Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Omezovač tlaku turba |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Brezka21 |
Zaslal: ne duben 17, 2011 22:46 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
Mapa omezovače tlaku turba začíná na adrese 076AAC? Nebo se pletu?
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
origo4.rar |
Velikost: |
146.49 kB |
Staženo: |
2727 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: po duben 18, 2011 11:21 am |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: po duben 18, 2011 11:36 am |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
to je jasný že je vždycky jinde já se ptal na tu mapu ketrou sem přiložil...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: po duben 18, 2011 19:27 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
mapa je k turbu , ale jmenuje se trochu jinak
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: po duben 18, 2011 20:22 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
chiptuning napsal: mapa je k turbu , ale jmenuje se trochu jinak
Mě jenom zaráží že pokud dám do ecm celý soubor vyčtený z auta s driverem tak pro turbo to najde jenom tlak turba. Když ho změním v ecm např na 2.400 max, uložím ho, otevřu ve winolsu tak jsou na 2.400 přepsané obě mapy. Mapa 056AAC -tu kterou sem přepsal v ecm, ale i 076AAC -kterou ecm vůbec nezobrazí a která by měla být limiter turba. Jakto?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djrjay |
Zaslal: po duben 18, 2011 21:19 pm |
|
|
Založen: 2.3.2009
Příspěvky: 692
Bydliště: PD-SK
|
Preco robis nieco comu absolutne nerozumies.
Ten su bor co si prilozil nie je origo ale tvoja eventuelne nepodarena uprava.
Zdvihnut celu mapu TURBA o 14%?Povedz preco si to tak upravil ak vies co robis?
A ked uz ide o to tak tlacit na tomto turbe na 74kw TDI 1,4baru v 3500 az 4000 otackach je pri najmensom samovrazda.
Samozrejme nie je posunutý SINGLE limiter takze aj tak PRD by si vytlacil.
A v druhom pripade mapa LIMITERU turba s atmosferou(niekto to vola mapa NUDZAKU).
Dlzka vstreku posunuta od polovice plyn.pedala v celom rozsahu otacok o 22% ??????
Zase otazka preco si to tak upravil a vies vobec co si upravil?
A nakonie pokus o upravu SMOG mapy a PALIVA pri akceleracii.
RADA: Najprv sa zamysli ci vobec vies ake hodnoty menis kym to zmenis.
Aby si to nahodou niekomu nenalial do auta a kym ten dotycny odide tak budes minimalne lahsi o nejakych tych par stoviek eur a v horsom pripade s monoklom a zlomenou rukou.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: po duben 18, 2011 21:55 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
djrjay napsal: Preco robis nieco comu absolutne nerozumies.
Ten su bor co si prilozil nie je origo ale tvoja eventuelne nepodarena uprava.
Zdvihnut celu mapu TURBA o 14%?Povedz preco si to tak upravil ak vies co robis?
A ked uz ide o to tak tlacit na tomto turbe na 74kw TDI 1,4baru v 3500 az 4000 otackach je pri najmensom samovrazda.
Samozrejme nie je posunutý SINGLE limiter takze aj tak PRD by si vytlacil.
A v druhom pripade mapa LIMITERU turba s atmosferou(niekto to vola mapa NUDZAKU).
Dlzka vstreku posunuta od polovice plyn.pedala v celom rozsahu otacok o 22% ??????
Zase otazka preco si to tak upravil a vies vobec co si upravil?
A nakonie pokus o upravu SMOG mapy a PALIVA pri akceleracii.
RADA: Najprv sa zamysli ci vobec vies ake hodnoty menis kym to zmenis.
Aby si to nahodou niekomu nenalial do auta a kym ten dotycny odide tak budes minimalne lahsi o nejakych tych par stoviek eur a v horsom pripade s monoklom a zlomenou rukou.
Kamaráde nejdřív se zamysli nad tím jestli je tady někde napsané že sem to robil já!!! Tato uprava je dělané jedním chlapem který se tímto živí a je z nedaleka ode mě a vzal si za to 3500,- Známý si to u něho nechal udělat asi rok zpátky a po nějaký době ho začalo srát že to auto je od 2200rpm mrtví a to docela znatelně, navíc se mu zvýšila spotřeba asi o litr a to se mi při takový uprávě nějak moc nezdálo, když to měla být udajně ekonomická mapa a měl být pouze zvýšen krouťák. Já sem se na to chtěl pouze podívat a chtěli sme zkusit zvednout o něco tlak turba a proto se ptám na limiter...
PS: v tlaku vidím že to chce foukat 1.406 ale asi to nefouká když říkáš žeby to nevydrželo že? Jinak mi bylo řečeno že pro toto auto je strop 1.4 baru a max by chrochtaly hadice. Pak dál už by vyletěli....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: po duben 18, 2011 22:36 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 309
|
Jak psal djrjay je to naprd upravené.
A na tohle turbo je 1.4 už moc max tak 1.2 do 3tis pak ubírat, u Fabie je velká slabost IC nechce to moc přehánět.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: po duben 18, 2011 22:53 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
to se divím, protože pána který to dělal si tady (nemyslím na tomto foru) celkem hodně lidí chválí ale když říkáte naprd tak teda naprd
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: út duben 19, 2011 10:06 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Na prd??? spíš se divím že to ještě jezdí
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
djrjay |
Zaslal: út duben 19, 2011 10:38 am |
|
|
Založen: 2.3.2009
Příspěvky: 692
Bydliště: PD-SK
|
Brezka21 napsal: djrjay napsal: Preco robis nieco comu absolutne nerozumies.
Ten su bor co si prilozil nie je origo ale tvoja eventuelne nepodarena uprava.
Zdvihnut celu mapu TURBA o 14%?Povedz preco si to tak upravil ak vies co robis?
A ked uz ide o to tak tlacit na tomto turbe na 74kw TDI 1,4baru v 3500 az 4000 otackach je pri najmensom samovrazda.
Samozrejme nie je posunutý SINGLE limiter takze aj tak PRD by si vytlacil.
A v druhom pripade mapa LIMITERU turba s atmosferou(niekto to vola mapa NUDZAKU).
Dlzka vstreku posunuta od polovice plyn.pedala v celom rozsahu otacok o 22% ??????
Zase otazka preco si to tak upravil a vies vobec co si upravil?
A nakonie pokus o upravu SMOG mapy a PALIVA pri akceleracii.
RADA: Najprv sa zamysli ci vobec vies ake hodnoty menis kym to zmenis.
Aby si to nahodou niekomu nenalial do auta a kym ten dotycny odide tak budes minimalne lahsi o nejakych tych par stoviek eur a v horsom pripade s monoklom a zlomenou rukou.
Kamaráde nejdřív se zamysli nad tím jestli je tady někde napsané že sem to robil já!!! Tato uprava je dělané jedním chlapem který se tímto živí a je z nedaleka ode mě a vzal si za to 3500,- Známý si to u něho nechal udělat asi rok zpátky a po nějaký době ho začalo srát že to auto je od 2200rpm mrtví a to docela znatelně, navíc se mu zvýšila spotřeba asi o litr a to se mi při takový uprávě nějak moc nezdálo, když to měla být udajně ekonomická mapa a měl být pouze zvýšen krouťák. Já sem se na to chtěl pouze podívat a chtěli sme zkusit zvednout o něco tlak turba a proto se ptám na limiter...
PS: v tlaku vidím že to chce foukat 1.406 ale asi to nefouká když říkáš žeby to nevydrželo že? Jinak mi bylo řečeno že pro toto auto je strop 1.4 baru a max by chrochtaly hadice. Pak dál už by vyletěli....
Ok tak sorry.
Nechcel som ta urazit.
Tak v tom pripade ten kto to upravil nema absolutne ani PARU o tom co robi.
Zaujimave ze ho ludia chvalia.
Asi preto ze nepravi na autach limitery ako napr.SINGLE a nevyleteli im tie turba von vyfukom.
Mozno ho chvalia len preto ze im drzia turba.
A na tej Fabii by pri tlaku 1,4 uz v nejakych 3000otackach by to turbo letelo von vyfukom.
Ta Fabia musi ist strasne zle.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: út duben 19, 2011 12:06 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
djrjay napsal:
Ok tak sorry.
Nechcel som ta urazit.
Tak v tom pripade ten kto to upravil nema absolutne ani PARU o tom co robi.
Zaujimave ze ho ludia chvalia.
Asi preto ze nepravi na autach limitery ako napr.SINGLE a nevyleteli im tie turba von vyfukom.
Mozno ho chvalia len preto ze im drzia turba.
A na tej Fabii by pri tlaku 1,4 uz v nejakych 3000otackach by to turbo letelo von vyfukom.
Ta Fabia musi ist strasne zle.
Chválí ho asi proto žje tady široko daleko jediný co se těmito věco zabýva, věc jako chiptuning, dpf, immo.... Popravdě za ním jezdí i hodně lidí z polska. Ta fabie zase tak zle nejede, jako jede líp než s origo softem ale pouze do 2200 rpm pak je znatelně mrtvá.
Mohl by ses mi podívat jaký tlak to turbo reálně fouká? V rozmězí od 2000 do 3500 otáček v zatížení od 50% výš? jenom tak zhruba, nepotřebuju vědět přesně ty hodnoty.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djrjay |
Zaslal: út duben 19, 2011 12:11 pm |
|
|
Založen: 2.3.2009
Příspěvky: 692
Bydliště: PD-SK
|
to turbo ti bude realne fukat len max.1,1b
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út duben 19, 2011 13:01 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
Brezka21 napsal: djrjay napsal:
Ok tak sorry.
Nechcel som ta urazit.
Tak v tom pripade ten kto to upravil nema absolutne ani PARU o tom co robi.
Zaujimave ze ho ludia chvalia.
Asi preto ze nepravi na autach limitery ako napr.SINGLE a nevyleteli im tie turba von vyfukom.
Mozno ho chvalia len preto ze im drzia turba.
A na tej Fabii by pri tlaku 1,4 uz v nejakych 3000otackach by to turbo letelo von vyfukom.
Ta Fabia musi ist strasne zle.
Chválí ho asi proto žje tady široko daleko jediný co se těmito věco zabýva, věc jako chiptuning, dpf, immo.... Popravdě za ním jezdí i hodně lidí z polska. Ta fabie zase tak zle nejede, jako jede líp než s origo softem ale pouze do 2200 rpm pak je znatelně mrtvá.
Mohl by ses mi podívat jaký tlak to turbo reálně fouká? V rozmězí od 2000 do 3500 otáček v zatížení od 50% výš? jenom tak zhruba, nepotřebuju vědět přesně ty hodnoty.
Max overboost dle mapy bude cca 1.4bar, pak to stahne omezovac, ktery neni upraveny, na 1,1bar /2100 mbar/.Ta delka vstriku je zbytecne moc dlouha.Smoky mapa na konci 68%?
Videl jsem horsi upravy.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: út duben 19, 2011 18:04 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
No vidíte, najdou se i horší upravy ale myslel sem si že člověk kterému se to dalo se v tom vyzná... Jak tak čtu tak asi vůbec. Díky za rady. Jinak budu mít ted někdy po ruce OCT II. kterou ten dotyčný také upravoval a majitel si opět nestěžuje. Vyčtu ji, hodím sem a jsem zvědavej co na to řeknete.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|