Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Chiptuning Lancia Kappa 20vt??????? Big turbo atd...
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Chiptuning Lancia Kappa 20vt??????? Big turbo atd...

Autor Zpráva
IceTnT
Zaslal: ne červen 19, 2011 11:50 am Citovat
Založen: 15.8.2010 Příspěvky: 40
Ahoj všichni,
je tady někdo kdo dokáže naladit seriovou jednotku na:
630cc vstřiky popř 440cc
KKR430 turbo 1.4bar plnící tlak
Svíce BKR8EIX
Walbro 255l/h pumpa
tlak paliva origo 3bary
fmic intercooler
výfuk a downpipe 3"
palivo E85

dělá to fc performance v anglii Ale tam se mi nechce jet.

Jo jinak je to 5valec 20v turbo stejne jako fiat coupe 20vt

Pokud by se někdo našel byl bych vděčný, vstřiky tam jsou ted origo cca 350cc ale mám jak bosch 440cc tak siemens deka 630cc. jde mi o to že je to přechlastané hodně s těma vstřikama hl studené starty a volnoběh.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
skoda
Zaslal: ne červen 19, 2011 22:13 pm Citovat
Založen: 20.10.2008 Příspěvky: 226 Bydliště: Jindřichuv Hradec
Nemysli si,ze to bude levne toto.
Je kolem toho hodne prace na brzde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
IceTnT
Zaslal: po červen 20, 2011 6:22 am Citovat
Založen: 15.8.2010 Příspěvky: 40
to co jsem tak kupoval nebylo taky zrovna lovné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
marquee
Zaslal: po červen 20, 2011 7:32 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
zkus se obrátit tady na fóru na Martina....

_________________
Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: po červen 20, 2011 22:23 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
cus řešení je několik pokud se ti nechce moc investovat lze to řešit některým z produktu od APEXI nebo FC několikrát jsem to použil a max spokojenost a nebo něčím jako třeba e-manage to je take v celku funkční záležitost a nebo upravit sw v jednotce ale pokud s tim chceš dělat nějaké elaboráty (měnit HW motoru ) tak bych doporučil něco z toho co jsem vyjmenoval. e-manage jsem použil na mazdu rx8 i rx7 kde se dodatečně montovalo turbo a jine vstřiky a funguje to luxusně a nebo variantu plně programovatelné jednotky kde si uděláš konfiguraci podle potřeby já mám oblibenou VIPEC V88 ta umí vše co je potřeba a nebo haltech platinum ta to umí taky ale je trochu pozadu v počtu možných nastavení dá se to řešit jakkoliv záleží jen na konkrétním konceptu kterým se chceš vydat vše má své pro a proti pokud chceš vědět podrobnosti tak adresu mám v profilu

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá červen 06, 2025 12:36 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.