návrat nahoru |
|
milansilvia |
Zaslal: pá prosinec 09, 2011 14:46 pm |
|
|
Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 28
|
Ahojte ,auto je Vw Golf 1,9 Tdi 81kw AHF rok 99. Dnes ráno štartovalo 2 sek. inokedy štartuje 5 sek. Štartuje zle od kedy som ho kúpil. Prv padala nafta tak som sa hral s naftou ,menil T ventily tesniace kružky a tak stale boli bubliny. Neviem ako dlho auto takto jazdilo u predchadzajúceho majitela ževraj to nerobí dobrotu čerpadlu...
Teraz už bubliny nemam nakoľko som dal filter z G2 t-čko prepojené ,sací kôš prevrtany ,pred filtrom a za čerpadlom spätné ventily.
Máme v rodine aj AFN 1,9 a to štartuje na drc.
Aby som sa vrátil k téme: Mohlí bublinky poškodiť čerpadlo keď to dlho jazdilo s bublinami ? Resp. ako by sa prejavovalo opotrebované čerpadlo ?
Hral som sa aj so štartovacou davko bola na max. predlžoval som dobu žhavenia no aj tak to neskakalo skôr ako za 2 sek.
Predvstrek mám na hodnote 55, štartovaciu davku som znížil zo 7 mg na 4 mg. Egr mam zaslepené aj softom aj záslepkou. Auto je dovoz I nemá predhrev, ževraj auta z I horšie štartujú niekto písal....
Baterka dobrá, štartér točí dobre.
Akurat v kanály myslím 16 mi beží stale alternátor na 100 per. aj po 50 km ceste - nechapem prečo, to môže spôsobovať aj vyšiu spotrebu kt. mám tak 6 L priemer lahka noha.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
waffen |
Zaslal: pá prosinec 09, 2011 15:06 pm |
|
|
Založen: 5.3.2007
Příspěvky: 339
Bydliště: piešťany / slovensko
|
a jaky mas pociatok vstriku,myslim tdi-graf vo vagcome?
|
_________________ oprava autoelektroniky ,, diagnostika ,, riadiačky ,, prístrojovky ,, atd ...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá prosinec 09, 2011 15:27 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Počátek má 55 jak psal což je ok,ty bubliny jsou normální u všech tdi,zpetnej ventil je v sacím koši v nádrži jeden a na výstupu čerpadla v tom kalibrovaným šroubu druhej,nevídím žádnej smysl této úpravy,ani záměnu palivovýho filtru z jiného modelu,řešil si něěco co není třeba řešit,koukni na kanál 13 regulace volnoběhu tam je dobře poznat co je v háji a pak se skutečně zaměř na základní požadavky dieselového motoru pro studený start,protože jinak tu zasíráme forrum hloupostma které jsou tisíckrát posány na vw a škoda foru do podrobna
|
|
|
Návrat nahoru |
|
milansilvia |
Zaslal: pá prosinec 09, 2011 15:28 pm |
|
|
Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 28
|
waffen napsal: a jaky mas pociatok vstriku,myslim tdi-graf vo vagcome?
Písal som je 55 na modrej čiare.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
milansilvia |
Zaslal: pá prosinec 09, 2011 15:31 pm |
|
|
Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 28
|
exotus napsal: Počátek má 55 jak psal což je ok,ty bubliny jsou normální u všech tdi,zpetnej ventil je v sacím koši v nádrži jeden a na výstupu čerpadla v tom kalibrovaným šroubu druhej,nevídím žádnej smysl této úpravy,ani záměnu palivovýho filtru z jiného modelu,řešil si něěco co není třeba řešit,koukni na kanál 13 regulace volnoběhu tam je dobře poznat co je v háji a pak se skutečně zaměř na základní požadavky dieselového motoru pro studený start,protože jinak tu zasíráme forrum hloupostma které jsou tisíckrát posány na vw a škoda foru do podrobna 
Počkaj trocha brzdi, nie su to hluposti. Spravil som všetko čo je potrebné pre studený štart a auto stale neštartuje.
Trocha nechapem tvoju reakciu. Ak nechceš reagovať tak nereaguj.
A bubliny nie su normálne ,vzduch tam nemá čo robiť, trocha som o tom čítal....
Kanál 13 je davkovanie vstrekov resp. oprava regulácia voľnobehu a je v poriadku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|