Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » EWS 4.3 , lze nahradit data eeprom ? |
Strana 1 z 4 Jdi na stránku 1, 2, 3, 4 Další |
|
Autor |
Zpráva |
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 14:51 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Zdravim, má někdo zkušenost zda lze na X3 s EWS 4.3 nahradit smazaná data , a třeba synchronizovat s DME + nahrát klíče, nebo je nutné koupit nové EWS, případně EWS editorem zkoušet sladit s použitou EWS3. Momentálně je eeprom v 9S12D prázdná, a flash vypadá že je OK, eeprom smazaná Rosfarem. Za případné nápady k problému děkuji.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: po leden 17, 2011 15:45 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
Sice EWS4 neřešil
Ale myslím si že pokud seženeš správnej vypis do interní eeprom, udělají se nové klíče a uděláš sychronizaci tak by to mělo vše makat ok.
rosfarem to byl asi klon co?
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 16:21 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Ono je tam jedno jestli to je klon, tenhle brutal atack na lock už z principu není 100% bezpečný. Nové transpondery k ews asi není problém (třeba gambitem),ale synchro s DME a nakodování nevim jak tady funguje. Pokut se vygeneruje transponder, je otázka jestli to půjde skombinovat v klíči,aby fungovala dálka. Synchro s DME asi v BMWscan nepůjde, jestli třeba INPOU, případně jestli je potřeba nějaké kody nevim, proto se ptám. Problém to každopádně bude. Nebo jestli tu je někdo z BMW, jestli neví jestli když se objedá EWS v BMW ( kolik stojí) jestli je možné ho jen nahrát, a zachovaz původní klíče,aby nebylo nutné objednávat ještě klíče.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 17, 2011 18:00 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
ews ti přijde už s naučenýma klíčema a pevným kodem , je třeba udělat jen synchro . bmw scaner orig určitě zvládne , gt1 i bmw commander také! a nebo se dá poskládat dump z jiné, ale to budou muset být jiné klíče ( transpondéry) . Tenhle problém s vyzáním eeprom se na klonech holt stávají , co by jste chtěli za tu cenu taky??
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: po leden 17, 2011 18:04 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
k sychru mám pocit že je nutný kod, ale ten nebude až takovej problém zjisit.
Použité klíče určitě pujdu zase přihlásit dobrým progem na klíče.
otázka jak to bude s dálkou, ale myslím si že by taky měla chodit při přihlášení klíče do ews.
jen sehnat vypis nebo druhé ews
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 19:10 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Dálka neni naučená v EWS (myslim,ale ton kdo by dokázal pomoct to určitě ví jistě) , a součástí transponderu je v origo klíči i dálka, takže pokut zachovat klíče s dálkou a vyrobený transponder, tak původní transponder v klíčku zrušit (možná jen odlomit cívku transponderu). Kód od DME na sladění s na použité EWS stejně nedokážu najít a zadat do EWS4 (EWS editor z xprogu je jen na EWS3) ,takže bych dokázal jen vyrobit transpondery, a to nic neřeší. Sladit a nakodovat bych neměl čím. Takže použité EWS4 by taky nebylo ideální.
Asi opravdu nejschúdnější bude investice do new EWS (ještě tedy nevim kolik si řeknou) , sladit možná taky rovnou v BMW, snad to neni práce na dlouho, pokut tedy zohlední jen čas práce = to synchro a nakodování EWS k autu.
Jedině kdyby někdo dokázal sladit obsah EWS4 k autu ( pokut se vůbec někdo na foru najde, co by k tomu potřeboval a co za to ) , a pak bych gambitem udělal transpondery , vložit je do klíčku, zkusit zachovat dálku v klíčku a odstranit jen původní část transponderu. Na nějakém renaultu myslím jsem takhle klíč upravil, vložil jiný transponder, a tam to tedy šlo takhle odseparovat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 19:13 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Teť to ještě čtu o těch origo klíčích (transponderech) , z nich to podstatné vyčíst nepůjde, aby se to nahrálo do obsahu EWS, ty snad půjdou použít když přijde nové předprogramované EWS. Opačně, vytvořit transponder k nějakému EWS samozřejmě jde.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Harrycz4 |
Zaslal: po leden 17, 2011 20:57 pm |
|
|
Založen: 25.7.2009
Příspěvky: 102
|
Sehnat origo dump, změnit vinko a nakodovat Progmanem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 17, 2011 21:30 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
Okura napsal: k sychru mám pocit že je nutný kod, ale ten nebude až takovej problém zjisit.
Použité klíče určitě pujdu zase přihlásit dobrým progem na klíče.
otázka jak to bude s dálkou, ale myslím si že by taky měla chodit při přihlášení klíče do ews.
jen sehnat vypis nebo druhé ews Bmw není kia nebo renault kde se dá hiteg2 odemknout! a znovu použít!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 17, 2011 21:33 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
olstun napsal: Dálka neni naučená v EWS (myslim,ale ton kdo by dokázal pomoct to určitě ví jistě) , a součástí transponderu je v origo klíči i dálka, takže pokut zachovat klíče s dálkou a vyrobený transponder, tak původní transponder v klíčku zrušit (možná jen odlomit cívku transponderu). Kód od DME na sladění s na použité EWS stejně nedokážu najít a zadat do EWS4 (EWS editor z xprogu je jen na EWS3) ,takže bych dokázal jen vyrobit transpondery, a to nic neřeší. Sladit a nakodovat bych neměl čím. Takže použité EWS4 by taky nebylo ideální.
Asi opravdu nejschúdnější bude investice do new EWS (ještě tedy nevim kolik si řeknou) , sladit možná taky rovnou v BMW, snad to neni práce na dlouho, pokut tedy zohlední jen čas práce = to synchro a nakodování EWS k autu.
Jedině kdyby někdo dokázal sladit obsah EWS4 k autu ( pokut se vůbec někdo na foru najde, co by k tomu potřeboval a co za to ) , a pak bych gambitem udělal transpondery , vložit je do klíčku, zkusit zachovat dálku v klíčku a odstranit jen původní část transponderu. Na nějakém renaultu myslím jsem takhle klíč upravil, vložil jiný transponder, a tam to tedy šlo takhle odseparovat. kdyby jsi pár aut udělal na ews3 , tak by tohle nebyl pro tebe zas tak velký oříšek. myslím že ten ews nebude zas tak drahej, ews 3 se dá podle auta tak kolem 4 tis nová na servise . a čas synchronizace je pár minut i s celou diagnostikou.
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 21:44 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
jj, díky za info, zítra zjistím cenu v servisu. Zatím mam EWS4 editor, poslední asi větší problém je zjištění password ke sladění s motorem. Případně pokut se ews editorem udělá v menu factory default , jestli by pak nestačilo bez jakéhokoliv kodu udělat třeba v BMWscan 136 synchro DME a EWS. Nebo v nějaké jiné diagnostice = jestli by to nešlo bez kodu. Nebo jak to u EWS4 na X3 chodí ohledně synchronizace EWS k autu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 17, 2011 22:00 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
olstun napsal: jj, díky za info, zítra zjistím cenu v servisu. Zatím mam EWS4 editor, poslední asi větší problém je zjištění password ke sladění s motorem. Případně pokut se ews editorem udělá v menu factory default , jestli by pak nestačilo bez jakéhokoliv kodu udělat třeba v BMWscan 136 synchro DME a EWS. Nebo v nějaké jiné diagnostice = jestli by to nešlo bez kodu. Nebo jak to u EWS4 na X3 chodí ohledně synchronizace EWS k autu.
tam je stálej kod, ten je danej, a potom plovoucí, ten se mění s každým úspěšným startem a zdechnutím motoru a ten se dělá diag! ale scan 1,3,6 asi ee
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 22:31 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Aha,a ten pevný, daný musí být vyčtený z motoru ? Jestli je reálné ty kody dát dohromady, pokut bych sehnal KTS (to asi neni ideální), nebo spíš OPS , GT1 , nebo kdyby uměla třeba INPA. Inpu 5 mám (to taky neni nic moc, zase tedy jen klon) Synchro EWS a DME a různé kodování myslím že tam jsou (moc jsem to tedy nezkoumal, když jsem s tím načítal).
Uz jste mi dost pomohli (hlavně AEP je vidět že zná ) , s těmi kody to bude horší, ale teoreticky pokut by se v editoru nastavil VIN, vygenerovali transpondery podle eeprom EWS a nastavily password (v editoru jsou dva, delší v horní části editoru a kratší ve spodní části), tak by to mohle jezdit ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 23:04 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Co jsem našel, tak inpa umí nějaký kod načíst z DME /coding/ read ISN . Nevím jestli zrovna u takhle novější jednotky DME,ale u starších by to načíst mělo. To by mohla být jedna část password co se musí vložit do EWS. Jinde jsem našel že INPA to nezobrazí. Řešili ale auto kolem roku 2000. Jinak na pass z DME je nějaký extractor z flash,ale co jsem viděl obrázky, je to na starší jednotky motoru.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 17, 2011 23:31 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
no ten pevnej kod je ve flash, proto se u bmw nedají vyměnovat flashe! auto potom nenastartuješ!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
|